ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עדכונים שוטפים

לוחמים נפצעו מטילים מלבנון | מחבל פתח בירי סמוך לשכם ונוטרל

צה"ל תקף מבנה צבאי וכן תשתית מבצעית של ארגון חיזבאללה בשטח לבנון, לאחר ששני חיילי צה"ל נפצעו קל מאוד באזור מרגליות | פיגוע בגלבוע: בית נפגע מירי בקיבוץ מירב | הלחימה ברצועת עזה נמשכת כל העת רכב הותקף במערב ח'אן יונס וכתוצאה מכך חמישה עזתים נהרגו 

לוחמים נפצעו מטילים מלבנון | מחבל פתח בירי סמוך לשכם ונוטרל
תקיפת צה"ל בלבנון צילום: דובר צה"ל
מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בנוסף, במהלך הלילה הותקפה על ידי מטוסי קרב תשתית מבצעית של הארגון במרחב מיס אל ג'בל. בתוך כך, זוהו מספר שיגורים משטח לבנון שחצו לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגורים שני חיילי צה״ל נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

עדכונים שוטפים:

17:20 - גנץ נגד נתניהו: "תרגיל החטיפה הייתה טעות, נתניהו משתמש באירוע כדי לפגוע בצה"ל".

16:30 - ראש הממשלה נתניהו דורש תשובות ותחקיר מצה"ל בעניין התרגיל שדימה חטיפה של ערבי בידי מתיישב.

15:10 - מדובר צה"ל נמסר כי מחבל חמוש הגיע לפני זמן קצר לעמדה צבאית סמוך לשכם שבחטיבת שומרון. כוח צה"ל מגדוד המילואים 8109 ששמר בעמדה חתר למגע ופתח באש לעבר המחבל, שחוסל. אין נפגעים. אמצעי הלחימה שאותרו על המחבל הוחרמו והועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.

14:22 - ניסיון פיגוע סמוך לשכם: מחבל פתח בירי ונוטרל.

13:22 - אזעקה במרגליות

13:06 - אזעקה במשגב עם 4 שיגורים זוהו משטח לבנון. בנוסף, זוהו נפילות ללא התרעה ברכס רמים שבגליל העליון

12:45 - נציגה של אונר"א בלבנון: "מצפים שהטענות של ישראל בדבר השתתפות של חברי הארגון בטבח שאירע בשבעה באוקטובר יוכחו עד תחילת החודש הבא. הסוכנות מצפה מתורמים שהשעו את המימון שלהם לבחון את החלטותיהם על סמך החקירה"

12:40 - משטרת ישראל על העימותים עם המפגינים במעבר כרם שלום: "במסגרת הפעילות לאכיפת שטח צבאי סגור, קראו השוטרים לנהג האוטובוס לעצור את נסיעתו. לאחר שלא נענה לקריאתם, הם עיכבו את הנהג, שסירב להזדהות. בתום בירור הוא שוחרר. אף אחד מנוסעי האוטובוס לא עוכב"

12:33 - חיל האוויר תקף יעדי חיזבאללה.

12:19 - שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל כתוצאה מנפילות באזור מרגליות. מהמרכז הרפואי זיו נמסר כי "בחדר הטראומה של המרכז הרפואי זיו הובאו הבוקר שני גברים שנפגעו מרסיסי טיל שנחת באיזור מוצב מצפה עדי. מצבם של השניים מוגדר קל מאוד והם צפויים להשתחרר בשעות הקרובות.
12:03 - תנועת צו 9: "בשעה זו מעבר כרם שלום נחסם לתנועות משאיות הסיוע והאספקה לחמאס". דיווח על עימותים במקום. 
10:48 - דובר צה"ל: מחבלים ירו לפני זמן קצר לעבר בית בקיבוץ מירב שבמרחב חטיבת מנשה. אין נפגעים, נגרם נזק לבית. כוחות ביטחון שהיו במרחב הגיבו בירי לעבר מקור הירי. הכוחות סורקים במרחב ופתחו במרדף אחר המחבלים | לכתבה המלאה
10:28 - משרד הבריאות של חמאס בעזה: 27,585 פלסטינים נהרגו ברצועה מתחילת המלחמה.

 

מלחמת חרבות ברזל חמאס צה"ל לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד