הפציעות של כוכב הנבחרת מוחמד סלאח והשוער מוחמד אל שנאווי עשו את שלהם. התאחדות הכדורגל המצרית הודיעה כי היא הקריבה עגל לקראת שלבי הנוקאאוט של אליפות אפריקה 2023, וחילקה את הבשר לנזקקים בתקווה להימנע מפציעות נוספות.
לפי הדיווחים, זו לא הפעם הראשונה שמשהו כזה קורה במצרים. שחקני הנבחרת הקריבו עגל במהלך האימון לפני הזכייה באליפות אפריקה ב-2008 בגאנה.
2 צפייה בגלריה
סלאח
סלאח
חוסר מזל? סלאח
(צילום: AP Photo/Themba Hadebe)
שיאנית הזכיות של הטורניר (7) עדיין לא השיגה ניצחון במהדורה הנוכחית, אבל עלתה לשמינית הגמר מהמקום השני בבית 2 עם שלוש נקודות הודות לשלוש תוצאות תיקו - מול קייפ ורדה, גאנה ומוזמביק - כשבכל משחקיה היא סיימה ב-2:2.
מחר (ראשון, 22:00) תפגוש מצרים את הרפבוליקה הדמוקרטית של קונגו, שגם היא סיימה את שלב הבתים עם שלוש נקודות אחרי שלוש תוצאות תיקו. לשמחתה של מצרים, בשמונת מפגשי העבר, המאזן עומד על שישה ניצחונות לפרעונים ושתי תוצאות תיקו, בעוד הקונגולזים מעולם לא ניצחו.
2 צפייה בגלריה
מוסטפה מוחמד
מוסטפה מוחמד
ינסה להשכיח את חסרונו של סלאח. מוסטפה מוחמד
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
מוסטפה מוחמד מנאנט, שכבש 3 שערים בשלב הבתים, ינסה להשכיח את חסרונו של סלאח בחלק הקדמי של מצרים. הקשר עמם אשור אושפז ברביעי אחרי שנפגע בראשו במהלך אימון, אבל מאז הוא כבר חזר לנבחרת וצפוי לשחק מחר.