אחרי שבמכבי חיפה עיכלו את ההפסד הצורב אתמול (רביעי) להפועל באר-שבע (2:1), התבשרו היום אנשי הקבוצה כי פייר קורנו ייער ממשחק העונה מול מכבי ת"א ביום שני הבא.
המגן עבר היום בדיקת MRI, ממנה עלה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר. קורנו צפוי להיעדר שבועיים ומהמגרשים.
3 צפייה בגלריה
פייר קורנו שחקן מכבי חיפה
פייר קורנו שחקן מכבי חיפה
מכה קשה למכבי חיפה. קורנו
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים עסקו היום בעיקר בטענות שהעלו נגד תצוגת השיפוט של גל לייבוביץ' בטרנר. "השופטים החליטו לתת את האליפות למכבי ת"א", אמרו במועדון על ההחלטה להרחיק את פרנצדי פיירו על כך שמחא כפיים בהפגנתיות ללייבוביץ', בתגובה לצהוב ששלף לעברו, "בושה של החלטה. אפשר היה להפעיל שיקול דעת. זו החלטה שיכולה להכריע משחק. בנוסף, מתוך 12 דקות בתוספת זמן שיחקו אולי שתי דקות. למשחק כזה היו צריכים לשלוח שופט בכיר יותר".
3 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
פיירו אחרי ההרחקה בטרנר
(צילום: דניאל כהן)
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
לא חסך ביקורת גם מהחלוץ. דגו
(צילום: דניאל כהן)
יש לציין כי לצד הכעס על השופט, המאמן מסאי דגו לא חסך ביקורת מהשחקן על המעשה הלא אחראי, ונראה כי הוא צפוי להיקנס על ידי המועדון. אם יש נקודות אור מהמשחק הזה הרי מדובר בתומר חמד המחליף, ששוב כבש (שער שלישי בשני משחקים) והוכיח בכך שיש על מי לסמוך בעמדת החלוץ. מעבר לשער המצמק, במכבי חיפה מאוד מרוצים מהרצון, התשוקה וההשקעה של חמד, שצפוי ליטול חלק משמעותי יותר בקבוצה בטח נוכח ההרחקה של החלוץ מהאיטי.
בתוך כך הפער בפסגה צמח ל-4 נקודות, מה שהופך את משחק הצמרת ביום שני בסמי עופר למשמעותי אפילו יותר עבור האלופה, שלא רוצה לראות את הצהובים שוב בורחים לה בפסגה, זאת אחרי שכבר שהצליחה לצמק את הפער בינה ובין מכבי ת"א מעשר נקודות לנקודה אחת.
בכל הנוגע לחלון ההעברות, עסקת דניל לסובוי אמורה להיחתם היום סופית, כאשר מרבית הפרטים מול דינמו מוסקבה כבר סגורים. בחיפה ירשמו את הרכש החדש על תקן שחקן זר, זאת מאחר שאין כוונה להחתים זר נוסף במקום צ'ארון שרי, וקיים החשש כי עד תום חלון ההעברות לא נותר מספיק זמן כדי להשיג לשחקן מעמד של מתאזרח.
פורסם לראשונה: 07:59, 01.02.24