במכבי ת"א הוחלט להקים קבוצת בת בעונה הבאה, בפורמט זהה לזה שניהלה מול בית"ר ת"א בשנים האחרונות. המטרה לאתר קבוצה בליגה הלאומית שתהיה מוכנה להתנהל מול המועדון בצורה כזו.
אחד היתרונות הגדולים של מכבי ת"א בפיתוח שחקנים צעירים נוצר דרך החיבור בינה ובין בית"ר ת"א בגלגול שלה ברמלה ובבת-ים, מאחר שהיא שימשה כמעין קבוצת פיתוח ליוצאי מחלקות הנוער של הצהובים. בין השאר עברו שם שחקנים כמו דניאל פרץ, דן גלזר, מתן חוזז, יונתן כהן ואחרים.
1 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
במכבי ת"א רוצים לשחזר את הפורמט שהיה להם מול בית"ר ת"א. מיץ' גולדהאר
(צילום: עוז מועלם )
בין הצדדים התנהלו יחסים מקצועיים ברורים, בין היתר בכל הנושא של מינוי מאמן או בחירת שחקנים שעוברים אליה, אולם בית"ר ת"א ירדה תחת קרלוס גארסיה לליגה א' והתדרדרה מאז לליגה הרביעית. במכבי ת"א ינסו למצוא את הקבוצה המתאימה בעבורם בליגת המשנה ובתקופה האחרונה בוצעו ניסיונות לאתר קבוצה שתסכים לשיתוף הפעולה עימה, בין היתר למשל הוזכרו שמות כמו עירוני רמת השרון.
בכדי לשדרג את המערכת של פיתוח שחקנים, במועדון מנהלים מגעים עם אלמוג כהן, המנהל המקצועי של מכבי נתניה שמסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולא ימשיך בקבוצה. כהן הוביל אותה לפלייאוף עליון, גמר גביע המדינה וזכיה בגביע הטוטו, יחד עם מכירות שחקנים והבאת זרים איכותיים בסכומים נמוכים.
מדובר בשינוי בתפיסה מבחינת מכבי ת"א, מאחר שעד כה בתפקיד זה שימשו זרים. הרצון הוא לתת לכהן תפקיד נרחב בפיתוח שחקנים ולהציב אותו כאחראי על שיתוף הפעולה בכל הקשור להתנהלות מול קבוצת הבת, וגם להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אחרי שלא מונה מחליף במקום קלאודיו בראגה הפורטוגלי, שעזב לפני כחודשיים.

דאגה בעקבות הפציעה של סאבוריט

מכבי ת"א עשתה אתמול (ראשון) את העבודה ועלתה לשמינית מר גביע המדינה על חשבונה של הפועל חדרה, אך כאב ראש לא קטן נגרם לקבוצה במהלך המשחק. אנריק סאבוריט סובב בצורה חמורה את הקרסול, ולא יוכל לשחק מחרתיים נגד הפועל ירושלים במסגרת הליגה.
במועדון חוששים מאוד מהפציעה של המגן, שעלול להיעדר תקופה ארוכה ובכך להחמיץ בין היתר את משחק העונה בשני הבא מול מכבי חיפה. הוא צפוי לעבור בדיקה בקרוב שתיבחן את חומרת הנזק. מי שעוד נפצע מול חדרה הוא שרן ייני.