כמו השיר המפורסם: שי גבסו חשף את השם הנבחר לבתו הבכורה

הזמר והיוצר, שהביא לעולם בת בכורה בהורות משותפת, חשף בפוסט באינסטגרם את השם שבחר לה • "שום אוקיינוס לא יפריד בנינו", הבטיח האב הגאה

שי גבסו. צילום: אפרת אשל

שתי תמונות מרגשות במיוחד צירף שי גבסו בן ה-39 לפוסט מלא האהבה שפרסם היום (ראשון) בחשבונו באינסטגרם אל מול עוקביו ובו חשף את השם הנבחר לבתו הבכורה אותה הביא בהורות משותפת יחד עם הבמאית והתסריטאית לין לאור. בצילום הראשון שפרסם הנציח גבסו את התינוקת הטרייה כשהיא אוחזת באצבעותיה הקטנות באגודלו, ובצילום השני הוא תועד כשהוא נושא אותה בזרועותיו ביציאה מהרכב הפרטי.

שי גבסו, צילום: אינסטגרם

"בפגישה הראשונה של לין ושלי היא שאלה איזה שם ארצה אם תהיה לנו ילדה", סיפר גבסו בפתח דבריו. "גילינו ששנינו כתבנו בפתק באייפון את אותו השם לבן ואת אותו השם לבת. ברוכה הבאה, רנה", חשף את השם הנבחר. "חיינו ישתנו מן הקצה אל הקצה", הודיע תוך שהוא מצטט מתוך השיר "רנה" של הזמר והיוצר אריאל הורוביץ: "שום אוקיינוס לא יפריד בנינו, רנה", הבטיח.

רגע לפני שחתם את דבריו, ביקש גבסו להודות לצוות הרפואי שהיה שם עבורו ועבור אם בתו בזמן כה משמעותי בחייו. "זה הזמן להגיד תודה רבה לצוות הרפואי של איכילוב, שבימים כאלה מורכבים הם עסוקים בדבר הכי קדוש: להביא חיים לעולם".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shay Gabso | שי גבסו‎‏ (@‏‎shaygabso‎‏)‎‏

רק לפני כעשרה ימים גבסו שיתף את עוקביו באינסטגרם בהולדת בתו הבכורה באמצעות פוסט שבו כתב: "חיים חדשים, 17 בינואר. כמה חיכית לך", אליו צירף תמונה שלו עם יורשת העצר.

בטור מיוחד שכתב ל"ישראל היום" בחודש אוקטובר האחרון אחרי טבח 7 באוקטובר, סיפר גבסו על מפגש עם ילד מפונה מהעוטף: "ברגע שהגעתי, חיוכו של ילד שזיהה אותי קידם את פניי. חיוכים של ילדים לא משקרים, זה לא כמו אצל המבוגרים שחיוך נושא בתוכו גם קמט שמרמז על דאגה. אצל ילדים זה חיוך זוהר, שהיה כמו סיכה שפוצצה בתוכי את הרגשות בלי יכולת לשלוט בהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר