רעידת אדמה בפורמולה 1: לואיס המילטון בדרך לפרארי

דיווחים בספרד ובאיטליה: אחרי יותר מעשור במרצדס, אלוף העולם 7 פעמים יעבור בשנת 2025 לנהוג ברכב האדום, שם ינסה לעשות היסטוריה ולהיות הראשון שזוכה באליפות עם שלוש קבוצות שונות

לואיס המילטון ושארל לקלר. בקרוב חברים לקבוצה?. צילום: מתוך טוויטר

מעבר העשור בפורמולה 1 בדרך: על פי דיווח של ה-"AS" הספרדי ושל מספר כלי תקשורת באיטליה, אלוף העולם 7 פעמים לואיס המילטון, שב-12 השנים האחרונות מוביל את קבוצת מרצדס, איתה זכה ב-6 אליפויות עולם, מתקרב למעבר לפרארי החל מעונת המרוצים של שנת 2025, כאשר את העונה הקרובה יבלה עדיין במרצדס.

על פי הדיווח, הפרטים הסופיים ככל הנראה עדיין לא סוכמו, אבל הנהג בן ה-39 חולם לעקוף את מיכאל שומאכר ולזכות באליפות עולם שמינית. כאשר אם יעשה זאת במכונית האדומה יהפוך גם לנהג הראשון שזוכה באליפות עולם עבור שלוש קבוצות שונות.

מי שככל הנראה עומד מאחורי המהלך המפתיע הוא פרד ואסור, שמונה למהנל פרארי בתחילת העונה שעברה ועבד עם לואיס המילטון בימיו בסבב הפורמולה 2. לאחרונה ואסור הודה שבינו לבין הנהג הבריטי מתקיים קשר קרוב במיוחד כשאמר בחג המולד כי הוא מדבר בכל יום עם המילטון.

המעבר הזה משפיע בעיקר על הנהג הספרדי קרלוס סיינס, שיאלץ ככל הנראה לעזוב את הקבוצה האיטלקית. בין סיינס לפרארי התנהלו שיחות על הארכת החוזה, אך הן התפוצצו וכרגע הוא מחזיק בחוזה עד תום העונה הקרובה בלבד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
המילטון ופרד ואסור. מדברים כל יום, צילום: מתוך טוויטר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר