האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
הוא צודק במילא הממשל בארהב הולך לו אישיל על הראש ומנסה לרסק אותו |
בנג'ו |
04.02.24 09:34 |
1 |
בהחלט. אין מה להתיפייף, זאת המציאות. ביידן האוויל לוחץ להעביר סיוע שמגיע לחמאס. מטעמים פוליטיים. |
ססטאולי |
04.02.24 09:37 |
6 |
מישהו אמר מישיגן ופנסליבניה? |
בנג'ו |
04.02.24 09:38 |
10 |
בן גביר פעל בחכמה רבה. שניונת לפני שביידן חתם עליו סנקציות אישיות - הוא מילכד את ביידן עם אמירה אמיתית... יותר טוב מזה כנראה לא יכל לפעול. |
יחיד ומיוחד |
04.02.24 09:54 |
34 |
בדיוק לזה התכוונתי |
בנג'ו |
04.02.24 10:07 |
44 |
מצד אחר בן גביר מתנהג כמו טמבל , מצד שני אין לו מה להפסיד |
FBD |
04.02.24 13:01 |
99 |
התגובה שלך פשוט בזויה אין לי מילךה אחרת - תגובה בזויה ניקלת ונאלחת |
elib |
04.02.24 15:02 |
104 |
תסביר.. אולי לא הבנת |
FBD |
04.02.24 15:05 |
107 |
ואם תרצה אותו בעטיפה אחרת תבחר גנץ . פשוט הזייה |
elib |
04.02.24 15:03 |
105 |
ביידן אוויל ורשע |
ש-עצמון |
04.02.24 10:04 |
40 |
חשוב להראות לאמריקאים, ולעולם, שגם בישראל יש ציבור - מימין לממשלה - שלא מרוצה מעמדת ארה''ב - וזאת כדי לאזן את השפעת הזרם הקיצוני שמאלי |
JackAren |
04.02.24 10:06 |
42 |
מסכים איתך. |
ש-עצמון |
04.02.24 12:13 |
85 |
אכן. וכל הכבוד לבן גביר שמראה גאווה יהודית. ביידן הורס את היחסים עם ישראל ואת ישראל והשמאל צועק שצריך לשתוק. |
itsJustAnick |
04.02.24 10:13 |
47 |
+1 |
Roborock |
04.02.24 10:53 |
63 |
בן גביר נגע בנקודה רגישה. נקודת האמת. |
kiponos |
04.02.24 09:44 |
16 |
אימפולסיבי זה אנדרסטייטמנט. |
MeniX |
04.02.24 09:35 |
2 |
יותר ילדותי מאימפולסיבי |
maluco beleza |
04.02.24 09:38 |
11 |
צודק, צריך לתת לארצות הברית לנהל לנו את המלחמה. יאללה גם כן. |
הבלגי |
04.02.24 09:45 |
19 |
צריך להתנהל בבגרות |
maluco beleza |
04.02.24 11:03 |
64 |
להציב\להגדיר גבולות ברורים, ולומר את האמת על אותם גבולות, זה חלק בלתי נפרד מהתבגרות |
דניאל |
04.02.24 11:45 |
76 |
גיבור הסיפור עם בגדי המלך, הוא ילד בן 9 |
מבצבץ |
04.02.24 09:53 |
33 |
לא רק זה... |
קרט |
04.02.24 10:50 |
61 |
כל מה שהוא עושה, בסוף פוגע בנו כמדינה וכישראלים, והכי גרוע שהוא לא עושה את זה בכוונה, הוא פשוט לא חושב. |
MeniX |
04.02.24 11:49 |
78 |
ספקולציה ותו לא. במקרה הכי טוב זו דיעה שלך. |
דיאלקטיקה |
04.02.24 11:58 |
83 |
מאמין שיש לו מושג, פשוט לא אכפת לו. לא יזיז לבן גביר עם ימותו עוד 40,000 יהודים כדי שהוא יגשים את החלומות שלו על שלטון כהניסטי. |
פלאיו פנדרסון |
04.02.24 11:50 |
79 |
והנה גם איתמר בן גביר נופל לאותה קונספציה של הישענות על זרים, לא טראמפ יושיענו אלא רק אנחנו ואלוקינו. |
David Sword |
04.02.24 09:35 |
3 |
הוא לא התכוון לזה |
בנג'ו |
04.02.24 09:37 |
7 |
אני לא יודע עד כמה טראמפ היה נותן ''לעבוד'' |
David Sword |
04.02.24 11:55 |
81 |
הקונצפציה של השענות על הקדוש ברוך הוא אני מבין עבדה מצוין במצור הבבלי, במצור הרומאי, ב 2000 שנות פוגרומים ובשואה? |
החלילן |
04.02.24 12:31 |
93 |
עבדה היטב, עובדה חזרנו לארץ מולדתנו למרות כל מיני חלילנים שניסו להפנט אותנו שאין סיכוי ועדיין מנסים להוריד את רוחנו, אך יכול נוכל להם |
David Sword |
04.02.24 15:01 |
103 |
אין ספק שאיתמר צודק, אני מקווה שביידן לא יחזיר לו |
כרוב |
04.02.24 09:36 |
4 |
מי משמינה את השרלטן הוא האשם העיקרי בנזק למדינה. ומי שאישר לספק דלק לחמאס זו הוא בעצמו וקואליציית המושחתים שהונו את הבוחרים |
אקטואלי |
04.02.24 09:36 |
5 |
ככה הימין מרגיש שהשמאל מתראיין בחול |
Israeli |
04.02.24 09:52 |
30 |
יפה בן גביר... מעביר את האש למגרש של ביידן |
עולם מלא |
04.02.24 09:38 |
8 |
אכן. אחלה מהלך של בן גביר |
ססטאולי |
04.02.24 12:15 |
86 |
עוד פעם הטוקבקיסט הזה |
DEKEL |
04.02.24 09:38 |
9 |
#המשתמט חושב שאנחנו יכולים להסתדר נגד כל העולם. הוא מנסה לגלגל את האחריות על אחרים. הבטיח ביטחון ועוסק רק בשחיתות ג'ובים ויחצ |
אקטואלי |
04.02.24 09:42 |
14 |
אפשר להפסיק במונח השקרי 'משתמט' למי שפטור משירות באופן חוקי? זה פוגע בהרבה מאד אנשים |
Foreteller |
04.02.24 09:44 |
15 |
כך אמר ינאי המלך לאשתו: אל תראי מן הפרושין או מן אלו שאינן פרושין, אלא מן הצבועין! שעושים מעשה זמרי ודורשים שכר כפנחס |
swoll |
04.02.24 09:46 |
23 |
הפאן של בן גביר זה להיות אופוזיציה, כך היה וכך יהיה ולכן הוא תמיד יישאר הליצן של הכיתה |
GordonFreeman |
04.02.24 09:40 |
12 |
למה ליצן? בסוף הוא על השאלטר גם אם זה כואב לך. |
shabor |
04.02.24 09:45 |
18 |
הוא בעיקר מתבכיין גם כשהוא בקואליציה. אל תהיו כאלו נאיבים, הכל אצלו זה פוליטיקה |
GordonFreeman |
04.02.24 09:47 |
24 |
אתה והשמאל הקיצוני שכמותך מתבכיינים וזורקים את זה על בן גביר. |
shabor |
04.02.24 09:59 |
36 |
כןכן שמענו כל אחד שמעז לדבר על הקיסרים העלק ימניים הוא שמאל קיצוני.. בן גביר הבכיין אוחז בכסא בכל כוחו במשך מעל שנה |
GordonFreeman |
04.02.24 10:07 |
43 |
לא ציפיתי שתגיב אחרת. תתרגלו. כי אחרי המלחמה הימין יהיה יותר נושך... |
shabor |
04.02.24 10:09 |
46 |
וגנץ ולפיד זה לא פוליטיקה? |
joe |
04.02.24 12:54 |
96 |
בחור בא לעבוד. תתרגלו. |
עולם מלא |
04.02.24 09:45 |
20 |
גם צרציל היה אופוזייציה לצמברליין ביבי אינו צמברליין והוא עומד נגד אובמה שוב. בנגביר מחזק את נתניהו. מותר לו. הוא משחק את הליצן שאומר את |
זברה |
04.02.24 09:49 |
25 |
אם לצרציל הייתה שנה שלמה בה צמברליין היה מכיל התקפות והתגרויות של היטלר על גבולות בריטניה, והוא היה יכול להפיל את ממשלתו |
GordonFreeman |
04.02.24 09:51 |
28 |
צודק. |
HAIM |
04.02.24 09:41 |
13 |
לא יתנו לו להיכנס לארה''ב.... |
shabor |
04.02.24 09:44 |
17 |
מי שעסוק בלהעצים את עצמו דרך דיבורים, צעקות והאשמות כנראה מבין שזאת הסחורה היחידה שיש לו לספק |
gile23 |
04.02.24 09:46 |
21 |
צודק לחלוטין.. וטוב שיש מישהו שאומר זאת בקול, המלך עירום לחלוטין |
swoll |
04.02.24 09:46 |
22 |
אמירה במקום. |
kiponos |
04.02.24 09:49 |
26 |
אלוף |
menahem |
04.02.24 09:50 |
27 |
אולי לפני כמה חודשים הייתי אומר שבן גביר לא צריך להיות בוטה כל כך (עדיף להיות חכם מאשר צודק). |
השפוי האחרון |
04.02.24 09:51 |
29 |
צודק + |
Denali |
04.02.24 09:52 |
31 |
עוד דקה לפיד וכל הסיעה שלו ומיכאלי וקצת גנץ בהמשך יצאו על בן גביר |
בנג'ו |
04.02.24 09:53 |
32 |
האג'נדה של ממשל ביידן ברורה |
כחול |
04.02.24 09:57 |
35 |
תכלס. |
הבוטח אליך |
04.02.24 10:00 |
37 |
יפה בן גביר. צריך לעשות לביידן מה שנתניהו עשה לאובמה. הדיבורים שלהם על מדינה ערבית נוספת הגדישו את הסאה. |
Klipper |
04.02.24 10:01 |
38 |
''אין מה לחשוש מבחינת חימוש''. בלי ארה''ב אתה כבר בשבוע הראשון מותקף מכל החזיתות בלי חימוש ובלי ציוד. היינו עם המכנסיים למטה |
GordonFreeman |
04.02.24 10:08 |
45 |
הסר דאגה מליבך היינו מוציאים לאיוורור את המכנסיים ממפעל הטקסטיל. רכבת אוירית הייתה זורמת לכאן 24 שעות ללא הפוגה. |
Klipper |
04.02.24 12:16 |
87 |
גולדה ביצעה, להבדיל מהאדיוט. |
A_G |
04.02.24 10:38 |
51 |
בן גביר צודק |
ש-עצמון |
04.02.24 10:03 |
39 |
בן אדם מוסכן שלא יודע לרסן את עצמו. |
האזרח המודאג |
04.02.24 10:04 |
41 |
לכל אלו שבטוחים שגם לרפובליקנים אין אינטרסים מתנגשים עם האינטרסים שלנו |
Cyber |
04.02.24 10:24 |
48 |
אין להם שמץ של מושג על מה הם מדברים. כלום. מדובר באנשים שמעריצים אנשים שאפילו לא יודעים אנגלית ובספק אם הם יודעים |
the_coon |
04.02.24 10:45 |
57 |
אם בדיקת iq היתה תנאי לחברות בממשלה, תרנגולות היו נפסלות בטענת over qualified |
יגאל פת-אל |
04.02.24 10:31 |
49 |
הוא צודק |
Existent |
04.02.24 10:36 |
50 |
בלי ארצות הברית כבר לפני חודשיים היו נגמרים לך הפגזים והטילים |
איזי מהחונטה |
04.02.24 10:41 |
54 |
בלי ארצות הברית היינו מוחקים את עזה תוך שבוע |
ארבע אותיות |
04.02.24 10:45 |
58 |
אני מכיר כמה בני 40 שממשיכים לחיות על חשבון ההורים ולחברים שלהם הם אומרים ״בגלל ההורים שלי אני כזה דפוק היום״ |
איזי מהחונטה |
04.02.24 10:48 |
59 |
אם ההורים שלהם מרעיבים אותם אם הם יצאו מהבית אז כן, זו בעיה חמורה |
ארבע אותיות |
04.02.24 11:28 |
71 |
מה זה מרעיבים אותו? אם יצא מהבית שידע ללקט אוכל |
w00t |
04.02.24 12:23 |
92 |
מה הקשר? |
Existent |
04.02.24 11:23 |
70 |
מדברים כאן על טראמפ כמו שגברים מוכים וסובלים מדברים על האקסית המיתולוגית |
איזי מהחונטה |
04.02.24 10:39 |
52 |
ברור, כי טראמפ ממש היכה את ישראל בקדנציה שלו. זכרון קצר יש לך. המשרח התיכון היה בשקט 4 שנים טישראל הייתה במצב הביטחוני בטוב ביותר שלה |
Spook |
04.02.24 11:44 |
75 |
שקט זה לא בהכרח דבר טוב במזרח התיכון, האירנים חותרים לשקט כשהם בונים את הרשת |
Cyber |
04.02.24 12:07 |
84 |
++ |
האזרח המודאג |
04.02.24 12:22 |
91 |
צודק מיליון אחוז.. ועכשיו כל הסוכנים של הממשל האמריקאי יתחילו לתקוף... |
שמיים |
04.02.24 10:41 |
53 |
אתה מכיר את האנשים האלה שממשיכים לקחת כסף מההורים בגיל 40 אבל מקללים אותם כל הזמן? |
איזי מהחונטה |
04.02.24 10:43 |
56 |
אני כל כך עייף ומותש מהממשלה הזאת. הרסו את המדינה במו ידיהם ואני בספק אם נצליח לקום מהם |
the_coon |
04.02.24 10:42 |
55 |
עזבו צודק לא צודק. עכשיו לפחות אנו רואים לפי התגובות מי הם אנשי הפריץ בתקשורת ובפוליטיקה, מי עבדיו של הדוד סאם. |
BEBO |
04.02.24 10:49 |
60 |
הדבר היחידי שרואים זה חבורה של אינפנטילים ששכחו באיזה צד אנחנו והחליטו שארה״ב זה האויב |
the_coon |
04.02.24 10:52 |
62 |
זו בדיוק המטרה של הבית הלבן. בראיית ממשל ביידן, צריך להמנע מהסלמה מול איראן. |
BEBO |
04.02.24 11:18 |
68 |
אתה לא מחונך בבו. הייתי רוצה לדבר עם אמא שלך עליך. לא למדת שלא יורקים לפרצוף של מי שמאכיל ומשקה אותך? |
איזי מהחונטה |
04.02.24 13:04 |
101 |
זה כולל את טראמפ? |
BEBO |
04.02.24 15:36 |
109 |
ברור שכן. אני למשל בן אדם מחונך. שיניתי את גישתי לטראמפ במהלך כהונתו. אמא שלי חינכה אותי 😀 |
איזי מהחונטה |
04.02.24 15:41 |
110 |
בול, ממש סוכנים אמריקאים שנתקעו בתפקידי מפתח בישראל ודואגים לכך שישראל לא תנצח מלחמות אף פעם. |
Spook |
04.02.24 11:43 |
74 |
מצד אחד אין מה להתקפל בפני האמריקאים מצד שני מערכת הבטחון וראש הממשלה הביאו אותנו למצב שאנחנו כרגע לא יכולים להרשות לעצמנו אמירות כאלו |
רק ימין |
04.02.24 11:05 |
65 |
סוף סוף משהו עם ביידן תוקף את ההוא ללא הביידן |
machluf |
04.02.24 11:08 |
66 |
בן גביר צודק. צריך לומר את האמת גם לידידות שהסיוע ההומניטריובטח בכמויות חזריות כאלה פוגע במלחמה ובטח הלחץ של בלינקן ואוסטין פוגעים בישראל |
פלומה |
04.02.24 11:12 |
67 |
בן גביר פוליטיקאי כושל שעשה הרבה נזק |
protos |
04.02.24 11:47 |
77 |
הגיע הזמן להתנתק מהתלות ומי שכל היום פוגע בישראל הם התקשורת המחאה בקפלן ומי שרוצה להקים את מדינת פתחסטן. |
פלומה |
04.02.24 12:46 |
95 |
אכן התקשורת פוגעת בישראל ומבחינתי הם כמו אל גזירה |
protos |
04.02.24 12:57 |
98 |
נכון רוב המדינות תלויות במדינות גדולות כשנהיה יותר עצמאיות יכבדו אותנו יותר גם הגדולות שכעת |
פלומה |
04.02.24 13:08 |
102 |
מי שמעבירים בפועל זה נתניהו והממשלה שבן גביר שר בכיר מאוד בה. ו |
עמלץ פלד |
04.02.24 11:20 |
69 |
אלוף! הגיע הזמן שמישהו מהממשלה יאמר את זה. ממשל ביידן מכר את ישראל בשביל שקט לפני בחירות ונותן וכופה על ישראל הפסד צורב לחמאס. אלה לא ידידים |
Spook |
04.02.24 11:41 |
72 |
בן גביר התגלה כפוליטיקאי כושל במיוחד |
protos |
04.02.24 11:42 |
73 |
ביידן חייב להטיל סנקציות על הארורים של מפלגת עוצמה יהודית הפאשיסטית |
אבי_85 |
04.02.24 11:50 |
80 |
חחח איזה אלוף! |
doc011 |
04.02.24 11:58 |
82 |
לפעמים צריך להיות חכם ולא צודק. |
איש ונוב לו |
04.02.24 12:19 |
88 |
נזק נזק תרדוף |
FAO |
04.02.24 12:19 |
89 |
ביידן עצמו ידיד ישראל, אבל הדיפ סטייט הארור משתמשים בו כמו בובה |
מקורי |
04.02.24 12:22 |
90 |
בן גביר צודק |
דרומייי |
04.02.24 12:34 |
94 |
מכתב |
FBD |
04.02.24 12:54 |
97 |
צודק בכל מילה. אחלה בן גביר. |
הצדיק הרומני |
04.02.24 13:03 |
100 |
כמה נזק הממשלה הזאת עוד תגרום לעם ישראל ומדינת ישראל? כל הצהרה שלו מקרבת את הלחץ להפסקת המלחמה |
פרוזק |
04.02.24 15:03 |
106 |
צודק בכל מילה |
Liron |
04.02.24 15:06 |
108 |
לבן גביר מותר מה שלנתניהו אסור |
איתי |
04.02.24 16:27 |
111 |
טוב מאוד בן גביר! כמובן שגם השמאל המקומי לא פיספז שום הזדמנות לקטרג על טראמפ ולהציגו כלא ראוי, כשיר וכולי. למרות שהוא הידיד הכי טוב של ישראל |
Genesis |
04.02.24 17:04 |
112 |
חבר מתאריך 27.8.13
49114 הודעות, 216 מדרגים, 412 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפחות שיגיד את האמת
מעבר לזה מה רע לא בזה שממשל ביידן ידבר נגדו בפומבי
הרי נתניהו עשה על זה קמפיין (בזמן אובמה)
בן גביר למד היטב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.16
4357 הודעות, 24 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.02.24 בשעה 10:30 בברכה, ססטאולי
ואגב, בישראל בחרו להתמקד ב"תקף את ביידן" אבל בwsj עצמו הכותרת הרבה יותר עניינית וחיובית לבן גביר.. וגם תוכן הכתבה יש לומר.
עיינו בעצמכם:
https://www.wsj.com/world/middle-east/the-israeli-firebrand-driving-netanyahu-further-to-the-right-dd9e8113?mod=mhp
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
49114 הודעות, 216 מדרגים, 412 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.02.24 בשעה 09:54 בברכה, בנג'ו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
3486 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
המעט שניתן לעשות כדי לחשוף את האנטישמיים שעושים כל מאמץ כדי שנמשיך לחיות לצד נאצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
49114 הודעות, 216 מדרגים, 412 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
למד משהו מנתניהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
21780 הודעות, 165 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
אצל ביידן הוא גמור עוד לפני ההתבטאות הנ״ל .
אצל טראמפ אם יעלה , בן גביר יהפוך מברווזון מכוער לברבור יפה תואר
סיכון גדול מידי לפוליטיקאי הממוצע שמעדיף לפרוש ולעשות לביתו , מאשר להגן על דעתו ועל מדינתו .
אבל ( ראיתי על חולצה והתחברתי.. )
Winners never quit
and quitters never win
בן גביר הוא קיצוני מידי גם אם התרכך קצת . אבל כדי להיות winner הוא צריך לעשות צעדים משמעותיים כדי להראות לציבור שלו איך להתנהל בעולם הזה מעבר לסיסמאות קיצוניות , לעיתים גזעניות ולא מקובלות .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
19488 הודעות, 117 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
21780 הודעות, 165 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.02.24 בשעה 15:12 בברכה, FBD
דווקא החמאתי יחסית לבן גביר אם אתה מרגיש שפגעתי בו .
הוא דווקא בניגוד לפוליטיקאי הממוצע לוקח סיכונים
בכך הוא לא פוליטיקאי ממוצע , והוא דווקא מתנהל כ winner שלעולם לא פורש
ולא ,אני לא רוצה אותו בעטיפה אחרת . אני לא בחרתי בו ולא מחזיק בדעות קיצוניות כמו שלו . מה שאני רוצה זה שהבוחר יבחר נכון . זה הכל .
קיצוניות זה דבר רע , בטח שמימין ובעיקר מהשמאל .
ולגבי גנץ לפיד וחבריהם מהשמאל .. הסיכוי שאצביע עבורם קלוש כמו הסיכוי שאצביע לבן גביר וקיצונים אחרים מימין .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
19488 הודעות, 117 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
93233 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.09
14472 הודעות, 84 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
-אנטי ישראלי במפלגה הדמוקרטית.
ולכן, הראיון של בן גביר ל- WSJ - הוא דבר חיובי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
93233 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3733 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
יש גם סיכוי שביידן קצת ירגע כשיחשוש מסקנדל/רעש שממש לפני הבחירות יציג אותו כמזיק לישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.14
8580 הודעות, 111 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
155 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.14
8116 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.12.19
637 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
בכל הזמן הזה שהוא בחיים הציבוריים לא שמעתי ממנו משפט אחד שלא הייתי יכול בקלות לשמוע מאחיין שלי בן ה 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.16
6046 הודעות, 29 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.12.19
637 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
ובתחבולות תעשה לך מלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.11
11751 הודעות, 55 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
להציג דעה שונה מהקו הממלכתי של נתניהו זה סופר חשוב, אם נתניהו ידע להשתמש בזה, זו יכולה להוות אחלה תחבולה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
10826 הודעות, 52 מדרגים, 91 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.17
3574 הודעות, 17 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
יש מקצוע שלם שנקרא דיפלומטיה ויחסים בינלאומיים.
באמצעותם משיגים דברים ממדינות אחרות.
אין לו מושג כמה הוא פוגע בנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.14
8116 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
הוא רק חושב על איך להרוג ערבים יותר מאשר על איך להגן על יהודים, והוא מאוד רוצה להגן על יהודים אז אפשר להסיק מזה מסקנה פשוטה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.23
159 הודעות
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
9198 הודעות, 64 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
הוא וסינוואר באותה מנטליות רצחנית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14948 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
טראמפ נראה נחמד, אך אסור להישען עליו כמו שאסור להישען עף אף מדינה אחרת.
מדינת ישראל צריכה לדאוג לאינטרסים שלה ורק להתחשב באינטרסים של מדינות זרות, בכל מקרה תמיד האינטרנס הישראלי צריך להיות במקום הראשון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
49114 הודעות, 216 מדרגים, 412 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אלא לזה שטראמפ היה נותן "לעבוד" ולא מפריע כמו ביידן
ובזה הוא צודק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14948 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מדינת ישראל לא צריכה להסתמך על אחרים שיתנו לה לעבוד, אלא לעשות מה שהיא צריכה לעשות ולהתעלם או להעמיד במקום את מי שינסה להתערב במעשיה, גם אם זה טראמפ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
10498 הודעות, 62 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14948 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
הכל כתוב, יש רק מי שמסרב לקרוא ובעיקר להבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.6.08
2949 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
88221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
״ביידן עסוק בהענקת סיוע לחמאס, עם טראמפ זה היה אחרת״
השר לביטחון לאומי התראיין לראשונה לכלי תקשורת בארצות הברית ודיבר על תוכניתו ליישוב עזה מחדש
רם ברנדס
09:25 | 04 בפברואר,
השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, העניק ריאיון לעיתון הוול סטריט ג'ורנל בפעם הראשונה מאז הצטרף לממשלה. בריאיון הזהיר בן גביר כי הוא יתנגד לכל עסקה עם חמאס אשר תשחרר אלפי פלסטיניים הכלואים בגין טרור או שתסיים את המלחמה טרם הובס חמאס לחלוטין, "נתניהו "בצומת דרכים", ועליו לבחור באיזה כיוון ילך".
בן-גביר שטח את תוכניתו שלו לעזה, אז תיישב-מחדש את רצועת-החוף החרבה בהתנחלויות ישראל בעוד לפלסטינים יוצעו תמריצים כספיים לעזוב. בן-גביר אמר כי הוא חושב שממשל ביידן מחבל (hampering) במאמץ המלחמתי הישראלי, ואמר כי הוא מעמיד כי המתמודד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, יאפשר יד-חופשית יותר לישראל לכתוש את חמאס.
"במקום להעניק לנו את מלוא הגיבוי, ביידן עסוק בהענקת סיוע הומניטרי ודלק , אשר מגיעים לחמאס," אמר בן-גביר, תוך הבעת סנטימנט רווח בקרב אנשי ימין רבים בישראל. "אם טראמפ היה בשלטון, התנהלות ארה"ב הייתה שונה לחלוטין".
בן-גביר אומר כי תוכניתו היא "לעודד עזתיים להגר מרצון למקומות ברחבי-העולם" באמצעות מתן תמריצים כספיים במזומן. הוא קרא לכך הדבר "ההומניטרי האמיתי" לעשותו. הוא אמר כי הוא יודע שהפלסטיניים יהיו פתוחים לרעיון הזה דרך דיונים עם פלסטיניים בגדה-המערבית וחומר מודיעיני שהוא קיבל כשר. הוא סירב לשתף מה אומרים החומרים הללו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.16
9774 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
ומספר סיפורי סבתא….
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.09
2525 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביידן ניסה לעשות לו סנקציות. ביידן מתערב בישראל כאילו אנחנו שכונה בניו יורק. שיקפוץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.16
4357 הודעות, 24 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.23
374 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שצועק מהספסל האחורי באוטובוס.
ניחא זה לא היה רק חכם להגיד את זה, אבל בעצם מה הוא אומר? שאנחנו לגמרי נשענים על ארצות הברית, רק במטותא צריך שנעשה את זה כשיש נשיא אחר.
מבריק כהרגלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
88221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
31901 הודעות, 162 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
15429 הודעות, 135 מדרגים, 251 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
2183 הודעות, 14 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
39565 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
2183 הודעות, 14 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
39565 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
צריך לומר בגלוי ובבהירות - ההתנהלות של ארה''ב אינה לטובת ישראל.
אבל לכם קשה עם גאווה יהודית.
לא נורא.
איזו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
2183 הודעות, 14 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
שנה של הכלה מול עזה עם התפרעויות על הגדר ומול החיזבאללה בצפון שהתגרו בנו בלי סוף. כל אלו היו לפני ה7.10 ולפני שהתירוץ של "אבל מה יעזור לו לפרוש" היה קיים אפילו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
39565 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
13813 הודעות, 44 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.09
2525 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
השר היחיד שהצליח להזיז משהו במערכת רקובה הזו של נתניהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
390 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
האמת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
2183 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
הוא היה עושה את זה, ולא רק מקשקש שצריך לעשות ככה וככה ובו זמנית ממשיך לשבת על הכסא החם.
"לומר את האמת" גם אני יכול לעשות מהכורסא בבית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
9082 הודעות, 103 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
39565 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ויאיר לפיד יבכה שבן גביר הורס את יחסי החוץ שלנו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.23
856 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מעבר לעובדה שהוא מוכיח שהוא טיפש (כי מי שטיפש לא שולט בלשונו ומברבר עצמו לדעת)
הוא גם מוכיח שהוא בלון של אוויר חם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
15429 הודעות, 135 מדרגים, 251 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
155 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
והעם האמריקאי לא ישב בשקט ויעיפו עוד לפני הבחירות את הבוגד הזה שגנב להם את הארץ הנפלאה שלהם.
ביידן הוא לא ״מלך אמריקה״.
יש מספיק איזונים ובלמים כדי להעיף אותו ולעצור את כל המטורפים השפוטים של קטאר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
25180 הודעות, 85 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיכנס בטמבל הדימנטי הזה, שונא ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
8037 הודעות, 67 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל מפני שבן גביר ממילא לא נמנה עם חברי הקבינט הבטחוני ולא יכול לקבל החלטות שתחום הבטחוני ואחרי שביידן הוכיח שהחיבוק שלו זה יותר חיבוק דוב מאשר חיבוק של חבר ואחרי שביידן החליט לפגוע בבן גביר וסמוטריץ ישירות כי בא לו לכפות גם על היהודים וגם על הפלסטינים מדינה פלסטינית שאף אחד מהצדדים לא מעוניין בה - אחרי כל זה דווקא טוב מאוד שבן גביר אומר את הדברים כפי שהם (בסופו של דבר אמר את האמת). ביבי תמיד יוכל להתנער ממנו ולהגיד שהוא אמר זאת על דעת עצמו וממילא הוא לא נמצא בעמדת כוח והשפעה ולכן אין למילים שלו שום משמעות פרקטית. ויחד עם זאת, לפעמים צריך להגיד את האמת, גם אם עושים את זה דרך צד שלישי כלשהו.
את הדברים שביידן לא יכול להגיד באופן פומבי הוא דואג שעיתונאי החצר שלו (תומאס פרידמן) יפרסם או כל עיתונאי אחר ב-NYT או ב-CNN. כשפוטין לא יכול להגיד משהו בפומבי אבל רוצה להעביר מסר למערב (בין אם המסר מאיים ובין אם הוא פייסני ומתרפס) הוא דואג שהמסר הזה יועמר על ידי לוקשנקו מבלרוס או על ידי העיתונאים הרוסים הבכירים או על ידי חברי פרלמנט כלשהם. ככה זה עובד בדיפלומטיה ובפוליטיקה. לדעתי גם ביבי משתמש באותה שיטה ופשוט דואג שהדברים שהוא לא יכול להגיד בפומבי יועברו על ידי בן גביר. כך אי אפשר להאשים את ביבי ישירות ויחד עם זאת המסר עובר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.23
2712 הודעות, 17 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביידן שבוי במפלגה שהופכת לשונאת ישראל והוא מוקף באנשי ממשל שונאי ישראל.
טראמפ נתן לנו מתנות ולא דרש תמורה. תכנית המאה שלו היתה מלכודת לערבים והמון תמורות לישראל(פלא שהם לא הסכימו)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
49114 הודעות, 216 מדרגים, 412 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ויגידו שהוא עושה נזק ושעל נתניהו להיפטר ממנו וכו'
לא חדש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
23805 הודעות, 108 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הפסקת הלוחמה בהקדם האפשרי, הקמת מדינה פלשתינית.
משיקולי בחירות.
גנץ ולפיד הם שליחי הממשל בישראל ועובדים איתו יד ביד.
ובנוסף, הממשל מנסה להכות אותנו גם בצפון, לאחר הפסקת האש נסיגה קוסמטית זמנית של חיזבאללה תמורת ויתור על שטחים במחלוקת.
ממשל עוין, למעשה המשך של מימשל אובמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
17191 הודעות, 94 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביידן אנטישמי כמו רוב הממשל שלו, צריך לומר את זה כי כבר אין ברירה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.12.18
663 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין מה לחשוש מבחינת חימוש. צריך ללמוד מגולדה מאיר שידעה יפה מאוד לפעול מול האמריקנים ביום כיפור ואז היה מדובר בצבאות של מדינות על כל המשתמע. תמיד החזקתי ממנה. שמח לראות שבשנים האחרונות מכירים בזה שהיא הייתה הגבר היחיד בממשלה. במקסימום לעזה יספיקו חביות נפץ עם חומרים פשוטים מים המלח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
2183 הודעות, 14 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.12.18
663 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
46000 הודעות, 148 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
93233 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
18933 הודעות, 102 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11674 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שילכו אחורה קצת בציר בזמן למבצע חומת מגן, ובוש הבן עם האמירה המפורסמת “enough is enough” היו אז הרבה לחצים מהדוד סם.
נעזוב שזה ממש לא דיפלומטי ולא חכם בטח שבתקופה הנוכחית, להתערב און דה רקורד בבחירות האמריקאיות. אבל אני לא מופתע מבן גביר.
חכם הוא לא, אבל ניחא, אני בכלל לא בטוח שהוא לפחות צודק. טראמפ אפילו לא רפובליקן קלאסי, הוא ילד מגודל עם אגו נפוח, נרקסיסט לא צפוי. היינו איתו 4 שנים, ולא היה שום שינוי אסטרטגי תחת נתניהו וטראמפ. מה גם, שטראמפ מביא איתו יותר בדלנים שלא רוצים להתערב בסכסוכים ברחבי העולם. האם ישראל רוצה ארה״ב בדלנית יותר במזרח התיכון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
11722 הודעות, 67 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
זה הלך ככה:
בן גביר קרא את התגובות של הסוכנים זרים ברוטר במהלך השבת, אלו שמגכיחים את ארה״ב ואף קוראים להם האויב.
התחמם והלך עשה לנו פיגוע מדיני.
פשוט בושה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
41831 הודעות, 243 מדרגים, 378 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
2908 הודעות, 20 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61656 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
גיבורי מקלדת זה מה זה עלוב..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
20523 הודעות, 139 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
גיבור מקלדת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61656 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
אין דבר יותר עלוב מבן אדם שמקלל את זה שמחזיק אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
20523 הודעות, 139 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
הורה צריך לתמוך בילדים שלו בכל דרך שיבחרו.
תמיכה בזה היא מחלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.8.14
4565 הודעות, 37 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
2908 הודעות, 20 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
ביידן עוזר אבל יכול היה לעזור יותר אם היה מאפשר למדינת ישראל לנקום באויביה כפי שראוי
מה שקורה זה שביידן התערב כדי למנוע מישראל להגיב כפי שהיא הייתה אמורה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61656 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
37415 הודעות, 182 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
אם כבר ההודעה שלך היא סוג של הקרנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11674 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.02.24 בשעה 12:13 בברכה, Cyber
מה עם שיעור אורניום מועשר והתארגנות הפרוקסי האירנית ברחבי המזרח התיכון. בזמן טראמפ איראן הזיזה חיילים ויצרה מאזן חדש במזה״ת. מלחמת האזרחים בתימן למשל פרצה שנה לפני שטראמפ נכנס.
טראמפ הפנה עורף לכורדים, והסיג חיילים מהמזה״ת. שקט מדומה הוא השקט המסוכן ביותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
18933 הודעות, 102 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
6726 הודעות, 71 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61656 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
11722 הודעות, 67 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והטובקיסטים שמצדיקים ממשלה שמתנהגת כמו טוקבקיסטים, תתבגרו כבר. אנחנו מדינה לא שירשור ברוטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
39847 הודעות, 232 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
11722 הודעות, 67 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
כבר לא יודע איך להגיב, כל פעם שאנחנו חושב שאנחנו בתחתית, יש עוד.
המרוויחים מכל זה- איראן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
39847 הודעות, 232 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
המרוויחים מכל זה- איראן.
ציטוט מאת: the_coon
לבית הלבן ולישראל אין אינטרסים משותפים מול אירן. הבית הלבן מוכנים להחליש את ישראל כדי לנסות לפייס את האיראנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61656 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
39847 הודעות, 232 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
61656 הודעות, 164 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
37415 הודעות, 182 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
6210 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לכן קודם לתקן את ההרס שעשינו במו ידינו והתלות המוחלטת באמריקאים מבחינה צבאית ואז בהדרגה לצאת לעצמאות אמיתית כרגע אנחנו עדין פרוקסי של ארהב במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
1752 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
93223 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ומחשלישים את ישראל גורמים לנו להיות תלויים בחימוש ומגבילים את עוצמת התקיפה . אם האמריקנים דואגים לעזתים לחיים טובים שיקדמו להם להיקלט במדינות אחרות
אבל מה שמעניין אותם זה לשחרר מחבלים והם באותו זמן חוקקו חוק בארה"ב שהמשוחררים לא יוכלו להגיע לארה"ב . להשאיר לפתחנן את הצרה בשחרור מרצחים שכולם רואים איזה מחיר . חיבוק הדוב שלהם עושה לנן נזק ונועד לשלוט בישראל ולהכתיב לה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
6921 הודעות, 40 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
כתיבה יפה שלא מתחברת עם המציאות. מאז מלחמת העולם השניה באופן רציף ישראל מקבלת את הסיוע הכי גדול מכל מדינות העולם מהאמריקאים. לישראל יש צבא מודרני שמסתמך ברובו על נשק אמריקאי ובלעדיהם היינו מדינה קטנה, ענייה ומוכה קשות. אפשר להתווכח עם ידידנו האמריקאים וגם לכעוס על דברים ולומר להם בחדרים הסגורים אבל מה שבן גביר עשה זה יריקה לפרצוף שלהם מול המדיה שלהם. מעשה מאד מאד לא חכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
93223 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
6921 הודעות, 40 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
לגבי התלות בארה״ב - הלוואי שנוכל להגיע למצב שאין לנו תלות בהם אבל כנראה שבעשור הקרוב ואולי גם יותר זה לא מציאותי. בסוף אנחנו מדינה קטנה גאוגרפית, עם מעט מאד משאבי טבע ומוקפים במיליארד אויבים. לישראל אין ולא יהיה את היכולות של אימפריות כמו ארה״ב. בסוף רוב המדינות תלויות במדינות אחרות גדולות יותר ולא נראה לי שיהיה לנו טוב יותר להיות בני ברית של רוסיה או סין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
93223 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מתנהגות אלינו כאל חפץ ומנהלות אותנו ומנסות לקבוע את ההנהגה ובעיער כשרואים לאן נושהת הרוח בארה"ב צריך להתעורר כבר ראינו ב2014 שאובמה הגביל היו מספיק שנים להקטין את התלות כי כשהעולם נעשה יותר תוקפני צריך להיות ערוכים גם בתחמושת עצמית חקלאות עצמאית ופחותצתלות בחירום ולא להיות נדיבים לפזר את המשאבים המועטים של ישראל ולתת לירדנים מתנות גם שם המצב לא מזעיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
71279 הודעות, 176 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
37415 הודעות, 182 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
6921 הודעות, 40 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לומר דבר כזה למדיה האמריקאית זה פשוט טמטום ברמה אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
65203 הודעות, 211 מדרגים, 193 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
3728 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
13516 הודעות, 86 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
23511 הודעות, 61 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמה נזק...
יש דרכים לבקר, יש ערוצים.
אבל לא, בן גביר גיבור.
רק אזכיר לאדיוט 2 דברים:
1. גם טראמפ תמיד ישים את האינטרסים של ארה"ב לפני ישראל.
2.הרפובליקנים הם לא תמיד פרו ישראל. תזכרו את שלטון בוש האב ובוש הבן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.11
32973 הודעות, 256 מדרגים, 498 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למשל הנבזות הזו להוציא צו מעצר נגד מתנחלים..
זה שיתוף פעולה סדיסטי בין הדיפ הסטייט הישראלי ואירגוני הבגידה לבין הדיפ סטייט בארה"ב. הקימו סדום מודרנית מרושעת יותר ומשוכללת יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.17
7914 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לדעתי ממשל ביישן יותר גרוע מהחמאס. בעוד החמאס בגלוי אומר ועושה להשמיד חלילה את ישראל ממשל ביידן עושה את זה בצורה מתוחכמת . אם רק היו נותנים לנו להילחם ולצור על עזה כל החטופים מזמן היו בישראל .. כל מי שטוען שאי אפשר בלעדהם כי אפילו הנשק של כיפת ברזל הם מספקים לנו והם "עוזרים" לנו.
אם היינו מוחקים את עזה בלי לשמוע אליהם הכיפת ברזל הייתה מיותרת ולא צריך טובות מהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
21780 הודעות, 165 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.18
5208 הודעות, 36 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.09
17427 הודעות, 103 מדרגים, 163 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עד מתי השרים הפופוליסטיים האלה ייצאו בהצהרות כנסים ומסעות בחירות על חשבוננו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
30817 הודעות, 177 מדרגים, 255 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פחביידן בעד חמאס אנטי ציוני שמבחינתו נושמד
כנ"ל לפחבלינקן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
9178 הודעות, 62 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביידן ידיד גדול שלנו ותמיד נסכור לו לטובה את עמיגתו לצידנו ברגע קשה מאד.
אבל יש לו ממשל מטורלל. וצריך להגיד את האמת, בגלל השטויות הפרוגרסיביות שלהם, הם מפריעים לנו היום לנצח וגורמים לנו אבדות ולהימשכות המלחמה וגם מפריעים לשחרור החטופים. הסיוע ההומניטרי המטורלל הוא חלק מזה.
היתרון של בן גביר שהוא יכול להגיד את זה בריש גליה כי ממילא הוא מוקצה בעיני הממשל הזה. וזה לא ממש מזיז לו.
אבל זה גורם לביידן נזק אלקטורלי וכאב ראש לא קטן. בטח טראמפ רןשם לעצמו הערות בפנקס הקטן. אם ינצח בחירות,ויש לו כעת סיכוי טוב, בן גביר יהיה אישיות מאד רצויה אצל טראמפ. הכל ישתנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.20
1953 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכל נשיאי העבר.
אולי עכשיו אחרי ה 7, אנשי שמאל יבינו שיש דברים יותר חשובים מאשר לקדם את המועמד שלכם ושבמזרח התיכון משלמים על החלשת המדינה או פגיעה ביריבים פוליטיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד