כמעט ארבע שנים אחרי שהוגשה, נחתמה תביעת "מעריב" נגד כתב "דה מארקר" נתי טוקר בקביעה נחרצת כי פרסום הכתבה שעמדה במרכז התביעה אכן מהווה לשון הרע וגרימת עוול.
בית משפט שלום בתל אביב קיבל את הטענה שעמדה בבסיס התביעה, ולפיה פרסם הכתב נתי טוקר ב"דה מארקר" ב-2019 מידע כוזב באשר לעיתון "מעריב", שלפיו האחרון צפוי לפטר עשרות עובדים ואף לסגור את דסק החדשות. בפסיקתו קבע השופט אבי כהן כי הכתבה האמורה מהווה לשון הרע, וכי לנתבעים לא עומדת הגנת אמת בפרסום ואף לא הגנת תום לב.
השופט מתח ביקורת חריפה על הודאתו של טוקר, אותה הגדיר "מביכה", וגרס כי הוא "מצייר לקוראיו תמונת דברים בלתי נכונה עובדתית, באופן מגמתי ומטעה". עוד כותב השופט, כי טוקר בחר "לעוות את הדברים המוצגים בכתבה" וכי "בחירה משונה זו אינה מתיישבת עם סטנדרטים של עיתונאות אחראית, זהירה והוגנת".
השופט כהן אף מפנה אצבע מאשימה כלפי העורכים ומקבלי ההחלטות בסביבתו של טוקר, ופוסק כי האחרונים "החריפו בכוונת מכוון את לשון הכתבה ואף הפיצו אותה באופן יזום". לדבריו, התכתבות של עורך מעריב עם טוקר שהוצגה במסגרת התיק מעידה על "מגמתיות בוטה שדבקה בכתבת טוקר ואולי אף במניעי מנסחיה ומפיציה".
על אף שהשופט השתכנע בנכונות עילת התביעה המרכזית ושלל את טענות ההגנה שלפיהן מדובר בתביעת נקמה ובתביעה בררנית, כהן פסק לטובת התובעת פיצוי בגובה 10,000 שקלים בלבד (למול מיליון השקלים שדרשה קבוצת "ג'רוזלם פוסט", המוציאה לאור של "מעריב"). בין נימוקי השופט לפיצוי הנמוך, ניתן למצוא את העובדה שלא הוכחה גרימת נזק בעקבות הפרסום, את העובדה שהכתבה פורסמה רק באתר האינטרנט (ולא בעיתון המודפס) וכן את סירובו של מנכ"ל מעריב דאז למסור לטוקר תגובה עניינית טרם הפרסום.