שתף קטע נבחר

התשובה של ישראייר לטיסות אל על - איירבס

התחרות בין חברות התעופה על הנוסעים לאילת כבר מתחילה להשפיע. ישראייר רכשה שני מטוסים מדגם איירבס a320, להפעלה בקו הטיסות הפנים ארצי. מדובר במטוסים גדולים ושקטים יותר מאלה שבהם השתמשה החברה עד כה

כניסתה של אל על לטיסות לאילת נותנת את אותותיה על מהלכי המתחרות. שבוע לאחר הפרסום על נסיקה בכמות הנוסעים לאילת באוגוסט (עלייה של למעלה מ-70%) דרך נתב"ג, על רקע כניסתה של אל על לקו הפנים ארצי במהלך החודש החולף, השלימה חברת ישראייר את עסקת רכישת שני מטוסי האיירבס החדשים מדגם a320.

 

מדובר ברכישה ראשונה של דגם זה על ידי חברת תעופה ישראלית. המטוס הראשון כבר הגיע לארץ ומחרתיים צפוי לנחות המטוס השני, היישר ממפעל איירבס בטולוז. בכך תשלים חברת התעופה השלישית בגודלה את העסקה, הנאמדת בכ-90 מיליון דולר, ותפעיל את המטוס השני החל מעוד שבוע, לאחר בדיקות שיעבור בנתב"ג.

 

המטוס החדש, מרווח ושקט יותר מהמטוסים ששימשו את ישראייר בטיסות לאילת עד כה, אמור לתת מענה חלקי לכניסתה של אל על לקו טיסות הפנים לעיר הדרומית. מלבד אילת, האיירבס יטוס גם ליעדי החברה באירופה, כמו ניס, מוסקבה, ברלין, רומא ומילאנו.

 

שני האיירבסים החדשים של ישראייר נחשבים למטוסים בדגם סטנדרטי, עם מחלקת תיירים בלבד, 174 מושבים למטוס, ומסכי אל.סי.די אישיים לכל נוסע, בהם יוקרנו הסרטים במהלך הטיסות. שני המטוסים ישלימו את צי מטוסי החברה, שעובר השנה תהליך של הצערה, וכולל כעת חמישה מטוסים.

 

עם מסירת המטוס אמר קיראן ראו, סמנכ"ל מכירות בכיר באיירבס: "שני המטוסים הינם מהדגם הנמכר ביותר של איירבס זאת בשל היותם מאופיינים בנוחות מירבית לנוסעים דבר שיתרום לרווחת הנוסעים הישראלים, ובמקביל בשל הפעלה בעלת יעילות כלכלית גבוהה שתתרום לרווחיות ישראייר".

פורסם לראשונה 19/09/2010 19:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים