מחר (שבת, 19:15) תארח הפועל חולון את מכבי ת"א למשחק בין שתי האלופות האחרונות, כאשר המארחת מגיעה אחרי ניצחון חשוב בזירה האירופית, בעוד האורחת אחרי שני הפסדים. אשתקד, הצהובים גברו על הסגולים לאורך כל העונה, והמאזן עמד על 6:0 חד צדדי מחצי גביע ווינר דרך מפגשי הליגה ועד חצי גמר הפלייאוף.
מכבי כאמור מגיעה אחרי ההפסד לבאסקוניה אתמול, כאשר בשלישי הפסידה לריאל מדריד בשבוע ספרדי כפול ביורוליג. אחרי ההתפרצות של ווייד בולדווין אתמול בתום המשחק, הוא זה שלא נרשם למפגש, לצד ג'יימס ווב. בליגה הקבוצה של עודד קטש חזרה לנצח כשגברה על נס ציונה בשבת שעברה בחוץ, ותרצה להגדיל את מאזן הניצחונות, העומד על ארבעה, כדי להיצמד לפסגת הטבלה בעודה משלימה משחקים. אגב, שתי הקבוצות הן היחידות ששיחקו עד כה מספר חד ספרתי של משחקים, כאשר עבור הצהובים המשחק הזה יהיה השמיני ועבור חולון התשיעי.
1 צפייה בגלריה
הווארד מול בולדווין
הווארד מול בולדווין
ישב בצד מול חולון. בולדווין
(צילום: באדיבות באסקוניה)
עבור המארחת מדובר במפגש ראשון העונה מול קבוצה גדולה. הקבוצה של עמית שרף, שעד כה מתקשה מעט בליגה ולצד חמישה ניצחונות, הספיקה להפסיד שלוש פעמים, תקווה לשבור את שרשרת ההפסדים נגד הצהובים (שישה) ולרכב על אנרגיות הניצחון החשוב על א.א.ק אתונה בשלישי, שהשאיר אותה בתמונת העלייה לטופ 8. דיאונדרה ברנס הפצוע הוא הזר שלא נרשם, כאשר לפי גורם בהנהלת חולון הגארד לא צפוי להמשיך בקבוצה.
בעוד הקו האחורי של הצהובים יהיה עדיף על זה הדל והקצר של חולון, שיכלול את סי. ג'יי האריס וניב משגב בלבד, בקו הקדמי מצפה דו קרב מעניין. "האטרקציה" של הליגה, ג'סטין סמית', הולך לפגוש את בונזי קולסון וג'וש ניבו. יחד עם הנס ואנווין ינסו השניים לא רק לעצור את הגבוהים של מכבי בצבע, אלא להראות שאין פערי רמות בין עמדות הפנים של שתי הקבובצות, למרות ההבדלים בתקציבים.
סמית' קלע בשמונת המשחקים עד כה 15.5 נקודות בממוצע למשחק, והוא השחקן המוביל בחולון, משהו שפחות נפוץ בהתחשב בעמדה בה הפורוורד, ששרף הפך לסנטר, משחק.