שניר בורגיל עבר תאונת דרכים

ל"ישראל היום" נודע כי רכב התנגש בכוכב "האח הגדול" ומעוצמת התאונה העיף אותו ואת רכבו אל מחוץ לכביש • האירוע התרחש במזג האוויר הסוער, אחרי מחלף קריית גת לכיוון ראשון לציון

שניר בורגיל עבר תאונת דרכים

סוף שבוע פחות נעים לפיינליסט ״האח הגדול״ שניר בורגיל שעבר תאונת דרכים.

ל"ישראל היום" נודע כי רכב התנגש בבורגיל ומעוצמת התאונה העיף אותו ואת רכבו אל מחוץ לכביש. התאונה התרחשה ביום חמישי בלילה במזג האוויר הסוער, אחרי מחלף קריית גת לכיוון ראשון לציון.

הדייר שניר בורגיל, צילום: מיכאל טומרקין

מאז האירוע, בורגיל חש בכאבי גב וברכיים ובימים הקרובים צפוי לעבור סדרת בדיקות.

בורגיל מסר בתגובה: "על זה נאמר - נס גלוי. תודה לאל, אני מרגיש טוב יותר ונמצא בסדרת בדיקות רפואיות. המון תודה על הדאגה, חורף בטוח ורק בריאות".

הפיוס המתוקשר האחרון של סתיו קצין וספיר בורגיל, שנולד דווקא בעקבות סטורי שבו קצין צדדה בעיקר בשניר בורגיל בסכסוך בינו לבין אחותו, הפיחה תקווה בקרב גולשים רבים שעוקבים אחריה תכניה של ספיר, שביקשו ממנה לגייס את אותו מאמץ וגדלות נפש שהפגינה כלפי קצין גם למטרת החזרה לקשר עם אחיה. כידוע, הקשר בין השניים נותק, אחרי שידע בחודשים האחרונים עליות ומורדות.

שניר בורגיל ואחותו ספיר, צילום: מתוך פייסבוק

"חברים, לא הכל תלוי בי לצערי", הודתה לאחרונה בורגיל בפני עוקביה. "זה המצב, ואני מקבלת אותו. אני שלמה עם המצב, אני יודעת שעשיתי הכל ואני באמת מפסיקה להתעסק בזה. באמת מרוכזת בעשייה שלי, בחיים שלי, בזוגיות שלי וכולם יודעים איפה אני גרה והבית הזה תמיד פתוח לכולם, אז מי שרוצה - מוזמן באהבה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר