"זה קשה עבורו": בצל המתקפה האנטישמית, ליאל עבדה זוכה לתמיכה

מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס הבהיר אתמול (שישי) לקראת משחק הליגה מול רוס קאונטי: "עבדה הוא לא שחקן שאנחנו רוצים למכור" • הדברים מגיעים על רקע המלחמה ותמיכת חלק מאוהדי הקבוצה בפלשתינים

ליאל עבדה. רוג'רס בטוח שהוא ישנה את פניה של סלטיק. צילום: רויטרס

מאמנה של סלטיק, ברנדן רוג׳רס התייחס במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול בערב (שישי) לעתיד הקבוצה שלו וכמובן לשחקנה הישראלי של הקבוצה, ליאל עבדה, שסובל מאנטישמיות ויחס עויין של האולטראס של קבוצתו, חברי ארגון האוהדים "הבריגדה הירוקה".

ליאו מסי חותם למעריץ על חולצה באמצע הכביש | רשת X

"הוא לא הולך לשום מקום", אמר אקס ליברפול ולסטר והתייחס לשמועות על מעבר של הישראלי לארצות הברית: "אין שום דבר חדש בעניינו. אני יודע שרצים סביבו סיפורים מכל מיני סיבות שהוא יעזוב או יושאל, כי אנשים מנסים לנחש מה קורה איתו, אבל זה מאוד פשוט. הוא היה בחוץ זמן ממושך בגלל פציעה.

"הוא חוזר מהפציעה והוא שחקן שאני מאוד מתרגש לעבוד איתו. הוא מסוג השחקנים שאני יכול לשפר. הוא שחקן שאני מדבר איתו הרבה. הוא בא אלי ואנחנו מדברים. הוא מרוכז בלהישאר בסלטיק ולהתקדם".

ברנדן רוג'רס. בונה על עבדה, צילום: רויטרס

 

רוג'רס התייחס גם להשפעת המלחמה בין ישראל לפלשתינים: "ברור שזה קשה עבורו להתעלם ממה שקורה במדינה שלו. אי אפשר להתעלם מכך, אבל הוא לא שחקן שאנחנו רוצים למכור. הוא שחקן מעניין וחשוב למה שאנחנו רוצים לבנות כאן. כשהוא יחזור אתם תראו איך הקבוצה תיראה שונה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

סלטיק, מוליכת הטבלה בסקוטלנד, תפגוש היום את רוס קאונטי ותנסה להגדיל את הפער מיריבתה השנואה ריינג'רס. הפער בין הקבוצות עומד על 5 נקודות, כשלריינג'רס יש משחק חסר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר