האם בית"ר ירושלים עומדת בפני זעזוע? המאמן, יוסי אבוקסיס, שוקל לעזוב מיידית את הקבוצה לאחר הקללות שספג מהאוהדים בעקבות ה-2:2 מול הפועל פ"ת הערב (שלישי). הצהובים-שחורים כבר צעדו ביתרון 0:2 מול העולה החדשה, אך לאחר שדן עזריה הורחק המשחק השתנה, והקבוצה של עופר טסלפפה הצליחה לחזור ל-2:2 בזכות פנדל מדויק של האקס עידן ורד ושער של חמזה שיבלי בדקה ה-89, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה.
כאמור, אוהדי בית"ר לא אהבו, בלשון המעטה, את העובדה שקבוצתם שמטה יתרון, זאת לאחר ההדחה מגביע המדינה בשבת בידי הפועל באר-שבע (0:1 לדרומיים). אם אכן יעזוב, בהפועל ת"א, שמחפשת מאמן לאחר פיטוריו של בורחה למה, ישקלו לנסות להחתים את אבוקסיס כמחליפו.
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
יעזוב את בית"ר? אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
לאחר המשחק אבוקסיס התייחס להתנהגות הקהל: "יש פה מכשול, אני מאוד כועס על זה. לא יכול להיות שבכל פעם שאנחנו סופגים, הקהל מקלל אותי פה בטדי. זה חורה לי מאוד. יש לאוהדים הרבה תלונות אליי, למערך ולקבוצה. זה גורם לנו לאי שקט. הייתי חייב להגיד את זה".
"מה שקורה עם הקהל פוגע בי, גורם למחשבות", המשיך אבוקסיס, "כשהקהל של היריבה מקלל אותך זה בסדר, אבל שהקהל שלי יקלל אותי באופן אישי, למה? זה משהו שחוזר על עצמו. זה לא מה שמגיע לקבוצה".
על איבוד היתרון אמר: "זה מתסכל. הובלנו והמשחק השתנה כשספגנו את הכרטיס אדום. לא לקחנו את זה בחשבון. פתחנו יפה עם שני גולים יפים. קשה לשחק עם שחקן פחות וזו התוצאה. הקהל מצפה שנלחץ גם עם שמונה שחקנים, אבל זה לא אפשרי. הפועל פ"ת כבשה במצב אחד והשוותה. חבל".