יממה סוערת עברה על בית"ר ירושלים, כששיאה הייתה הזעזוע על הקווים. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, יוסי אבוקסיס החליט לעזוב את הקבוצה - וכבר סגר בהפועל ת"א. בכלל, מאז שלשום בערב - נראה שהקרב הגדול בבית וגן הוא בין הבעלים ברק אברמוב לאבוקסיס.
לידי ynet הגיע הודעת הוואטסאפ ששלח אתמול אבוקסיס לאברמוב, זו שגרמה לפיצוץ הגדול ולבסוף גם לעזיבת המאמן. "מה קורה אחי? קודם כל אני רוצה להגיד לך שאתה חבר אמיתי ואני מאוד אוהב אותך", כתב אבוקסיס לאברמוב. "אבל בכדורגל הסיפור שונה לחלוטין. תראה, אני חושב שבמצב שנוצר כרגע אני לא יכול להמשיך. אתה רואה שכבר הרבה זמן הקהל מקלל אותי בכל פעם שהקבוצה סופגת, וזה רוב היציע המיזרחי. אתם לא עושים שום דבר בקשר לזה כי אלה האנשים שלכם".
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס ואברמוב
אבוקסיס ואברמוב
אבוקסיס ואברמוב
(צילום: עוז מועלם)
המופע של אברמוב: בעלי בית"ר נגד אבוקסיס
(צילום: באדיבות ONE)
"בנוסף, אני מרגיש שאתה לא מחזיק ממני כמאמן ויש לך כל הזמן תלונות על ההרכבים, ניהול המשחק ועל החילופים שלי. גם בנושא החיזוק של ינואר אני מאוכזב שאתה לא מסכים לחזק את הקבוצה, בטענה שגם פלייאוף עליון לא מעניין אותך למכור 4,000 כרטיסים (כל מאמן אחר היה הולך עם זה לתקשורת), בו בזמן שכל האוהדים תוקפים אותי על זה שאין רכש לקבוצה.".
"אתה גם לא סומך עלי בהבאת שחקנים ומעדיף להתייעץ עם סוכנים וחברים שלך. הזלזול שלך בי ובצוות שלי בטענות אחר משחקים כבר הפך להיות בלתי נסבל. שנינו יודעים שאנחנו לא נמשיך ביחד בשנה הבאה. אני יודע שאתה מלכלך עליי כמאמן בכל מקום אפשרי והכול מגיע אלי לבסוף, אפילו אמרתי לבנות שלי ולחברים שלהן לא לבוא יותר למשחקים ולא לשבת לידך בגלל זה".
"אני בטוח שאתה מחכה כבר הרבה זמן שאני אתפטר כדי לא לשלם לי את השכר. עדיף לשנינו להפסיק את זה עכשיו. הכדורגל פוגע מאוד בחברות שלנו. כבר לפני חודש אמרתי לכפיר (אדרי, המנכ"ל) שאני לא מרגיש שאתם איתי ביחד בכלל! אני לא אלכלך עליך לעולם ותמיד שמרתי עליך בכל מקום שדיברו נגדך. הדבר היחיד שאמרתי שאני פגוע שאתם לא מגנים את כל הקללות נגדי".