הפגישה אמש (ראשון) בין מנהל מחלקת הכדורגל של הפועל ת"א, חן סול, ליוסי אבוקסיס סגרה סופית של תנאי החוזה שלו. המאמן ירוויח 150 אלף אירו לעונה לעונה וחצי עם אופציה להארכת חוזה לעונה נוספת, והוא צפוי לעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חדרה.
אבוקסיס הגיע לפגישה אחרי שכבר שיתף את בני משפחתו בהחלטה שלו לקחת את המשרה בהפועל ת"א. עצם ההגעה שלו למפגש עם סול ממחיש כי החליט ללכת על המהלך הזה, כך שההערכה גם בסביבתו של המאמן כי הוא ישיב ביממה הקרובה בחיוב ומדובר בסוג של צינון מבחינתו אחרי הימים הקשים שעבר.
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
"אתה המועמד היחיד שלנו, אנחנו לא מעוניינים באף אחד", הסביר לו סול במסגרת השיחה ביניהם. "מבחינתי סוכם העניין הכספי מולך ואורך החוזה. עשינו בשבילך הכל".
אבוקסיס ביקש לעדכן את סביבתו הקרובה לקראת מהלך שהוא מגדיר כהחלטה משמעותית להמשך הקריירה שלו, ולכן ביקש יום או יומיים למחשבה. בהפועל ת"א משוכנעים כי הוא יעמוד על הקווים באימון מחר ושמשחק הבכורה שלו יהיה מול הפועל חדרה במחזור הקרוב.
"הייתה שיחה מעולה בין סול לאבוקסיס", אמרו במועדון, "הוא יודע כמה שאוהדי הפועל רוצים שהוא יגיע, אין סיכוי שהוא משחק איתנו משחקים, הוא לא רוצה שגם הדלת של הפועל תיסגר אחרי שעשינו בשבילו הכל. אין שום סיכוי שהוא לא מעביר את האימון של יום שלישי בוולפסון".
בקבוצה עדיין מנסים לאתר לאלן אוז'בולט קבוצה ובונים על ליגות בהן חלון ההעברות נשאר פתוח, כמו למשל הליגה הפולנית למשל, שם הוא פתוח עד ה-22 בפברואר. האוהדים לעומת זאת, לוחצים כי הוא יישאר במועדון.