האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
סמוטריץ, אתה מוכן להורדת דירוג אשראי של ישראל, ועימות עם הבנק הפדרלי האמריקאי? אתה רציני? |
פרוזק |
04.02.24 18:22 |
1 |
ועוד איך! אם לא נהדוף את התופעה החולנית הזאת עכשיו - מחר יקפיאו כאן חשבונות של אנשים שדיברו לא יפה בטוויטר |
אצה_92 |
04.02.24 18:22 |
2 |
ישראל יכולה לעשות הרבה דברים אבל אין לה סיכוי מול הבוס הציני והמרושע של המערכת הפיננסית העולמית |
קוד |
04.02.24 18:28 |
9 |
עוד לא הבנתם שהכל השמצות של שמאלנים ארורים מישראל, שאין להם שום עכבות לגרום להשמדת המדינה, כפי שהוכיחו בהפגנות לפני הטבח. |
חוצן |
04.02.24 18:35 |
24 |
+++ |
kiponos |
04.02.24 21:27 |
96 |
תבכו עוד קצת |
יוסף גוסטאר |
04.02.24 22:13 |
117 |
אם כמה אלפי אנשי ימין היו סוגרים את החשבון בבנק לאומי, בנק לאומי היה נסוג בזריזות מחסימת החשבונות |
דודידו |
04.02.24 22:19 |
119 |
בדיוק. זה מה שצריך |
קלרשו |
04.02.24 22:43 |
123 |
אין שום עכבות בהצלת המדינה מידי הליכוד וחבר מרעיו שמובילים להשמדת המדינה כפי שהוכח בטבח הרשום על שמם |
שובר שלום |
05.02.24 05:12 |
139 |
הבוס כבר לא כל כך בוס. יש מדינות הדולר ומדינות הבריקס. וארהב צריכה את מדינות הדולר שעוד נשארו. |
משה בן אברהם |
04.02.24 18:52 |
28 |
ארצות הברית יכולה להסתדר שנה בלי ישראל, ישראל תוך חודש בלי ארצות הברית תראה כמו GTA, זה הכל עניין של סבלנות |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:21 |
43 |
ממש לא נכון |
השריף הקטן |
04.02.24 19:25 |
50 |
העולם רואה שמדינת חסות קטנה שמנסה להשפיל את ארצות הברית חוטפת חזק. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:29 |
51 |
השמאל רואה כרגיל הפוך את המציאות |
נחום תקום |
04.02.24 21:02 |
90 |
לגמרי כרגיל .. |
FBD |
04.02.24 23:02 |
131 |
אז אתה טוען שתמיד תמיד חייבים להכנע כי אין ברירה? מה אם ביידן ידרוש לתת אותך מתנה לסינוואר? אתה תסכים? או שכשמדובר עליך אז זה שונה? |
itsJustAnick |
04.02.24 22:57 |
128 |
תשאל את פולארד |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 23:02 |
130 |
שום קשר למה ששאלתי |
itsJustAnick |
05.02.24 18:48 |
143 |
ממש ממש לא נכון |
השריף הקטן |
04.02.24 19:24 |
47 |
טוב שכתבת ממש ממש לא נכון, זה באמת הולם את מה שבא בהמשך. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:29 |
53 |
ישראל הקטנה, מחזיקה את המזרח התיכון כמו שהוא. |
DragonFly |
04.02.24 21:52 |
107 |
אתה מודע לזה שטורקיה נמצאת באירופה כן? וגם רוסיה אבל מי סופר |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 22:01 |
113 |
תזכיר לי באיזה צד רוסיה וטורקיה |
DragonFly |
04.02.24 22:12 |
115 |
כי סוריה נמצאת בדרום אמריקה |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 22:23 |
121 |
הבנתי את חוסר התקשורת |
DragonFly |
04.02.24 22:44 |
124 |
טורקיה היא חברת נאטו, מצרים בעל ברית אמריקאית, לבנון אחלה חוף בשליטה איראנית, ירדן בובה אמריקאית. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 22:52 |
126 |
טורקיה חברת נאטו, שעד עכשיו לא קיבלה מטוסים חמקניים מארהב. בדיוק שלשתיהן יש אינטרס, השניה מחליטה לספק לתורכיה מטוסים כיד המלך. |
DragonFly |
04.02.24 23:20 |
135 |
🤣 |
חלוץ שפוי |
04.02.24 20:03 |
69 |
נגע בנקודה רגישה אני מבין…? |
kiponos |
04.02.24 21:29 |
97 |
לא הצחיק אותך? |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 21:38 |
101 |
ישראל חזקה תמשוך אליה את כל הכסף. |
kiponos |
04.02.24 21:27 |
95 |
אתה טועה, הדירוג של מודיס הוא מקצועי ולא פוליטי. הורדת הדירוג היא כי הנתונים הכלכליים נחלשו והבעיות גדלו. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 21:43 |
103 |
בכל הנוגע לעולם הבנקאות, לא רק ישראל היא רפובליקת בננות אמריקאית, אלא כל העולם |
גופו של גולש |
04.02.24 18:43 |
26 |
אלו שכביכול מזהירים מעימות עם ארה''ב, לרוב משתייכים |
מקורי |
04.02.24 19:58 |
65 |
צודק לחלוטין👍 |
AQB |
04.02.24 19:59 |
67 |
אתה בעד פגיעה בזכויות אדם שלא בצדק? |
גושן |
04.02.24 18:24 |
4 |
אם נסכים לזה נפסיק להיות מדינה ריבונית |
Kohelet |
04.02.24 18:24 |
6 |
אנחנו באמת כבר לא מדינה ריבונית. תכיר בזה |
פיצה |
04.02.24 19:33 |
57 |
אכן |
עמוס |
04.02.24 23:04 |
132 |
לא עוד סניף רופס של ארהב אנחנו .fuck jo biden |
DOUBLE07 |
04.02.24 18:25 |
7 |
יש עוד מדינה בעולם שככה מתערבים להם? |
זאב |
04.02.24 18:30 |
13 |
חבר, הבנאדם חלוץ ראשון במעלה ואזרח למופת. חקלאי שקם כל בוקר ועובד קשה עם דגל ישראל על הטרקטור |
לסה פר |
04.02.24 18:30 |
14 |
סבבה אז תמשיך בגישה של ילד הכאפות |
Mamani |
04.02.24 18:34 |
22 |
דבר אחד אתם לא לומדים לעולם: מי שמוכן לשמש כסמרטוט רצפה בנקודה קטנה, עושים ממנו אח''כ קירקס שלם. זה נכון מול אויבים ושבעתיים מול ידידים. |
פליצ'ה |
04.02.24 18:36 |
25 |
אם דירוג האשראי זה עניין פוליטי, אז כן. שיורידו. נתמודד! |
jack10 |
04.02.24 18:59 |
29 |
נראה לך הגיוני? |
כחול |
04.02.24 18:59 |
30 |
חסימה |
איש הבטיחות |
04.02.24 19:02 |
31 |
ואתה מוכן להיכנע לבריונות של האמריקאים שבטובתנו אינם רוצים אלא בעליונותם עלינו? |
מורשה |
04.02.24 19:20 |
41 |
לסתום את האף 10 חודשים |
Double Spanish |
04.02.24 19:23 |
45 |
אף אחד לא יאיים על ישראל. |
kiponos |
04.02.24 21:21 |
94 |
אתה מוכן להיכנע לחמאס? |
Pitango |
04.02.24 22:21 |
120 |
סמוטריץ הוא אדם עם ערכים. |
godfrey |
04.02.24 23:01 |
129 |
יהודון |
ari |
05.02.24 00:06 |
136 |
לא מורידים דירוג אשרי במקרה כזה |
עודד |
05.02.24 03:56 |
137 |
אתה מוכן להיות אסקופה נדרסת של ארה''ב?מה נסגר?? |
פרש טורקי |
05.02.24 04:06 |
138 |
חח פשוט הזייה - אין קשר בין מה שכתבת להחלטה שאין לה תוקף מוסרי ערכי ומשפטי |
elib |
05.02.24 12:47 |
142 |
מי שואל אותך? בעצם זה טוב לי מסיבות שלי שלא נשמע לסנקציות |
yevi |
04.02.24 18:23 |
3 |
ברור, מה שיפגע בישראל ויתרום לפוטין זה טוב בשבילך, לא? |
Spook |
04.02.24 18:32 |
16 |
אז כן לשמוע לסנקציות? |
yevi |
04.02.24 18:51 |
27 |
זה מקרה ספרותי של תיאוריית הפרסה |
Inorganic |
04.02.24 20:23 |
77 |
אז עכשיו סמוטריץ מכריז מלחמה על ארה''ב? |
האזרח המודאג |
04.02.24 18:24 |
5 |
לא, הוא מגיב להכרזת המלחמה של הפרוגרס האמריקאי עלינו |
נשארים |
04.02.24 18:27 |
8 |
מדובר בחוק קונגרס.. לא משנה איזה ממשל.. |
Street |
04.02.24 18:34 |
20 |
אז? גם כאן החקיקה היא של הכנסת ולא שמענו שהם הפרו את חוק איסור הלבנת ההון |
נשארים |
04.02.24 18:35 |
23 |
המערכת היא אמריקאית.. |
Street |
04.02.24 19:21 |
42 |
לא, מדובר על בנק לאומי |
נשארים |
04.02.24 19:56 |
63 |
אני חושב שהגישה האינפנטילית של הימין הקיצוני מתקרבת לקצה גבול האמינות שלה. או שסמוטריץ' ישבר, או שהכלכלה תקרוס. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:17 |
37 |
אין ספק שהכלכלה ''תקרוס'' |
נשארים |
04.02.24 19:57 |
64 |
הרבה להג ורהב, ודירוג האשראי שלנו כבר יורד. אוי לעם היהודי שיהודים רעים וטיפשים מושלים בו. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 20:03 |
70 |
על מה התלונה? מנכ''לי ההייטק שהפגינו נגד עצמם הצליחו מעבר למצופה |
נשארים |
04.02.24 20:16 |
76 |
שום דבר ממה שכתבת לא נכון, אבל סחטיין על הבטחון העצמי |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 20:41 |
82 |
ניסו לפגוע במדינה ובמערכת הבנקאית וחטפו ואז התחננו למערכת הבנקאית שתציל אותם. לקארמה חוקים משלה |
נשארים |
04.02.24 21:42 |
102 |
נו באמת. לא הפסידו גרוש, התעכבו קצת במשיכת כספים ולקחו הלוואת גישור. כל הכבוד לקהילת ההייטק. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 21:58 |
109 |
ב''ה שנכשלו, קרסו עם בנק אמריקאי ואז חזרו לארץ ומשלמים ריבית על ההרפתקאה שלהם ומחזקים בכך את המערכת הבנקאית הישראלית שרצו להקריס ואת המדינה |
נשארים |
04.02.24 22:00 |
112 |
אתה לא מפריד בין הדמיון שלך למציאות. אף אחד לא הפסיד כסף בקריסת הבנק, ומן הסתם העבירו את הכסף לבנק אמריקאי אחר |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 22:04 |
114 |
זה אתה שטענת שהם לקחו הלוואות מבנקים ישראלים:) |
נשארים |
04.02.24 22:46 |
125 |
בינתיים כספים עזבו ועוזבים את הארץ ואתה חי בעבר. כנראה שאתה חושב שישראל תסתדר בלי כלכלה חזקה. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 22:55 |
127 |
ישראל תסתדר כפי שתמיד הסתדרה עם קולות הרקע התבוסתניים שכבר ליוו אותה מאז 48 |
נשארים |
04.02.24 23:08 |
134 |
מי שנלחם נגד עם ישראל נלחם נגד הקדוש ברוך הוא בעזרת השם הקדוש ברוך הוא ינקום את נקמתו באמריקה הארורה ובבידן בפרט. |
משקפיים שונות |
04.02.24 18:28 |
10 |
+++ |
המעניש |
04.02.24 19:12 |
33 |
אבל ליתר בטחון תקנה דולרים, כי החברים שלך בממשלה הולכים להשמיד את הכלכלה. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:18 |
38 |
בזכות מדיניות ביידן הדולר הופך לחתיכת נייר וכלכלת ארה''ב תתרסק . |
דמו |
04.02.24 20:42 |
84 |
אז תקנה רובל, הוא זול עכשיו |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 20:49 |
86 |
עדיף לקנות שקלים |
דודידו |
04.02.24 21:45 |
104 |
לא אם זה תלוי בסמוטריץ' |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 21:59 |
111 |
מעניין שהאמריקאים לא עושים כאלו צעדים בצורה גורפת מול העזתים והאיראנים |
The Last One |
04.02.24 18:30 |
11 |
זה לא מעניין כי זה לא נכון, איראן מנותקת מהמערכת הכלכלית העולמית. כל המסחר שלה זה או דרך רוסיה וסין או בשחור |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:20 |
40 |
באמת? |
עמוס |
04.02.24 23:07 |
133 |
טוב מאד וחשוב מאד! חייבים עמוד שדרה מול הגחמות האמריקניות המגוחכות והקמפיינים הממוצאים נגד מתיישבים שהם יוזמים כאן נהיינו ילדי כאפות שלהם |
Spook |
04.02.24 18:30 |
12 |
במקרה הזה, זה לא טוב כי צריך להבין איך ללחוץ בחזרה (וזו דרך ממש מטומטמת). |
צזיום |
04.02.24 20:35 |
79 |
אין שום סנקציות, ברור שארה''ב לא הולכת לנתק שום בנק ישראל מהמסחר |
זבנג וגמרנו |
04.02.24 20:38 |
81 |
''ברור שארה''ב לא הולכת להטיל סנקציות על רוסיה וסין'' אבל מה לעשות הטילה. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 20:47 |
85 |
ממש ריגש את סין ורוסיה. עוד ועוד מדינות מצטרפות למע' הסליקה שלהם |
דודידו |
04.02.24 21:47 |
105 |
נכון, בקרוב ישראל תצטרף ונוכל סוף סוף להתחמש בקלאצ'ים ומיגים |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 22:25 |
122 |
סמוטריץ ליצן ברמה הכי גבוהה |
קסאוס |
04.02.24 18:31 |
15 |
הוא לא קרא לבנקים לא לציית להחלטה,הוא אמר שהוא כשר אוצר יאבק בה, ברור שמדובר במאבק במישור הפוליטי מול האמריקאים לשנות את ההחלטה |
קוקי |
04.02.24 21:05 |
91 |
או במילים אחרות: אין לך באמת מה לעשות עם זה, אז אתה זורק סיסמא לאוויר |
ArieGadol |
04.02.24 18:33 |
17 |
באמת בושה צווים מופקרים . |
פלומה |
04.02.24 18:33 |
18 |
חי בסרט רע הבחור |
Street |
04.02.24 18:33 |
19 |
LOL, Funny guy |
the hawk |
04.02.24 18:34 |
21 |
כל מי שיש לו חשבון בלאומי ויכול לסגור ולהוציא את הכסף בעיקר המזומן שיעשה את זה. |
Whereismymind |
04.02.24 19:02 |
32 |
מחר בבוקר אעשה את זה וככה גם כל בני משפחתי |
המעניש |
04.02.24 19:13 |
34 |
אם אתם מהנדסים בבנק הבינלאומי יש אחלה תנאים. |
Whereismymind |
04.02.24 19:15 |
35 |
חברת בניה |
המעניש |
04.02.24 19:17 |
36 |
אתה חושב שבשאר הבנקים השירות יותר טוב? |
the hawk |
04.02.24 20:10 |
71 |
לא. אבל כרגע הבנק הוכיח שהוא לא ראוי לאמון הלקוחות שלו |
המעניש |
04.02.24 20:15 |
74 |
כל בנק היה מתנהג ככה.. |
Street |
04.02.24 19:21 |
44 |
אני מסכים שזה בעיה אבל חייב להעניש את לאומי על זה. |
Whereismymind |
04.02.24 19:23 |
46 |
ועוד איך יכול להיות, ברוך הבא לעולם האמיתי. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:25 |
49 |
אתה חי איתנו בפלנטה?. בטח שזה אפשרי, אפילו לא צריך כוונת זדון, מספיקה אי אכפתיות. |
Street |
04.02.24 21:59 |
110 |
כל הבנקים יישרו קו עם האמריקאים זה לא שיש לאן לברוח |
GiM |
04.02.24 20:13 |
72 |
לסמוטריץ יש פה גדול אבל הוא לא יכול לעשות כלום בעניין, האמריקאים יכולים בפעולה פשוטה לגרום לכל בנק בישראל שלא יציית להם |
מאירקה |
04.02.24 19:19 |
39 |
זה מה שקורה כשתרבות המשיח על חמור מתנגשת בתרבות האדם המתקדם |
gile23 |
04.02.24 19:24 |
48 |
עפרא לפומא |
Mrs M |
04.02.24 19:29 |
52 |
שטיא |
המצפה לישועה |
04.02.24 20:41 |
83 |
במה ינון לוי מואשם? מלבד היותו יהודי כמובן. |
Mrs M |
04.02.24 19:31 |
54 |
מכיר הרבה יהודים שלא עשו עליהם סנקציות. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:32 |
55 |
לכן שואלת מה עשה |
Mrs M |
04.02.24 19:32 |
56 |
לפי טענת האמריקאים החברה האלה היו מעורבים באלימות נגד פלשתינאים ביו''ש |
מאירקה |
04.02.24 19:35 |
58 |
ממתי מעורבות של אדם בקטטה מצדיקה את הקפאת חסכונותיו? |
רדיקל חופשי |
04.02.24 19:53 |
61 |
ממתי שהקטטות שלו פוגעות באינטרסים של ארצות הברית |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 19:54 |
62 |
ולכן ישראל לא צריכה לתת יד לפגיעה החמורה הזאת בזכויות אדם |
איתי שלום |
04.02.24 20:36 |
80 |
זה כמו שהלבנונים נוזפים בישראל על זה שהיא מפרה להם את המרחב האווירי. תנזוף חופשי במי שאתה רוצה זה לא עושה כלום. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 20:51 |
87 |
לא,פשוט צריך לפרסם קובץ שמכיל כמה אלפי מקרים של פייקסטינים מיהודה ושומרון שביצעו פשעים פי מאה יותר חמורים או שווי ערך להאשמות ולא העבירו |
pattern |
04.02.24 21:29 |
98 |
לא חושב שזה יעבוד אבל אפשר לנסות. בכל אופן אני מקווה שכל המאחזים הבלתי חוקיים יפונו. זה מזיק גם לישראל לא רק לארה''ב. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 21:37 |
100 |
בדיוק לפני שבועיים טרודו חטף משופט חוקר על שהקפיאו חשבונות של אזרחים שלהם במדינתם. |
פרה אדומה |
04.02.24 19:35 |
59 |
אין לבנקים ברירה והם לא שואלים אותך. תלמד איך המערכת הזו עובדת ואז תבין איך אפשר להתמודד איתה. |
צזיום |
04.02.24 19:39 |
60 |
לא יאומן איך המשתמט חסר הידע הזה הפך לנציג הדתיים הלאומים. |
michel |
04.02.24 19:58 |
66 |
שאפו סמוטריץ, כך צריך |
AQB |
04.02.24 20:00 |
68 |
ממש שאפו על התנהגות אווילית כפויית טובה |
qm |
04.02.24 21:00 |
89 |
אכן, ביידן וחבורתו אווילים לחלוטין |
AQB |
04.02.24 21:30 |
99 |
מדינת ישראל היא סניף זכיינות של המערב, הזכיין יכול לעשות בה כרצונו |
ישראלי 358 |
04.02.24 20:14 |
73 |
שר האוצר רוצה שהבנקים יהיו חשופים לסנקציות ותביעה אמריקאית. לך הביתה,שר כושל שלא מבין כלום. |
עדי |
04.02.24 20:16 |
75 |
מדהים איך אתם מתוך פוזיציה מקבלים את זה בכזאת הכנעה וגלותיות, סמוטריץ לא קרא,להבנתי בכל אופן,לבנקים לא להשמע לצו, אלא אמר שינסה להיאבק בזה |
קוקי |
04.02.24 21:17 |
93 |
זה כבר קורה... כמה רוח מבן אדם אחד.. |
SomeonElse |
04.02.24 20:29 |
78 |
הגאונים המביכים שאסף סביבו משפץ הבריכה |
qm |
04.02.24 20:59 |
88 |
מה מביך בזה ששר האוצר של מדינת היהודים מתעצבן מכך ש''הידידה'' הכי גדולה שלנו פועלת נגדנו כך ומטילה סנקציות על יהודים על סמך עלילות דם ? |
קוקי |
04.02.24 21:13 |
92 |
צודק בהצלחה |
מזל דלי |
04.02.24 21:48 |
106 |
בהצלחה בצלאל |
יעקב כץ |
04.02.24 21:55 |
108 |
מי שואל אותך? הבנקים יצייתו, אתה לא מחליט וטוב שכך |
יוסף גוסטאר |
04.02.24 22:12 |
116 |
מתוך כ 500,000 מתיישבים הוצאו צווים נגד 4 אנשים בלבד, איך זה הופך ל׳אלימות המתנחלים׳? |
kitzz |
04.02.24 22:17 |
118 |
צודק לחלוטין |
Simon |
05.02.24 11:25 |
140 |
הן עם לבדד ישכון |
מילה אחרונה |
05.02.24 11:33 |
141 |
חבר מתאריך 6.7.09
17466 הודעות, 103 מדרגים, 163 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואתה שר אוצר?
מה נסגר?
נראה שלא יעצור עד שיוביל את כלכלת ישראל לחרבו דרבו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
5062 הודעות, 59 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זה סוג הרוע שאנחנו מתמודדים מולו, למקרה שלא שמת לב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
3866 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
7058 הודעות, 52 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
177 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.17
12432 הודעות, 152 מדרגים, מינוס 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.17
24392 הודעות, 96 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.20
1104 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
540 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.15
20953 הודעות, 77 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
חוץ מזה עוד מעט בחירות וכל מהלך נוכחי יכול להיות מבוטל בעוד פחות משנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
1083 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
עיני כל העולם נשואות לישראל רואות מה היחס של ארהב
זה פוגע ביחסי החוץ של ארהב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.08
4161 הודעות, 42 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
21817 הודעות, 165 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3743 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3743 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
1083 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
ארהב צריכה את ישראל הרבה יותר ממה שישראל צריכה את ארהב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
אם ישראל תפסיק להתקיים לארצות הברית זה לא ישנה יותר מדי. ימשיכו לשחק שם פוטבול ולאכול המבורגרים כמו שעשו מאתיים שנה לפני שישראל הוקמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6785 הודעות, 61 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
בלי מדינת ישראל (חס וחלילה) לרוסיה ולאיסלם יש דריסת רגל לשערי אירופה.
תאמין לי שזה לא כדאי להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6785 הודעות, 61 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
ואתה מוכיח בדיוק למה כוונתי.
בינתיים לציר הרשע, אין דריסת רגל ברורה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
באיזה צד טורקיה באמת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6785 הודעות, 61 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
אני מדבר על ציר הרשע שאין לו דריסת רגל במזרח התיכון בגלל ישראל.
ביום שלא תהיה מדינת ישראל, לציר הרשע תהיה דריסת רגל באיזור התיכון בואכה אירופה כולל שליטה בים.
ואתה לא צריך להתנשא ולחשוב שכולם טיפשים.
תחשוב מחוץ לקופסה ותפנים שישראל צריכה את ארצות הברית באותה מידה שארצות הברית צריכה את ישראל
בלי ישראל, המזרח התיכון כולו שייך לציר הרשע.
אירופה תיפול ואחריה ארצות הברית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
רוסיה איבדה את רוב יכולת הקרנת הכוח שלה, וארה"ב אם היא רוצה יכולה לחזור לבדלנות, יש לה יבשת שלמה משל עצמה, עצמאות אנרגטית ושני אוקיינוסים.
אפשר למכור את ישראל לטורקיה או למצרים בתמורה לעיגון חזק יותר שלהן במערב ויש לך תחליף לא רע.
ישראל עבור ארצות הברית או אירופה זה עניין טקטי. הברית שלנו עם המערב היא עניין אסטרטגי הישרדותי.
מה לעשות, בכל יחסים פוליטיים יש אינטרסים הדדיים, אבל בדרך כלל יש צד חזק יותר וצד חלש יותר שיש לו הרבה יותר מה לאבד.
כשהאינטרסים חופפים זה לא מפריע והחולשה לא מורגשת. כשישראל מנסה להפוך את עצמה למדינה לא מערבית, לא דמוקרטית ולא ליברלית, החולשה שלה למול בעלות הברית שלה נחשפת כי האינטרסים הופכים להרבה פחות חופפים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6785 הודעות, 61 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
נראה שיש להם אינטרס משותף. אינטרס שפוגע בישראל
מצרים לא סופרת את ארהב. בסוף האינטרס הפנים מצרי (השמדת ישראל), גובר.אמברגו נשק לא מזיז למצרים כי ארהב לא ספקית הנשק היחידה שלה.
השמדת ישראל היא ערך עליון אצל המצרים.
ירדן פיון של ארה"ב זה נכון.
ארצות הברית שבעה מהמזרח התיכון ואט אט מאבדת אחיזה בכוונה או לא, זה לא משנה, העובדה שהיא מאבדת אחיזה.איראן לא ממש סופרת את ארצות הברית או יותר נכון לארצות הברית נמאס ממלחמות לא שלה
רוסיה לא אמרה את המילה האחרונה זה בטוח
ארצות הברית רוצה לשמר את כוחה בשאר העולם בייחוד שיש לה מתחרות לפטרו-דולר.
נכון, אתה צודק, ישראל עבור ארה"ב היא עניין טקטי.
הברית שלנו עם ארצות הברית הוא אסטרטגי, רק באשמתנו. (אאל"ט בגלל ניקסון).התחיל לתת לנו כסף בשביל שלא נפתח מטוסים או נשק ( אינטרס שנהיה תלויים בהם, וזה מה שבאמת קורה)
לא כול מי שהוציא אותך מהח#א הוא חבר.( בכללית אני מדבר, לאו דווקא לגבי ארצות הברית.)
זה בדיוק כמו מצרים, היא לא חברה שלנו, פשוט נוח לה לשמר עצמה כמוקד כוח ותלות ישראל בהם
אני לא אומר שאין לנו תלות או שאנחנו לא צריכים את ארצות הברית, אני טוען שגם הן צריכים אותנו טכנולוגית, מודיעינית ואפילו ניסוי כלים של חימושים
פשוט ארצות הברית, מכתיבה לנו מה טוב לנו ומה לא
איפה הם בהחלטה 1701, איפה האכיפה שלהם?!
ארה"ב מצפה מאיתנו שנעשה דברים, שהם לא היו עושים
לא אומר שצריך לזרוק אותם לכול הרוחות, פשוט לגדל ביצים בדיוק כמו הטורקים (לפני שנים היו אמורים לספק להם מטוסים חמקניים ובסוף הוחלט שלא, בגלל שטורקיה גידלה ביצים עומדת על שלה) והנה עכשיו העסקה כן אמורה לצאת לפועל על חשבון העליונות האווירית של ישראל.
כול העולם מכבד כוח ולא רפיסות ושם אנחנו נופלים כול פעם. לכן כולם דוחפים את האף שלהם למדינה הקטנטנה במזרח התיכון.
ושוב ישראל צריכה לעמוד על האינטרסים שלה.
הברית שלנו עם ארצות הברית יותר חזק מבעיה נקודתית או אי הסכמה איתם. גם על זה נתגבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
59873 הודעות, 241 מדרגים, 322 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
177 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
177 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
יש לנו הייטק עוצמתי.
יש לנו גרעין.
יש לנו את הר הבית בידינו.
כשמשקיעים מברזיל רואים סטרטאפ שמכפיל את ההשקעה פי חמש. אכפת להם מדירוג אשראי של מודיס שידוע שהם אנטישמים שפוטים של קטאר?
וגם את קטאר אפשר לחלוב. ב טריליונים.
אבל יש כאלה שמספרים סיפורים כי מתאים להם לזרום עם הדעה האנטישמית.
שמענו..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
כמובן שלממשלת חולי הכלבת אין יד ורגל בעניין, הכל זו מזימה של הבונים החופשיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
3475 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אפילו את השוויצרים והסודיות הבנקאית שלהם הם קיפלו בקלות.
ככה שסמוטריץ לא צריך להרגיש רגשות נחיתות בעניין הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.11
32985 הודעות, 256 מדרגים, 498 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
לאותם גורמים שמפיצים את עלילות הדם נגד היהודים.
האוייב הערבי ימ"ש רצח 1200 יהודים, אנס וחטף מאות בנות באכזריות אין קץ אבל השפלים המטונפים משווקים את העלילות דם שלהם "אלימות המתנחלים" שיא החלאתיות האנטישמית.
לא היה מזיז להם עימות עם ארה"ב אם טראמפ היה הנשיא כעת,
ובאמת לא יכול להיות עימות על שקר מתועב בסגנון עלילות הדם של דרא"פ בהאג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
14132 הודעות, 116 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
43201 הודעות, 219 מדרגים, 336 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.1.20
213 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מה נסגר איתך
במדינת ישראל יש חוק
אי אפשר לסגור חשבון בנק של בנאדם שעבר על החוק. גם למי שהורשע בפלילים יש זכות לחשבון בנק, אלא אם כן הוא מנצל אותן להלבנת הון.
בוודאי שאי אפשר להתעמר באדם שלא הורשע בפלילים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
8047 הודעות, 49 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
34196 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
אין ימין בשלטון ואין צבא לישראל - עובדה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
2427 הודעות, 15 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
202 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.20
1873 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בא, תבדוק קצת את העובדות ותחשוב מה עם ישראל צריך. תמיכה הדדית או הורדת הראש תחת שלטונות זרים שבוחרים יהודים להתעלעל בהם כמו בימי הבינים? אין שום הצדקה לצו. יש פה מערכת משפט שיכולה לבוא איתו חשבון אם היה משהו ולא היה כלום. חלאס לאמונה העיוורת בתקשורת במקום לזכור מאיפה באנו ומי אנחנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.23
232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
של המעצמה ארה"ב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
10232 הודעות, 97 מדרגים, 181 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ארה"ב העצומה והאדירה תאלץ כאן לרדת מהסולם ידידי.
ואתה - תאלץ לאכול את הכובע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
16579 הודעות, 56 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
23810 הודעות, 108 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
חשבון מקפיאים עם צו של שופט ישראלי.
לא עקב החלטה של ביידן.
עם ארה"ב רוצה להקפיא חשבון בישראל, בבנק ישראלי, של אזרח ישראלי, שתתכבד ותביא את הנושא בפני בית המשפט הישראלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.23
378 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
גם אונרא טרם הורשעה וכבר חסמו לה חשבון בנק
זו מהות החוק ברגע שמדינה שחתומה על האמנה מוציאה צו חובה על השאר לציית לו .
אנחנו עיקלנו חשבונות בעולם של מחבלים ושולחם שלא הורשעו והבנקים באמריקה צייתו לצו שלנו.
יש 4 יהודים שלא פעלו בחוכמה ופיארו את מעשיהם דהיינו להמתין מהמקפצה אז מה ציפו שיעבור בשקט.
וכן אותם 4 עלולים לגרור נזק מיליארדים למשק ולמדינה אם הבנקים לא יצייתו.
ראו מקרה מזרחי ורומן אברמוביץ שנגדו יש צו
הבנק מוציא מאות אלפים כדי לא להעביר עקב הפחד שיוגבל בפעילות בכל העולם ולקוחות דלו שעובדים דרכו עם בנקים ומוסדות בחול לא יוכלו לפעול יותר.
אין היום אף מדינה מערבית חוץ מהאמריקאים שהנה מדינ עצמאית שלא עושה חשבון לאף אחד גרמ יה הכלכלה הכי חזקה באירופה אנגליה ועוד כולן מצייתות .
אז או לציית או להיות חברים בברית עם אירן רוסיה סוריה סין וצפון קוריאה . האם זה מה שאנו רוצים?
אז נכון שיש עכשיו נשיא אמריקאי שלא סובל את ביבי אך עזר לנו לעם היושב כאן מאז 7.10 יותר מכל נשיא אחר אי פעם .
הייתי כמובן מעדיף לראות את ניקיון היילי נשיאה אך אנו לא בוחרים אותה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
15935 הודעות, 167 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
14705 הודעות, 185 מדרגים, 370 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
עד שביידן יעוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
177 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
ובדיוק ההיפך.
ברגע שבכל העולם רואים שישראל מדינה שיודעת לעמוד איתן מול לחצים ואפילו של ארהב, אז יודעים שאפשר לסמוך עליה, ובמיוחד כלכלית.
האויבים יודעים זאת היטב ולא ציפו לשר אוצר כמו סמוטריץ׳.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.23
454 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אז מה אם רצחו לנו 1400
הרי המחיר הכלכלי כבד מנשוא לא??
כל הכבוד לסמוטריץ!
המתיישבים גיבורים ועושים להם עוול ודיבה מגעילה בתקשורת הארורה!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
11841 הודעות, 42 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אנחנו לא סניף של ביידן כאן ובנק לאומי לא נמצא בארה״ב כדי להקפיא חשבונות של אזרחי ישראל.
אני במקום לקוחות בנק לאומי הייתי עובר לבנק מתחרה. פשוט לקום וללכת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.23
228 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.5.18
1124 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בנק שיפר את הצו יכול להיות בבעייה
שטיפת המח מגד המתנחלים עובדת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
28998 הודעות, 179 מדרגים, 336 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מה השלב הבא?סגירת רוטר כי גולשים כתבו פה שביידן בן זו**?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
19512 הודעות, 118 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
78139 הודעות, 453 מדרגים, מינוס 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
37466 הודעות, 182 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
78139 הודעות, 453 מדרגים, מינוס 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
8274 הודעות, 48 מדרגים, 95 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
18970 הודעות, 102 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
ולא צריך להתבייש כמו שכל מדינה אחרת בעולם לא מתרפסת בפניהם.
שיגידו תודה שלא הקפאנו את החשבונות שלהם כאן בגלל כספים שהם מעבירים לגופים תומכי טרור ברש"פ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
32227 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
32227 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.02.24 בשעה 20:03 בברכה, נשארים
בדיוק כפי שאיימו מנהיגי קפלן רק שבדרך לשם, הבנקים אליהם העבירו את הכסף קרסו עליהם ועל החברות שלהם שפיתחו כלום בעלויות עתק.
רק בשבוע האחרון פוטר עוד אחד ממנכ"לי ההפגנות לאחר שכנראה היה חזק בדיבורים אבל בהבאת ערך למשקיעים הוא נכשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
לא משקיעים בהם, החברות שלהם קורסות, מפטרים אותם ואלה שהאמינו להפחדות של עצמם והעבירו את הכסף לחו"ל נשארו עם אבק לאחר קריסת הבנקים שם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.02.24 בשעה 21:50 בברכה, נשארים
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
כל הכבוד להם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
אין לך שום אינדיקציה שמישהו העביר משם את הכסף לבנק בישראל. גם לא ברור הקשר בין הבנק הזה להעברות הכספים שעינת גז מדברת עליהן.
בקיצור, בנית לעצמך אגדה בדמיון ועברת לגור בתוכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
אותם בפרק הקודם רצו להקריס...
איזה כיף לבנקים כאן שהמקריסים משלמים להם ריבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
41517 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
תמיד רצו לברוח, להוציא את הכסף, לנטוש ולפגוע. אנחנו התקדמנו, המדינה התקדמה והקולות ימשיכו כנראה להישמע כי תמיד ברקע יש בכיינים שמתקשים לקבל את המציאות הדמוקרטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.10.23
221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
להשם פתרונים. עם הנצח מנצח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
560 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
11063 הודעות, 43 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.17
24392 הודעות, 96 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.18
1933 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שלא לדבר על זה שכנראה צריך להבין שיש גבול לכמה רפובליקת בננות אנחנו מסוגלים להיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
לעזתים בכלל אין כלכלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
34196 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
אז איך הם משלמים עבור כל היבוא והמים והחשמל?
לא הכל נותנים להם במתנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
37466 הודעות, 182 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לנאצים מעזה ולאירן הם נותנים פרסים על טרור וזורקים את ישראל מתחת לגלגלים מבלי למצמץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
5175 הודעות, 20 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
זה כך: האמריקאים שולטים בסחר החוץ של רוב העולם. בנק שפוי שקשור לסחר חוץ לא ינתק 50 אחוז מלקוחותיו. חוקי, לא חוקי, זה לא יקרה והמילים של סמוטריץ' לא רלוונטיות כאן. המערכת הפיננסית של ישראל לא תחשוף עצמה לסנקציות. אפשר להאבק נגד זה פוליטית - להפוך את הסנקציות למשהו שמזיק לממשל - ואפשר להגביל את ההשפעה של זה פיננסית. אבל לא בהכרזות, אלא קודם בלהבין איך זה עובד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
78801 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.17
24392 הודעות, 96 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.22
526 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לבנקים יש חובה לציית לכללים של מערכת הבנקאות העולמית, חוקים שמוכתבים ברובם על ידי ארצות הברית כמובילת גוש הדולר. הוא יכול לנסות לנפנף את זה כמה שהוא רוצה - יכול לשאול את רוסיה ואיראן איך זה עובד להם.
לא מאמין שהבכיין הזה הוא שר האוצר, איזו בושה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
19501 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.23
1109 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האמריקאים שולטים במערכת הבנקאית וסנקציות תופסות גם פה, אין מה לעשות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
93286 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להטיל סנקציות על בנק כזה ואתה שר האוצר.
זה גם צווים שמחר יופעלו נגד שוטרים נגד צהל ונגג ההנהגה של ישראל נגדכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
32227 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
16655 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21339 הודעות, 150 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך להפיל את הבנק הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
560 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
גם ככה השירות שלהם על הפנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21339 הודעות, 150 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
בעיקר על חשבונות העוש והמסחר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
560 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
אבדוק עם רואה החשבון איפה כדאי יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
16655 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
560 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
32227 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21339 הודעות, 150 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
זה לא יכול להיות שזר יחליט לבצע אקט שיכול להרוס חיים של משפחה בלי משפט ובלי סיבה אמיתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
32227 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
החיים שלי כמעט נהרסו לחלוטין בגלל איזה אידיוט שחשב שתקפתי אותו (ולא תקפתי אותו).
דוגמא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
4587 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
גם הפועלים כבר הודיע שיחסום חשבונות של כאלו שהוטלו עליהם סנקציות.
ארצות הברית יותר מפחידה את הבנקים מאשר סמוטריץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5255 הודעות, 19 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפשוט רגל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.23
860 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סמוטריץ מנסה בכוח לדחוף את כלכלת בעזרת השם שלו.. מה לעשות שכמו שתלמוד בבלי לא מסתדר עם קדמה ומודרניות, ככה גם כלכלת בעזרת השם לא מסתדרת עם כלכלת האדם המתקדם.
סמוטריץ מביא את הכלכלה שלו, שעלפיה אם יהודי מתנהג כמו מחבל (לא חלילה שאני משווה למחבל של ערבים) אז המצווה הזאת מזכה אותו ונותנת לו חסינות מסנקציות.. אבל לא כך פועל העולם המתקדם. סמוטריץ רוצה בכוח להילחם בעולם.. אבל מה לעשות שאלוהים לא מראה סימנים של עזרה. אם יראו שהבנק נכנע לתרבות המשיח על חמור, העולם המתקדם יחמיר את צעדיו נגד הכלכלה והבנקים.
הדולר ממשיך לעלות בהדרגה, ודירוג האשראי יירד.
עדר המשיח סמוטריץ יאשים את העולם שהוא פוליטי.. שיאשים. בסוף לצערם לכולם יהיה פחות כסף בכיס.. כי זה מה שקורה כשהולכים אחרי שוטים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.19
3808 הודעות, 55 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.15
1379 הודעות, 23 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.19
3808 הודעות, 55 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.19
3808 הודעות, 55 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5255 הודעות, 19 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
4866 הודעות, 28 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מבטיח לך שאם הוא היה דוקר מישהו שהסתכל על חברה שלו במסיבה לא היה מקבל על זה סנקציות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
14902 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
ולנזוף בשגריר האמריקאי על נסיונות לפגוע בריבונות ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
אולי אתה תלך אישית לבית של השגריר ותנזוף עליו, זה יהיה אפקטיבי באותה מידה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
3513 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
סנקציות עליהם בארה"ב למרות שהורשעו,ובכך לחשוף את הצביעות של ההחלטה הזאת שנובעת מאינטרסים פוליטיים ותו לא.
בנוסף לספר מה באמת התרחש במקרים שבהם הארבע מואשמים כי להזכירך הם לא הורשעו,ולעיתים קרובות מי שמוסר את המידע לאמריקנים מסובב את כל הסיפור ומסלף מידע הופך מותקף לתוקף וכו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9257 הודעות, 65 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
61654 הודעות, 371 מדרגים, 729 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
5175 הודעות, 20 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.11
4418 הודעות, 37 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפחות בעיני עצמו.
פשוט אין לו מושג איך הדברים עובדים. רמת הידע שלו באנגלית גבוהה לעומת הבנתו בנושאים אחרים ובמיוחד בנושאי כלכלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
14132 הודעות, 116 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקווה שיהיה נחוש בדעתו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
68905 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
14132 הודעות, 116 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.12.23
22 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
35244 הודעות, 76 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
19501 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
בדרך דיפלומטית או אחרת.
גם אם לא יצליח מוטב לפחות שינסה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
14423 הודעות, 55 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
68905 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
19501 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
אתה יכול לנסות לטעון שאין לו הרבה מה לעשות, או שיש לו מה לעשות(למשל לנסות להיאבק בהחלטה באופן דיפלומטי,לנסות ולהוכיח את חפותם של הארבעה ועוד...)
אבל לטעון שזה מביך?
אותך ההחלטה הזאת לא מעצבנת?
אתה מבין שזה כדור שלג שאין דרך לעצור אותו? מחר-מחרתיים יפעילו סנקציות על כל המתנחלים? או על חיילים? מה אז?
צריך לפחות לנסות ולהיאבק בזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
53968 הודעות, 158 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.22
1089 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.17
12432 הודעות, 152 מדרגים, מינוס 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה תעשה, תסגור בנקים? יאללה, לעכל חשבונות של מחבלים יהודים ויפה שעה אחת קודם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
123193 הודעות, 534 מדרגים, 1032 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הזיה.
ביידן חלאה לא קטנה, מצד אחד מחבק ומצד שני מכניס סכין עמוק בגב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.20
1246 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אם נתקפל ונרשה התערבות םנימית , יהיה יותר ויותר התערבויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.21
3007 הודעות, 19 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הלוואי ונתנתק מהדובי האמריקאי ונדאג לעצמנו טוב יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד