שתף קטע נבחר

ארגנטינה: ריבר הפסידה, סן לורנסו לבד בפסגה

ניואלס ניצחה את המיליונרים 0:1, הקבוצה של רמון דיאס גברה על אולימפו 1:3 ותפסה את המקום הראשון בזכות איבוד הנק' של ולס ואסטודיאנטס. 1:3 לבוקה על קולון, שלושער לפאלרמו

מאז פתיחת העונה ולמרות שלא הציגה את היכולת שמצפים ממנה, הצליחה ריבר פלייט לנצח בשיניים ולהיות צמודה לדבוקת הצמרת. אמש (א') גם אלילת המזל כבר לא היתה עם חניכיו של אנחל קאפה, שהפסידו 1:0 לניואלס אולד בויס וירדו למקום השישי.

 

11 דקות מהפתיחה מאוריסיו ספרדוטי בעט בעיטה חופשית שפגעה בחומה של האורחים ואת הריבאונד הוא הגביה לרחבה, שם התמקם איבן בורגז'ו שנגח מצוין פנימה. המיליונרים ניסו להגיב, אך לא הצליחו להשיג את השוויון וההפסד השני העונה שלח אותם למקום המוליך למבחנים.


אוהדי סן לורנסו. בנואבו גאסומטרו חולמים על אליפות (צילום: רויטרס)

 

מי שטיפסה לפסגה היא סן לורנסו שחזרה מפיגור כדי לנצח את אולימפו 1:3. דניאל וגה העלה את העולה החדשה ליתרון בדקה ה-13 אחרי טעות בהגנה המקומית, אך שער שוויון של כריסטיאן טולה הרגיע את האוהדים בנואבו גאסומטרו. שער נגיחה של ג'ונתן בוטינלי (דקה 62) קבע מהפך ואחרי שמרסלו מוסט האורח הורחק בדקה ה-65, דייגו ריברו (79) סגר עניין ושלח את הקהל לחגוג עם המאמן רמון דיאס.

 

ההפתעה הגדולה של המחזור הגיעה ממגרשה של אול בויס, שהנחילה לאסטודיאנטס הפסד ראשון העונה עם 1:2 מרשים. אדוארדו דומינגס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-28, אלא שבתוספת הזמן למחצית הראשונה היה זה רודריגו בראניה שאיזן. שער הניצחון היה של סבסטיאן גראסיני בדקה ה-49. קבוצת צמרת נוספת שאיבדה נקודות היא ולס סארספילד שסיימה בתיקו 0:0 מאכזב עם ארסנל המפתיעה.


מרטין פאלרמו. שלושער גדול, בתוספת החמצת פנדל (צילום: רויטרס)

 

בוקה ג'וניורס חזרה בגדול למאבק האליפות עם 1:3 על קולון. גיבור המשחק היה מרטין פאלרמו, שכבש שלושער וגם הספיק להחמיץ פנדל. דווקא האורחת מסנטה פה עלתה ליתרון משער של איבן מורנו ופביאנסי (41), אך רגע לפני הירידה להפסקה החלוץ הוותיק השווה וכבש משחק שלישי ברציפות. אחרי ההפסקה פאלרמו הוסיף צמד (49 ו-84), כשבתווך חורן קירוגה האורח הורחק (74).

 

מי שממשיכה להתרסק היא אינדפנדיינטה שהושפלה 4:0 בחוץ על ידי באנפילד, במה שעשוי היה להיות משחקו האחרון של המאמן דניאל גארנרו. רובן ראמירס (3 ו-50) וסבסטיאן רומרו (20), שני שחקני היריבה השנואה, ראסינג קלוב, כבשו את השערים הראשונים לקבוצה מדרום בואנוס איירס, אמיליו סלאז'ה (82) השלים.

 

מצב הרוח של האדומים לא השתפר אחרי ששמעו על התצוגה של ראסינג, שהביסה את לאנוס 0:4, במה שהיה ניצחונה הראשון אחרי ארבעה הפסדים רצופים. מתיאס מרטינס (42) כבש ראשון, ג'יובאני מורנו (פנדל, 63), מתיאס קאיאס (72) וגבריאל האוצ'ה (89) השלימו את החגיגה מול תשעה שחקני האורחת, שאיבדה בכרטיסים אדומים את אגוסטין פלטיירי ומקסימיליאנו לוגו.


אוהדי ראסינג. החגיגה הושלמה עם ההפסד של אינדפנדיינטה (רויטרס) 

 

גם קילמס סיימה את משחקה עם תשעה שחקנים, אך במקרה שלה הם הספיקו כדי להשיג תיקו 2:2 ביתי מול ארחנטינוס ג'וניורס האומללה. האלופה

עלתה ליתרון משער של חואן סאביה (49), אך למרות הרחקת צ'ארלס אראנגיס (51), העולה החדשה הצליחה לכבוש מרגלי דייגו טורס (63) ולאזן. סנטיאגו הירסיג ראה גם הוא את הכרטיס האדום בדקה ה-76 ובמינוס שני שחקנים חואן מוראלס הצליח לקבוע מהפך דקתיים לאחר מכן. מי שהציל לקבוצה של פדרו טרוגליו נקודה בתוספת הזמן הוא ניקולאס ברארדו.

 

מזל טוב מגיע לחימנסיה לה פלאטה, שכבשה את שעריה הראשונים העונה ב-0:3 הביתי על הורקאן מכיבושים של דמיאן נבארו (32) וניקולאס אנסינה (81 ו-90). גודוי קרוס איבדה קצת גובה אחרי הפסד ביתי מפתיע 2:1 לטיגרה. דויד רמירס (17) כבש ראשון לזכות הקבוצה ממנדוסה, דניס סטראקאולרוסי (46) וקלאודיו פרס (75) הפכו את התוצאה.

 

הצמרת (אחרי שבעה מחזורים). 1. סן לורנסו 15 נקודות. 2. ולס 14 נק'. 3-6. באנפילד, אסטודיאנטס, ארסנל וריבר 13 כ"א. התחתית. 1. קילמס 4 נק'. 19-20 ארחנטינוס ואינדפנדיינטה 3 נק'. במחזור הבא: שישי: ולס - אולימפו, אינדפנדיינטה - חימנאסיה לה פלאטה. שבת: ארחנטינוס - באנפילד, אסטודיאנטס - בוקה, לאנוס - אול בויס, קולון - סן לורנסו. ראשון: ארסנל - ניואלס, הורקאן - גודוי קרוס, טיגרה - ראסינג, ריבר - קילמס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים