האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מה אתה מקשקש |
The Godfather |
04.02.24 14:38 |
1 |
מי קבע שאי אפשר לעשות מה שבא לנו ? |
David Sword |
04.02.24 14:40 |
6 |
המציאות |
The Godfather |
04.02.24 14:43 |
11 |
ואספקה לאוייב כדי להשאיר אותו חי ונושם ורוצח בנו. |
אורה |
04.02.24 14:47 |
16 |
סגירת הומניטארי מצור מושלם וכתישה מהאוויר, תוך כדי תמרון איטי היתה עושה את העבודה יופי |
LCH |
04.02.24 14:48 |
20 |
++++ |
Galileo |
04.02.24 14:49 |
23 |
הפער בין המורכבות של המלחמה בעזה לגבול מניעת אספקת הומניטרית הוא קצר טרם הכרעה |
The Godfather |
04.02.24 14:55 |
27 |
הדרך שלי היא הדרך החכמה. כאשר אתה משדר שחיי החטופים חשובים פחות מחיי ה''בלתי מעורבים'' אתה מייצר עליך את הלחץ |
LCH |
04.02.24 15:03 |
33 |
האם הקורוסונים והדלק שממשלת ה0ים שלנו שולחת היא למניעת רעב ומוות של האויב? |
ש-עצמון |
04.02.24 16:12 |
70 |
אכן, תשובה מעולה, ובדיוק מה שהיה צריך לקרות. |
Aenima |
04.02.24 20:08 |
77 |
מי אמר שהקונספציה של ה 6.10 מתה הינה הוכחה שהיא עדיין חיה ובועטת. |
David Sword |
04.02.24 14:49 |
21 |
לא תוציא מהראש שלהם את האמונה בנאצים |
Galileo |
04.02.24 14:50 |
24 |
מה אני ואתה חושבים על תושבי עזה או איזה אמונה יש לנו בהם אני מאמין שדי קרוב |
The Godfather |
04.02.24 15:05 |
38 |
עצור, אני חושב שההתנהלות עד כה טובה |
Galileo |
04.02.24 15:11 |
42 |
מלחמה היא לא תמיד תוכנית כבקשתך |
The Godfather |
04.02.24 15:12 |
44 |
= קונספציה |
Galileo |
04.02.24 15:13 |
47 |
המציאות דווקא הוכיחה בדיוק ההיפך... עוד כמה שנים (אולי לפני) יצאו הדיונים שהתנהלו במטכ'ל טרם הכניסה לרצועה - תמיכה מוחלטת במציאות שאתה מכחיש |
הקרנף של סרטר |
04.02.24 14:55 |
28 |
בול. הפחד מאומות העולם, החוסר בהירות בצידקת דרכינו גורמת לכל הצרות הללו. |
LCH |
04.02.24 15:04 |
36 |
אתה מתעלם מה0 הרופס שכרגיל מחרב הכל |
ש-עצמון |
04.02.24 16:13 |
71 |
לא...אתה זה שמתעלם !! ...אתה זה שמכשיר את שני הביבים החלופיים שרופסים באותה מידה אם לא יותר...אתה זה שבשם הרק לא ביבי מוכן לקבל אפילו את סינ |
הקרנף של סרטר |
04.02.24 17:09 |
75 |
אם הליכוד היה משכיל להקיא מתוכו את נתניהו הכושל, והיה מעמיד מנהיג שונה וראוי יותר. לא הייתה שום סיבה שגנץ ולפיד יהיו החלופות היחידות... |
Aenima |
04.02.24 20:14 |
78 |
בלתי מעורבים- אין דבר כזה- |
אורה |
04.02.24 14:46 |
14 |
אתה חי בסרט ליברלי במזרח התיכון. |
godfrey |
04.02.24 14:47 |
15 |
שאלה לי אליך |
אור כשדים |
04.02.24 14:49 |
22 |
המלחמה לא החלה בשיח על החטופים אלא מלחמה בה צה״ל תקף ונכנס לעזה |
The Godfather |
04.02.24 15:09 |
40 |
אני זוכר היטב את מה שקרה בתחילת המלחמה |
אור כשדים |
04.02.24 15:12 |
43 |
מה שייך? |
red_color10 |
04.02.24 14:53 |
25 |
שייך |
The Godfather |
04.02.24 15:10 |
41 |
ח בלתי מעורבים |
Liron |
04.02.24 15:13 |
48 |
כל מילה שכתבת - קשקוש! |
עולם מלא |
04.02.24 15:16 |
53 |
הלו.... אנחנו מדינה מערבית ולא רוצים להיות ערבים. |
מירי |
04.02.24 15:43 |
65 |
אנשים מתוכנו גרמו לערך החיילים להיות אפסי |
המעניש |
04.02.24 16:23 |
73 |
אני זוכר כמה ביבי והליכוד תקפו את ממשלת בנט שמחכים להחלטת השורה |
doc011 |
04.02.24 14:39 |
2 |
סינוואר כבר אישר את העסקה לפני שבוע לפחות. עכשיו זה הכל הצגות לציבור שלהם ולציבור שלנו |
the_coon |
04.02.24 14:39 |
3 |
צודק. |
איש ונוב לו |
04.02.24 14:39 |
4 |
אז אולי הגיע הזמן להעיף את השמאלני קיצוני הרופס יחד עם כל אלופי המטכ''ל וסגניהם ולהחליף אותם בכאלה שיכריעו את המלחמה ? |
David Sword |
04.02.24 14:39 |
5 |
אם תעיף אותם אז תפסיד במלחמה! |
מירי |
04.02.24 15:45 |
66 |
קַבֵּל הָאֱמֶת מִמִּי שֶׁאֲמָרָהּ |
אור כשדים |
04.02.24 14:41 |
7 |
הוא לא בממשלה? |
הקלק כאן |
04.02.24 14:42 |
8 |
דני דנון, אתה פרשן? התבלבלת, אתה חבר בקואליציה וזו הממשלה שלך |
פרוזק |
04.02.24 14:43 |
9 |
שיגיד את זה למשפץ הבריכה הפרטית. לא אנחנו הכתובת |
qm |
04.02.24 14:43 |
10 |
דיי עם סיפורי אלף לילה ולילה האלה |
DEKEL |
04.02.24 14:43 |
12 |
שילך לבוס שלו ויגיד את זה. התקשורת זה לא המקום. |
GaggeR |
04.02.24 14:45 |
13 |
כי אנחנו לא באמת רוצים לנצח |
mctom |
04.02.24 14:48 |
17 |
דנון מבלבל בין מדינה שלמה לתקשורת, מי שמפמם את החמאס זאת התקשורת ולא העם, העם מעוניין בהכרעה |
חציל |
04.02.24 14:48 |
18 |
צודק בכל מילה! |
נץ דרומי |
04.02.24 14:48 |
19 |
למה כל כך הרבה חברי כנסת בקואליציה, חלקם שרים, מדברים כמו טוקבקיסטים? |
איזי מהחונטה |
04.02.24 14:54 |
26 |
זה פופוליסטי ודמגוגי - אבל חשוב מאוד |
אור כשדים |
04.02.24 14:57 |
29 |
לא חושב שככה משפיעים על מדיניות . זה יותר קמפיין פריימריז |
איזי מהחונטה |
04.02.24 14:59 |
31 |
אני לוקח מזה - עוד אצבע שביבי יצטרך לשכנע לעסקה גרועה |
אור כשדים |
04.02.24 15:00 |
32 |
אני עוד לא יודע איזה הסכם יובא להצבעה. חוץ מזה, הנסיון מוכיח שכל דבר שביבי מביא לממשלה, עובר |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:04 |
35 |
אתה זוכר התנגדות כל כך גורפת בימין למשהו שביבי רוצה להעביר? |
אור כשדים |
04.02.24 15:06 |
39 |
ביבי חושב 10 צעדים קדימה. כשדנון רק מתחיל לבנות בראשו איזה רעיון פוליטי מבריק, ביבי כבר מצא לו את הפיתרון |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:13 |
46 |
הכל נכון, אבל אני באמת מאמין שמה שהיה לא יהיה |
אור כשדים |
04.02.24 15:14 |
49 |
כמו שאתה כתבת קודם, זה בסוף נספר באצבעות. אני לא מסוגל לדמיין את ביבי מפסיד בהצבעה כל כך קריטית |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:17 |
55 |
ולכן אני טוען שהקולות הללו מאוד חשובים |
אור כשדים |
04.02.24 15:19 |
56 |
אולי.. אבל האמת היא שאני ואתה לא יודעים מה יהיה תוכן ההצעה בסוף. כבר שבענו משמועות על עיסקאות מתבשלות שלא הגיעו לשולחן |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:26 |
59 |
בוא.. אין לי ציפיות לאיזה בוננזה פה, המתווכים אמרו שזו הצעה שחמאס ישמח לקבל |
אור כשדים |
04.02.24 15:28 |
61 |
יותר קל לכולנו להגיד מה לא. קצת יותר קשה להגיד מה כן. ואיך הכן הזה מתבצע בפועל. בפועל בכדור הארץ.. לא בעולם דמיוני צודק ומוסרי |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:32 |
62 |
טעות... |
אור כשדים |
04.02.24 15:23 |
57 |
צודק דני דנון |
אמא אווזה |
04.02.24 14:59 |
30 |
המצב בו חברי ממשלה יושבים באולפנים כאחרוני האופוזיציונרים רק מוכיח כמה אתם לא מתפקדים |
yedidia |
04.02.24 15:04 |
34 |
קוראים לזה בריחה מאחריות |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:05 |
37 |
לפיד הזה.... 1500 יהידים שחוטים והוא מעביר דלק אוכל ולא מכריע את חמאס.... |
מציאותי |
04.02.24 15:12 |
45 |
זה לא לפיד. זה שולמית אלוני. היא קמה מהקבר ועושה מהלכים |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:14 |
51 |
כל כך צודק. ופינינו את רוב הצבא משם |
אחד האדם |
04.02.24 15:14 |
50 |
כן קשקשן מה חשבת, השותף למלחמה צריך לתת את התגובה, מול מי חשבת שאתה נלחם אפס קשקשן אולפנים |
Dyoss |
04.02.24 15:15 |
52 |
כל מילה בסלע |
יודגל |
04.02.24 15:17 |
54 |
חמוד דני ממש ...היכן היית 4 חודשים ? קיבלת אישור מאדלשטיין להגיב? |
elib |
04.02.24 15:24 |
58 |
שנים שהתחננתי בדף שלו שיגיד משהו נגד מזוודות הדולרים, שיקיא עצמו ממימון החמאס |
yudval |
04.02.24 15:28 |
60 |
אבל ביידן ובלינקן לא מרשים לנו |
hutznik |
04.02.24 15:32 |
63 |
צריך לומר ביושר : משהו פה לא עובד |
ערן26 |
04.02.24 15:34 |
64 |
קשקשן - תפסיקו בממשלה לשלוח משאיות אספקה לטרוריסטים, קבעו עונש מות למחבלי הנוחבה במיידי |
divecon |
04.02.24 15:51 |
67 |
תיפנה למלך שלכם ביבי,אל תילל סתם |
ש-עצמון |
04.02.24 16:10 |
68 |
בדיוק ככה. הפגנת החולשה הישראלית והברקס בלחימה זה בדיוק ההפך מאיפה שאנחנו צריכים להיות. |
Spook |
04.02.24 16:11 |
69 |
וזה שישראל מחכה למוצא פיו של הוכשטיין זה פסול. |
פלומה |
04.02.24 16:21 |
72 |
טעות אסטרטגית ממדרגה ראשונה שמכניסה את המדינה ללופ אינסופי |
שמש בגבעון1 |
04.02.24 16:25 |
74 |
כל הכבוד. מתקרב לעמוד בראשות הליכוד. אחד מהראויים |
עמלץ פלד |
04.02.24 17:11 |
76 |
לא חושב שזה קשור אחד לשני |
protos |
04.02.24 20:17 |
79 |
חבר מתאריך 23.4.21
9542 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש לנו ערך לחיילים, יש ערך לחטופים, מה זה האימפולסיביות הזאת?! יש סיפור בעייתי של בלתי מעורבים, אי אפשר לעשות מה שבא לנו.
לצייץ גם אני יכול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14948 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9542 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
כניסה אגרסיבית לעזה היתה עולה בעוד מאות חיילים הרוגים, כולל פגיעה משמעותית בחטופים. ההתנהלות הזאת היתה מביאה לפתיחת מלחמה בצפון ומשם הדרך לפגיעה אנושה במדינה היתה קצרה מאוד, כאשר הכרעה בדרום רחוקה עוד יותר. לא עובדים ככה גם אם הדם רותח.
העובדות הן שעכשיו חמאס בקריסה תוך פגיעה נמוכה יחסית בחיילים, תקווה מסוימת לחטופים ומוכנות גבוהה ומסודרת יותר למלחמה בצפון אם תגיע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
5832 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12290 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
ובכלל היסוד המוסד. הצהרה ברורה שאין שום מו"מ עם טרור גם במחיר חיי החטופים
היה מוריד את כל הדרישות של חמאס.
העיסקה יחידה הבאה בחשבון, אך ורק כניעה עם זכות להגלייה למחזיקי החטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
11073 הודעות, 43 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
תשובה מעולה !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9542 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
כלומר, המלחמה בעזה החלה עם סגירת הכל כולל מניעת סיוע, רק לאחר זמן החל הצורך בכך. הצורך בכך נובע מהעובדה שלמדנו קצת מאוחר יותר כשביקרנו בהאג, מהצורך שהמלחמה לא תיעצר עקב מוות של אלפים ממחלות ורעב, שנקבל שקט תעשייתי להמשך כתישת הרוע.
לו המלחמה בעזה היתה מוכרעת תוך שבועיים שלוש היינו ללא הצורך הזה. אולם, פירוק המורכבות של חמאס במורכבות של עזה לא מאפשרת לנו לתת למאות אלפים למות ברעב ולייצר מחלות.
נוסיף לך את הקהילה הבינלאומית שנותנת לנו גיבוי, תחמושת מארה״ב, לגיטימציה ווטו באו״ם. אתם יכול להיות צודק, אבל עדיף להיות חכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12290 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
היתה לך לגיטימציה ברורה, לו אתה בעצמך היית מאמין בה.
לצערינו מנהיגנו לא באמת מאמינים בצידקת הדרך, וכל הזמן פוזלים למה יגיד העולם
אין ספק שאם היו אלפי חטופים בעזה, אז הדרך שלי היתה מקובלת נכון ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
93250 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.21
1722 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14948 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
(בעיקר ביהודים)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
11073 הודעות, 43 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9542 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
בשטח, מבחינת הדין, מבחינת הקהילה הבינלאומית זאת הסתכלות אחרת. אז עם כל הכבוד לדעתנו, המדינה ככלל לא צריכה להסתבך או המפקדים והחיילים, בגלל מה שאנחנו מאמינים בו.
התנהלנו ומתנהלים נכון. יש כ-30 אלף הרוגים כאשר רובם אזרחים. כלומר זה לא שצהל עצר מלכת בגלל עזתי כזה או אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
11073 הודעות, 43 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
אבל, לא ייתכן שאין שום לקיחת החלטות לגבי מי ינהל את הרצועה ולכן חמאס חוזר לכל מיני איזורים ומשתלט על סחורות , לא ייתכן שמזרימים סחורה שהולכת לחמאס, לא ייתכן שהעברנו תקופות כשהחטופים לא קיבלו כלום .
הסכם מביש יביא לסופה של מדינת ישראל.
עם חיזבאללה יש להיכנס למלחמה , מדינה שמפציצה אותך בזמן שאנחנו במלחמה ומדינת ישראל לא הוציאה עליהם הוראת חיסול , בדיחה לדעתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9542 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
אם היינו יכולים לבחור מקטלוג את האירוע, היינו סוגרים אותו ומעלים באש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
11073 הודעות, 43 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
כשאתה הנגרר התוצאות לא צפויות , מדינת ישראל וארצות הברית הן מדינות נגררות ולכן התוצאות לא צפויות , ראה 11.9 , 7.10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
14056 הודעות, 216 מדרגים, 400 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
התו"ל לכיבוש עיר כולל שני מרכיבים מרכזים ובסיסיים - מהירות ועצימות.
זה מונע חיילים הרוגים.
זה מאפשר ניצול של האוכלוסייה האזרחית המבוהלת (והנסה על נפשה) להפעלת לחץ על הכוחות החמושים.
זה בולם את יכולות האוייב להתארגן ולהתגונן.
צה"ל בלית ברירה המתין עם הכניסה (עצוב ככל שזה נשמע לא היינו ערוכים בשום צורה לכניסה קרקעית)
אבל מהרגע שנכנס - הכל פעל בהתאם לתו"ל הקבוע.
מהירות... עצימות.... תוך שבועיים היינו במצב שבו החמאס התחנן להפוגה
כל התוצאות היו בהתאם.
עם מעט נפגעים (באופן יחסי), עם תמיכה מלאה של הקהילה הבינלאומית (כשדם הטבוחים עדיין נמצא בתודעה התקשורתית), עם כוחות אויב מבולבלים וחסרי אונים...
ואז במקום להמשיך ולגמור עניין בתוך פחות משבועיים - החלטנו לעצור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12290 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
93250 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
14056 הודעות, 216 מדרגים, 400 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
צריך להיות ממש אוויל בשביל לחשוב שהסיפור זה נתניהו ואז לחכות שיחליפו אותו שני אנשים כושלים שהיו אבי אבות הקונספציה (כל אחד בתורו) וממשיכים לקדש את אותה קונספציה ברגעים אלה ממש.
את ההפוגה לא יצר נתניהו לבדו.
את צה"ל לא עצר נתניהו אחד
את הכנסת הסיוע והפסקת הלחץ על סינואר לא אישר ביבי הבודד
כל מי שממשיך להגיד "אבל ביבי" מבלי לדרוש במקביל את ראשם של שאר חברי הקבינט - הוא גונב דעת או אוויל.
יש גבול כמה אפשר להמשיך את הטרלול הרל"בי בלי לשים לב מי נמצא בקבינט ומה האג'נדה שהוא מקדם.
הרבה ביקורת יש לי על מערכת הביטחון (מבפנים ומבחוץ)
חוסר מניעת הטבח בעוטף הוא רק על הידיים שלה...
אבל מאז השמיני לאוקטובר יש רוח אחרת לגמרי בכל המערכת הזו... רוח אחרת שמי שעוצר אותה הפעם זה הקבינט... בהחלט ביבי נתניהו אבל יחד איתו באותה אחריות מלאה - ביבי גנץ וביבי אייזנקוט.
מי שמכשיר אותם כבר עדיף שישאיר את הביבי המקורי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.21
1722 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
5832 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
רק בגלל זה אין הכרעה , השמאל מהלך אימים על כולם, בשם מוסריות מזויפת שלא קיימת אצלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
11797 הודעות, 42 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בלי לצאת ממנו לא יהיה לך לעולם ניצחון על האויב הערבי. אל תספר לי על בלתי מעורבים. כולם מחבלים שם וכך צריך להתייחס אליהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
בוא נדמיין שההתנהלות בעניין החטופים הייתה אחרת, לצורך העניין היינו מכריזים בתחילת המלחמה:
"אין משא ומתן על החטופים עד לכניעת חמאס".
האם לדעתך היינו כעת במצב של הצעות טובות יותר מבחינתנו, או גרועות יותר ?
מי היה רודף אחרי מי ? מי היה מתגמש ומנסה לשכנע את הצד השני לשנות את דעתו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9542 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
אחר כך הגיע שלב חשוב שאיפשר החזרת נשים וילדים. ברור שהוא היה מחוייב המציאות. גם עכשיו, המדינה לא רצה לעסקה, היא מודיעה שהשמדת חמאס תימשך.
היפוטתי, ויתור על אזרחינו לא בהכרח היה משיג את יעדי המלחמה. גם גם מבחינת התקיפות אי אפשר למחוק את עזה, גם מבחינת המטרות, אני לא יודע איך הצבא מנצח כאשר הוא כותש יחד את חיילנו ואזרחינו בהם נשים וילדים בשבי.
חמאס לא היה מעניין אותו. היה נלחם כמו עכשיו בלי חשבון. טרוריסטים. אל תצפה מהם להרים ידיים, הם מתאבדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
עד שנכנסו קרקעית - ניסינו להשיג עסקה עם חמאס - שלא היה מוכן בכלל לדבר.
שם התחלנו עם הטעויות.
טעות שניה וקריטית - הכנסת החטופים למטרות המלחמה (לאחר כניסת גנץ ואייזנקוט).
אני לא מצליח להבין איך אתה מציב מטרה ש 99% תלוי ברצון של החמאס לעזור לך להגשים אותה.
וכל מה שכתבתי לך - לא היה מתוך מקום של להתעלם ולהרוג את החטופים - אלא לשדר לחמאס שיש לנו דברים יותר חשובים מזה.
אנחנו עושים פה משא ומתן עם מפלצות אדם - ומתנהגים כמו הרוכש הכי נואש שיש, זאת בטח שלא הדרך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.21
672 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9542 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
30817 הודעות, 177 מדרגים, 255 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
2.2 מיליון נאצים בעזה
ואם תהיה מלחמה בצפון אז שתהיה
להילחם עד מיטוט חמאס דקה לא לפני לעצור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.09
2526 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
דנון צודק. תמשיך להיות מערבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
19292 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
מה הקשקוש הזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
544 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
ולערך החטופים לעלות למחיר אסטרונמי
כואב אבל זה המצב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
3733 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
או איך שגלגל מתהפך…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
11728 הודעות, 67 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
13516 הודעות, 86 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14948 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
19292 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ההתנהלות הנוכחית מוכיחה שאנחנו אפילו לא קרובים לראש של סינוואר.
מקווה מאוד שהקולות האלה יתעצמו ויגברו בהקדם האפשרי, המשוואה צריכה להיות:
עסקת כניעה = פירוק הממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10871 הודעות, 130 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.09
17441 הודעות, 103 מדרגים, 163 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
68885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.23
376 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כמו סיפורי "הגירה מרצון" שהוא מהדהד
סינוואר מזמן כבר מתחנן לעסקה, אבל בתנאים שאף אחד לא מוכן לקבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61891 הודעות, 351 מדרגים, 666 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
9720 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחרת היינו כובשים מגרשים ומיישבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.14
7463 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
818 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם טרוריסטים לא עושים משא ומתן!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
זה קריטי שיהיה משקל נגד לקמפיין של "כניעה בכל מחיר" שכמו שאנחנו רואים - חלחל עמוק לקבינט המלחמה.
כמה שיותר קולות כאלה - יוכלו רק לשפר את מצבנו ולצמצם נזקים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
ואת דני דנון יהיה לו קשה לשכנע - הוא בעל אינטרס פוליטי לאתגר את ביבי מימין.
מבחינתי צריך כמה שיותר אצבעות דמגוגיות כאלה - זה בכלל לא מעניין אותי לאיזה קמפיין הם מתכוננים - מה שחשוב לי זה שלא יהיה רוב לכניעה, ואם לצורך כך ניעזר בדני דנונים כאלה ואחרים - let it be
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אתה זוכר משהו שביבי הביא שלא עבר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
דני דנון וחבריו לא צצים סתם כי הם אנשים אידיאולוגיים - הם רואים את הסקרים ואת ההתנגדות המוחלטת בבייס שלהם לעסקה כזאת, זה המוטיבאטור הכי חשוב שיש.
מכיוון שסמוטריץ' ובן-גביר כנראה יתנגדו בכל מקרה לעסקה הזאת - מחנה המתנגדים יגרוף רק רווח פוליטי מזה.
זו דעתי, אני מקווה שאני צודק, בסופו של דבר הם רוצים אופק פוליטי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
תמיד הימין האידיאולוגיה ביקר את ביבי.
ביבי תמיד מצא חזהלזה פיתרון.
ביבי יודע למכור לימין הקיצוני קונצנזוס גדול של מרכז.
זאת המומחיות שלו.
אחרת הוא לא היה ראש ממשלה כל כך הרבה זמן
מי שיספוג את האש יהיה גלנט, אייזנקוט, גנץ והרמטכ״ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
ה 07.10 שינה המון אצל הציבור, אני לא זוכר לקראת אף עסקה שהייתה בעבר - קונצנזוס כל כך גדול נגדה.
אין ספק שבצבא ובדרג המדינה לא השתנה כלום, אבל בציבור זה השתנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
אולי אין לי מספיק דמיון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
ללא קשר למי שמשיע אותן או באיזה אינטרס פוליטי צר הוא בוחר להגיד אותם.
הקולות הללו בסוף הם האינטרס שלי ושלך ושל 9 מליון אזרחים.
אולי אם ביבי יבין שאין לו רוב - הוא מראש לא יביא את זה להצבעה, אין לי מושג..
אבל אני רוצה לשמוע עוד ועוד קולות כאלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
גם דנון לא יודע.
אני בספק אם ביבי בעצמו כבר יודע מה תהיה הגירסה הסופית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
אנגליה הודיעה שבזמן ההפסקה - היא עלולה להכריז על הפלסטינים כמדינה, יש לנו משפט בהאג, ביידן לפני בחירות מת לעצור את המלחמה - קטאר אומרת שהיא תדאג לסיום המלחמה לאחר ההפוגה.... מבחינתי העסקה הזאת היא מלכודת שתגמור את הסיפור בעזה, גלולת רעל לכל דבר.
וזאת מעבר לדעותיי שאסור לעשות משא ומתן עם נאצים - ובטח לא לשחרר אף מחבל, אבל בהינתן הקבינט התבוסתן - מקווה למזעור נזקים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.24
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
25007 הודעות, 84 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מחכים למוצא פיהם של עכברי מנהרות עם כפכפים.בושה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.19
1835 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וחבל. נתתי לכם לגיטמציה ועדיין נותן רק כי אין ברירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13551 הודעות, 69 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך ינצח אם הקים ממשלה עם האחים המוסלמים....
רק ימין לאומי בראשותי תחזיר את הבטחון.....עבד עליכם.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61674 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
53066 הודעות, 74 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
4491 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.23
80 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כל מילה בסלע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
19491 הודעות, 118 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
5868 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שתק. כמו דג. לא לו ולא לא אחד מסביבת/מצביעי נתניהו לא היה אכפת ממימון טרור בידי ראש ממשלת ישראל. לכן שיסתום את הפה שלו חזק חזק, בדומה לבן גביר שלא צייץ בעת ההסכמים הקואליציונים על מימון חמאס ודרישה להפסקתו, שלא יבלבלו את המוח בדיעבד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19040 הודעות, 144 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
36068 הודעות, 247 מדרגים, 473 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חמאס חוזרים לצפון הרצועה, בכירי חמאס עדיין לא חוסלו, לא הגיעו לחטופים,
לרפיח עוד לא נכנסו, ציר פילדלפי כרגע זה רק דיבורים, משאיות סיוע נכנסות בלי סוף ואנחנו 120 ימים בתוך מלחמה.
משהו צריך להשתנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.12
1814 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
93250 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
37423 הודעות, 182 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
93232 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.11
5690 הודעות, 41 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כפי שכתבו למעלה,אין מו"מ עם טרוריסטים,צריך פעם לסגור את המעגל הזה.
עם כל הצער והכאב על החטופים,המדינה חשובה בהרבה.
היה צריך להלחם בכל העוצמה כאילו אין חטופים ואין בלתי מעורבים.
ועוד נקודה למחשבה.אין למדינה מושג כמה חטופים חיים יש.
מה זה אומר?שזה משחק פוקר על כל הקופה.זה אומר שסינוואר מסובב אותנו על האצבע.זה אומר שסינוואר מבין שנשלם כל מחיר להצלת החטופים,גם אם נניח הרגו את כולם מלבד 10.אנחנו חוששים לפגוע בחטופים אבל הוא יכול לעשות בהם כרצונו!!!.
קלף מיקוח?גם בשביל 10 יקבל מה שירצה.לכן אסור מו"מ איתם.
או....שהחטופים זה תרוץ!!!תרוץ למה להפסיק.אין ספק שמצור מהודק היה מביא לתוצאות מצוינות.ואפשר היה להתעלם באלגנטיות מדרישת ארה"ב.אם רוצים אפשר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
71295 הודעות, 177 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
6931 הודעות, 40 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צה״ל ממשיך לכתוש את עזה והמנהיגים המנותקים של החמאס יושבים במלונות בקטאר וטורקיה. בנוסף סינוואר יושב בחושך במנהרות כבר 3 חודשים ובקושי מצליח לתקשר עם העולם ולא מבין לגמרי שעזה הרוסה לגמרי ושכל השכונה שהוא גדל בה כבר לא קיימת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד