האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
קטונתי, אבל לא הבנתי על בסיס מה. אני בעד כמובן. שבוע הבא אתחיל לבוא כמה פעמים בשבוע |
מיידלע |
25.01.24 21:37 |
1 |
אם יש מלחמה בגבול ישראל כעיקרון - לא שומרים שבת ויוצאים להלחם מכל הארץ |
Foreteller |
25.01.24 21:38 |
2 |
חוץ מאלה שלא |
FAO |
25.01.24 21:39 |
6 |
אני לא חושב שזה זמן ללמד חובה על עם ישראל. |
Foreteller |
25.01.24 21:42 |
9 |
וכן הגמרא |
etayle |
25.01.24 21:41 |
8 |
גם אני לא הבנתי מדוע זו אינה מלחמת מצווה, לפחות בתחילתה. היו עושים נכון מאד אם היו כך מכריזים - וברגע שהמדינה הודיעה שלא יכבשו את עזה |
Foreteller |
25.01.24 21:43 |
11 |
לפי הרבי זה נחשב מלחמת מצווה (או חובה) בגלל הפיקוח נפש |
האקונה מטטה |
26.01.24 09:15 |
91 |
הרבנות הצבאית אמרה את זה כבר בשבוע הראשון ללחימה |
אוטם שפתיו |
25.01.24 22:10 |
27 |
לא הכרתי.. מעניין מאוד |
הדוייסי |
26.01.24 00:15 |
75 |
בעיקרון רק על כך שיש גויים בגבול אנו במצב של מלחמה בדיני פיקוח נפש דשבת לצערנו ולכן צריך איזור חייץ |
Foreteller |
26.01.24 00:16 |
76 |
זה אין בעיה , כתבתי שמותר נק' כינוס גן תוך חילול שבת |
הדוייסי |
26.01.24 00:19 |
77 |
הלחימה בשבת היא לא בגלל ''פיקוי נפש'' אלא בגלל ''עד רדתה -אפילו בשבת''. ''סיוע הומאניטרי'' הוא חלק מתמיכה במאמץ האויב להשמיד אותנו |
תות |
26.01.24 07:01 |
87 |
'ואם לא תשלים עמך ועשתה עמך מלחמה,*וצרת עליה*-אף להרעיבה, אף להצמיאה, אף להמיתה במיתת תחלואים.(ספרי). |
אליצור |
26.01.24 00:57 |
78 |
מצוות הגנת ישראל מיד צר זו מצווה שנעשית על ידי כלל ישראל ולא על ידי הפגנה פרטית שמנוגדת לעמדת ממשלת ישראל |
אלסטי-7 |
26.01.24 10:32 |
92 |
על בסיס מה?? רציני???!!! |
קלרשו |
25.01.24 21:43 |
10 |
לא הבנת אותי. |
מיידלע |
25.01.24 21:46 |
14 |
מה שעתבתי זה דברים של פיקוח נפש. מבחינה הלכתית לא יודע אם יהיה רב שיגיד אחרת בכלל |
קלרשו |
25.01.24 22:10 |
28 |
ציטטו את הרמב''ם וכן בשולחן ערוך. אמנם הרמב''ם מדבר על לוחמה ישירה בנשק, אבל לשון הספרי מוכיחה כי גם מצור הוא חלק במלחמה. |
אליצור |
26.01.24 01:00 |
79 |
אתה לא מחליף ממשלה. לממשלה יש זכות לחלל את השבת כי מלחמה זו מצווה כללית וחילול שבת זה רק מי שבא מכח הכלל |
אלסטי-7 |
26.01.24 10:38 |
93 |
מדובר בדיני נפשות. אם אתה סבור שפגיעה בסיוע יכולה ליצור לחץ שיגרום לשחרור חטופים אז זה פיקוח נפש.. |
מילה |
25.01.24 21:46 |
15 |
במלחמה, שבת הותרה |
עושים_תשובה |
25.01.24 22:00 |
25 |
המצווה היא מצווה כללית. שנעשית על ידי כלל ישראל באמצעות ממשלת ישראל |
אלסטי-7 |
26.01.24 10:43 |
94 |
''ציוד ואספקה לאויב זו פעולה מלחמתית שמצד פיקוח נפש חובה לעצור''. מדינת ישראל מצילה נאצים ועוזרת להם לשחוט חיילים |
totoloto |
25.01.24 22:39 |
51 |
עם כל ההזיה שבדבר |
vrs |
25.01.24 21:38 |
3 |
נו באמת |
omegalul |
25.01.24 21:38 |
4 |
מה רצון אזרחי מדינת ישראל? להעביר סיוע לעזה? ממש לא. |
ססטאולי |
25.01.24 21:46 |
13 |
ממש כן |
omegalul |
25.01.24 21:48 |
16 |
תגובה נפלאה. |
Smartaxi |
25.01.24 21:59 |
23 |
הבעיה היא לא שהרב חולק על 64 מנדטים. מותר לו. הבעיה שהוא מתיימר לפסוק הלכה, בלי שהוא מודע לכל ההשלכות |
ירושלמי ציוני |
25.01.24 21:59 |
24 |
אם ככה הרבנים פוסקים הלכות, בלי QA ובלי צ'יק ליסט |
omegalul |
25.01.24 22:02 |
26 |
״הרבנים״? יש ויש |
ירושלמי ציוני |
25.01.24 22:11 |
29 |
גם כשבגץ פוסק אתה שואל את השאלות הללו? |
אוטם שפתיו |
25.01.24 22:13 |
32 |
בוודאי |
ירושלמי ציוני |
25.01.24 22:17 |
38 |
מי שיודע מה היא ההלכה, יודע האם יש לו מספיק נתונים או לא כדי לפסוק |
LCH |
25.01.24 22:27 |
43 |
לכן כתבו שהוא גאון ולא הסתפקו רק בתואר רב |
לא על המפה |
25.01.24 22:24 |
41 |
אולי רצון הבוחר הכוונה למי שבחר את עצמו הלא הוא בגץ. לא רצון הבוחרים שהלכו לקלפי אבל הפתק שלהם לא באמת השפיע כי כבר בגץ בחרו את עצמם לתמיד |
קלרשו |
25.01.24 22:13 |
31 |
בגץ אשם שביבי מעביר משאיות לחמאס בזמן שבן גביר וסמוטריץ' מוחאים לו כפיים מהצד השני של החדר |
omegalul |
25.01.24 22:18 |
39 |
בג''צ ומערכת המשפט=המשפטנים אשמים בהגנה חסרת אחריות על ה'בלתי מעורבים'.דבר שלא קיים בשום מדינה הלוחמת על חייה. |
אליצור |
26.01.24 01:29 |
81 |
לא שזה ממש חשוב. |
רוניר |
25.01.24 21:39 |
5 |
מחכה לתמונה שהוא חוסם בעצמו בשבת את המשאיות |
ArieGadol |
25.01.24 21:40 |
7 |
הוא בן 90 שיהיה בריא לאורך ימים ושנים בע''ה |
Roborock |
25.01.24 21:44 |
12 |
לא דבר מופרך. הרב ליאור הוא אדם, שאומר ועושה, לא רק פוסק לאחרים. |
המבצע |
26.01.24 00:14 |
74 |
הוא מתכוון שאנשים דתיים יכולים לנסוע בשבת לדרום למנוע את כניסת המשאיות ? |
עדי |
25.01.24 21:48 |
17 |
אפשר לשהות בכרם שלום מיום ששי. לא חייבים לנסוע לשם בשבת |
מוסקיטו |
25.01.24 21:54 |
19 |
כן. גם לא דתיים. |
חיפוי אוירי |
25.01.24 21:56 |
21 |
השאלה אם יש תועלת בדבר הן בטווח הקרוב והן בטווח הרחוק. |
ישראלצ'יק |
25.01.24 21:51 |
18 |
ענית על השאלה. ימותו 10000 מוחמד הקטן חסכנו 10000 מוחמד הגדול שיאנוס וישרוף ויהרוג כשרק יוכל |
קלרשו |
25.01.24 22:14 |
33 |
מרשים מאוד הראיה לטווח ארוך שאתה מציג |
לא על המפה |
25.01.24 22:25 |
42 |
הקונספציה הזו קרסה ב 7 ל אוקטובר. ההכלה וההתחשבות כולל החשבונות של ארה''ב וכו'.. שווים לפח |
LCH |
25.01.24 22:30 |
45 |
שים את כל בילבולי הביצים בצד, בלי ארה״ב היינו זורקים עכשיו אבנים על הפלסטינים. |
לא על המפה |
25.01.24 22:32 |
47 |
מותר לך לחשוב ככה, ולאלו שעינהם פקוחות מותר לחשוב אחרת |
LCH |
25.01.24 22:41 |
52 |
כמה פצצות אתה חושב שיש לנו? |
לא על המפה |
25.01.24 22:44 |
53 |
היו לנו מספיק פצצות לשטח את עזה בחודש. |
LCH |
25.01.24 22:48 |
54 |
אני שאלה, עזה זה כולל חאן יונס ורפיח? |
לא על המפה |
25.01.24 22:51 |
55 |
אתה צריך לקלוט שכל הבעיה שלנו עם חימוש ודם חיילינו הינו רק בגלל שאנחנו מנסים להיות ''מוסריים'' |
LCH |
25.01.24 23:05 |
68 |
לא על המפה אתה בכדור הארץ אלוהים לא עזר לב מלכים ושרים ביד ה ברגע שאדום אמריקה תפסיק לעזור לנו היא תתמוטט |
DOMINO D |
25.01.24 23:46 |
70 |
אם יהיה לחץ עממי בסדר גודל של ההפגנות נגד המהפכה המשפטית האמריקאים לא יוכלו להגיד כלום |
הדולפין |
25.01.24 22:31 |
46 |
הם היו יכולים לומר - אז תעזבו אותנו ותסתדרו לבד |
לא על המפה |
25.01.24 22:34 |
48 |
הם יכלו לומר זאת לפני שלושה חדשים, ולא אמרו. |
אליצור |
26.01.24 01:36 |
82 |
לא נאבד |
המעניש |
25.01.24 23:52 |
71 |
לא. זה בפירוש פחות אספקה ללוחמי חמאס. הכי ברור שיש. |
חיפוי אוירי |
25.01.24 22:15 |
35 |
הכוונה שאין שם ערוב שבת ואסור לטלטל. טאז הוא מתיר. |
פלדל |
25.01.24 21:56 |
20 |
מישהו יכול להסביר לרב את ההבדל בין הפגנה לבין לחימה? |
אלסטי-7 |
25.01.24 21:56 |
22 |
עובדה שיש מספיק השפעה על כך שכבר יומיים לא הגיעה אספקה. |
מורשה |
25.01.24 22:15 |
36 |
להפגנה יש השפעה וזה ברור. אבל זה לא מדיניות. |
אלסטי-7 |
25.01.24 22:22 |
40 |
מישהו יכול להסביר אלסטי ש''מלחמה'' כולל אספקת ציוד ללוחמינו , כולל לכוחות העזר ,ומניעת ציוד מהאויב ? |
תות |
26.01.24 06:50 |
85 |
צחשהו יכול להסביר לאלסטי שמלחמה כוללת אסםקת ציוד לכוחותינו ומנחעת ציוד מכוחות האויב , כולל למה שמסיע לאויב ? |
תות |
26.01.24 06:54 |
86 |
''גם בשבת'' חחח |
R-1 |
25.01.24 22:11 |
30 |
חוצפה להגיב ככה |
שווקי העוזר |
25.01.24 22:36 |
50 |
אם זה משמש את האויבים שלנו שנלחמים נגדנו וגורם לפיקוח נפש של יהודים אז מובן |
mctom |
25.01.24 22:15 |
34 |
הבעיה היא שאז יעבירו משאיות ממצרים יחד עם נשק ותחמושת |
nitzan |
25.01.24 22:16 |
37 |
ואוו |
יעלהיעלה |
25.01.24 22:29 |
44 |
חזק ואמץ |
גנוטי |
25.01.24 22:35 |
49 |
כפול |
סטטיסטיקאי |
25.01.24 22:35 |
56 |
מבורך, מוצלח וגם כפול אחי |
swoll |
25.01.24 22:38 |
57 |
לא ראיתי |
סטטיסטיקאי |
25.01.24 22:40 |
59 |
''ציוד ואספקה לאויב זו פעולה מלחמתית שמצד פיקוח נפש חובה לעצור.'' |
totoloto |
25.01.24 22:38 |
58 |
המחאה הכי צודקת, לזה אני מוכן להצטרף… |
kitzz |
25.01.24 22:40 |
60 |
צריך לחסום את ממשלת הבוגדים ולא משאיות מטופשות |
סרגייאבוטבול |
25.01.24 22:43 |
61 |
הסתה ברורה וחד משמעית. לתפארת רוטר |
מבצבץ |
25.01.24 22:44 |
62 |
אם לזה קראת הסתה, בוא תגיד לי איך אתה קורא לממשלה שמעודדת רצח של בני עמה |
סרגייאבוטבול |
25.01.24 22:47 |
63 |
מחמשים את האוייב? |
מבצבץ |
25.01.24 22:48 |
64 |
לא מתבלבל. אני מתכוון לממשלת ביבי הפושע |
סרגייאבוטבול |
25.01.24 22:52 |
65 |
איך הוא עלה פי מאה, אם הוא זה שמסמס את כל המדינה הנאצית |
מבצבץ |
25.01.24 22:55 |
66 |
על איזה תוכנית אתה מדבר? |
סרגייאבוטבול |
25.01.24 22:57 |
67 |
במקום לשלוח אנשים לחסום הייתם אמורים ללחוץ על ראש הממשלה שנים אתם שותקים לו שבויים בכיסו גם כשמכר נשמות ישראל |
DOMINO D |
25.01.24 23:42 |
69 |
הרב המבורך באמירה חשובה |
Pitango |
26.01.24 00:06 |
72 |
גאון האיש הזה. מחאה כזו כן, תחבורה לחיילים בשבת - לא |
yctc |
26.01.24 00:11 |
73 |
תגובה שמעידה על בורות לא רק בהלכה |
חיפוי אוירי |
26.01.24 06:39 |
84 |
מי אמר לך שתחבורה לחיילים לא? |
איתי |
26.01.24 07:17 |
89 |
סוף סוף איש חכם , אמיץ מנהיג לא פחדן. |
דורון |
26.01.24 01:24 |
80 |
צודק |
איש י-ם |
26.01.24 04:43 |
83 |
פסק הלכה מדהים |
איתי |
26.01.24 07:14 |
88 |
יש ממשלה בישראל שיכולה לחסום בלי לגרום לחילול שבת |
הנשר הציוני |
26.01.24 07:18 |
90 |
טוב שרב בישראל נלחם נגד ביבי האידיוט שמספק סחורות לאויב באמצע מלחמה קשה |
אריה33 |
26.01.24 11:34 |
95 |
חבר מתאריך 9.4.23
1568 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
31664 הודעות, 162 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ש"ע שכט
סעיף ו
גויים שצרו על עיירות ישראל אם באו על עסקי ממון אין מחללין עליהם את השבת
באו על עסקי נפשות ואפילו סתם יוצאים עליהם בכלי זיין ומחללין עליהם את השבת
ובעיר הסמוכה לספר
אפילו לא באו אלא על עסקי תבן וקש
מחללין עליהם את השבת:
הגה: ואפילו לא באו עדיין אלא רוצים לבוא (אור זרוע)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
23383 הודעות, 61 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
31664 הודעות, 162 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
אם תתעקש, אוכל להראות לך מה עוד כתוב בשולחן ערוך..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
19393 הודעות, 93 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
שאומרת "עד רידתה - ואפילו בשבת" ועוד מקורות כהנה וכהנה
האמת היא שהרבנות היתה צריכה להוציא את הפסק.
לו הייתה לנו אחת...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
31664 הודעות, 162 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
היו מבטלים
גם היו מראים מה דעת תורה בנושא והיו כופים קצת את המדינה העקומה הזו
וגם היה מועיל להרבה עניינים
*כוונתי שזו מלחמת מצווה אך איך לא יצא כזה פס"ד ברור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
12470 הודעות, 127 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ולמרות שהמדינה לא נלחמת כמו שצריך אבל אם המלחמה תציל אפילו יהודי אחד זה מלחמת מצווה (או חובה)
ולמלחמת מצווה יוצאים גם חתן מחופתו וכלה מחדרה כמובן שלא הכוונה שהיא תתגייס ממש אלא שתפעל למען המלחמה ולמנוע מהמשאיות להיכנס זה עוזר למלחמה
בגדול אני חושב שכל מקבלי ההחלטות חייבים לתת הסבר למה הם הכניסו סיוע לאוייב בשעת מלחמה ואם העם לא יקבל את זה הם חייבים לקבל את העונש הראוי לאחד כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.09
491 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
הרב אביהוד שוורץ הדגיש את זה במכתבים לחחילים ובסרטונים מיום חמישי הראשון ללחימה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.22
3978 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
השאלה האם לחסום סיוע נכנס בגדר בשביל לחלל.
ז'א להילחם ודאי שמותר , כמו כן נק' כינוס ומנהלות חשובות למלחמה. אבל לחסום סיוע זה כבר נשמע חתיכת סוגיה.
הרי מבחינת הממשל והצבא , הסיוע נצרך וצריך להגיע ליעדו.
ז'א שאלה שיחסמו, לא עושים משהו שהוא אחד ממטרות המלחמה שהגדיר השלטון והצבא (כמובן שלדעתי כן, מדבר מבחינה הגיונית ודתית .)
מעניין אם במקרה כזה הולכים אחר דעת המלכות או העם, אם בכלל יש שיקול כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
31664 הודעות, 162 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.22
3978 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
זה פשוט
אבל הסוגיה שהרב דיבר עליה היא חסימת הסיוע ההומניטרי
לע'ד זה לא חלק מהמלחמה, ולא רואה סיבה להתיר דבר כזה בשבת.
(איני מתיימר לחלוק עליו, דעתי בלבד {מי אני}.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
9243 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
54592 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
5911 הודעות, 61 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
וזה למה אסור להפגין ולחלל שבת.
ומעניין מאוד אם מישהו מתלמידיו יחלל שבת. אני מסופק מאוד. לעניות דעתי אמירתו של הרב היא גם סוג של הפגנה. כלומר מלחמה על דעת הקהל. כי אם זה היה רציני, הרב היה מתאמץ לייצר עמדה רבנית רחבה יותר שתוציא את המוני הדתיים להפגנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.20
1077 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ברור שזה מקדם את החזרת החטופים
ברור שזה ימנע מהם להמשיך להילחם ולהרוג חיילי צהל ואולי בכלל להיכנע.
אנחנו במלחמה מה השאלה בכלל. עצוב שאנחנו נדרשים להגיע להלכה הזאת כי האזרחים האלופים הם אלה שעוצרים את הסחורות ושהמדינה לא עוצרת את הסחורות ואף מנסה כל דרך להכניס סחורות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.23
1568 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
אני לא מתכוון על בסיס מה מבחינה 'מוסרית', כי זה די ברור שזו חובתנו המוסרית לעצור את הנפלאות שאנחנו מביאים לחיות האדם הללו.
השאלה שלי היא יותר בעניין הדתי וההלכתי. האם יש עילה לפסוק כזה דבר, אשר נוגד בערך את הדבר הכי בסיס בשמירת שבת. אני לא מבין גדול, אבל אני רק רוצה ללמוד עוד על זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.20
1077 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
54592 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
5911 הודעות, 61 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ההפגנה על הכנסת הסחורות זה חשוב מאוד מאוד כי זה מלחמה על דעת הקהל ויש בכחה להשפיע באופן יחסי על מדיניות הממשלה. אבל עדיין זה בגדר הפגנה ולא מצווה לאומית ישירה של הצלת ישראל מיד צר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.17
11406 הודעות, 74 מדרגים, 95 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.15
1917 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
גדרי-פיקוח-נפש בשבת
אם שבת 'הותרה' או 'דחויה' אצל פיקוח נפש?
במקרה של ''דחויה'' - צריך לצמצם בחילול שבת
במקרה של ''הותרה'' - אפשר לעשות כל מה שצריך (בלי לעשות חשבון)
במלחמה שבת הותרה
ולכן הרב אומר שאפשר לנסוע ולחסום את המשאיות
כמה יעשו את זה אני לא יודע ...
אשמח אם תתן לי פידבק, אם זה נתן לך תשובה לשאלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
5911 הודעות, 61 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
פה מדובר על הפגנה כנגד ממשלת ישראל. בקיצור אינו דומה. אף רב לא יצטרף לרב ליאור, וגם הוא לא ממש יתאמץ להוציא המוני סרוגים בחילול שבת אל המחסומים.
למעשה הרב עשה גם כן סוג של הפגנה על דעת הקהל באמירה קיצונית תורנית. ולא באמת מתכוון לחלל שבת על כך. לא הוא ולא תלמידיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
44360 הודעות, 284 מדרגים, 549 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
12182 הודעות, 77 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה אשכרה מציל חיים, חוסמים משאיות שהמדינה של היהודים החכמים שולחת לאוייב כדי לחזק אותו במלחמה שלו נגד חיילי צה״ל
רק יהודים יכולים להגיע לרמת שגעון כזאת.. אף עם אחר לא יכול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
12280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
יוצא נגד רצון אזרחי מדינת ישראל ללא בושה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.16
4270 הודעות, 24 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
12280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
נא לכבד את רצון הבוחר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
5767 הודעות, 93 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
רק שזה כולל את כל הפגנות האופוזיציה,קפלן,אחים לנשק וכאלו?
או שזו פוזיציה חד צדדית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
54895 הודעות, 413 מדרגים, 802 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
האם הוא התחשב באפשרות שצעד כזה יוביל למניעת אספקת תחמושת לצה״ל, ומה זה יעשה ליכולת להלחם, לסיכון החיילים וכד׳?
הוא יודע, למשל, מה המלאים הקיימים? מה קצב האש? וכו׳
האם הוא התחשב בסכנה של סנקציות במועצת הביטחון ומשמעותן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
12280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
זה באמת יכול להיות בעיתי
נשמע יותר כמו אמירה מהבטן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
54895 הודעות, 413 מדרגים, 802 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
לכולנו יש עמדות שהן לא מבוססות על מידע מלא, היוועצות עם גורמי מקצוע, וכו׳. זה בסדר שגם לרבנים יש עמדות כאלה.
הבעיה היא, שעמדות כאלה מחלחלות לפסקי הלכה.
לענ״ד, עמדת הלכתית נכונה היא, ללכת בנושאים אלה בעקבות מקבלי ההחלטות המוסמכים, אם אתה סבור שבידיהם המידע המיטבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.09
491 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
54895 הודעות, 413 מדרגים, 802 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אם כי למען ההגינות צריך לציין:
א. שהמדינה מציגה את עמדתה לפני בג״ץ, כך שיש לו את המידע
ב. שלהלכה לפחות, בדיוק מהסיבה הזו בג״ץ מפגין ריסון בהתערבות. (אם כי לדעתי לא מספיק, ולעיתים היוהרה השיפוטית - כמו זו הרבנית - משתלטת עליהם).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1732 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
גאון הרי יודע הכל ולא יכול לטעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.20
1077 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
12280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
אין
רמות ההנדסת תודעה פה מטורפות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
54592 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
16458 הודעות, 67 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל הפעם אני מצטרף ומברך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.23
1021 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.14
8550 הודעות, 111 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.19
5670 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
35053 הודעות, 76 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
488 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.23
929 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
אין הבדל בהלכה בין דתי ללא דתי כולם צריכים לשמור שבת, וכולם צריכים לחלל עבור פיקוח נפש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20436 הודעות, 91 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ימותו עכשיו שם 10 אלף ילדים ממחלות ורעב האם נמשיך לתקוף שם אחרי שיטילו עלינו לחץ מאסיבי כל העולם? לא נראה לי.
זה אינטרס של החמאס ליצור שם משבר הומניטרי עם אלפי גופות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.20
1077 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1732 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מה עם זה שנאבד את הגב של ארה״ב. בסוף ישאר לנו לזרוק עליהם אבנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
מי שלא עושה חשבון לא דורשים ממנו!! זו הנוסחא במזרח התיכון.
וכמאר החכם באדם, האלוקים עשה את האדם ישר והמה ביקשו חישבונות רבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1732 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
בדיוק כמו לפני 50 שנה, בלי רכבת אווירית אמריקאית וכניסה למחסנים שלהם בארץ, היינו נשארים בלי תחמושת.
אלוהים, עם כל הכבוד לו, לא נתן עבודה בזמן האחרון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
לולא היינו מתחשבים בארה"ב עזה היתה מחוקה לפני חודשיים עם חסכון רב בתחמושת ובדם חיילינו
הצורך לרצות את ארה"ב ואומות העולם עולה בדמים תרתי משמע.
ההתנהגות שלנו מייצרת את רף ה"דרישות" מאיתנו. כשנתההג אחרת יהיה לנו הרבה יותר קל
וארה"ב זקוקה לברית שלנו במזה"ת, לא במהרה הם יפרקו את זה.
כשאנחנו לא משדרים כמה החטופים חשובים לנו, אז כולם יכולים לרכב עלינו
לו היינו סוגרים את הרצועה כמו שדיברו ביום הראשון. מצור והפצצות מהאוויר בלי שום גבולות
לחטופים אין שום מחיר, מוכנים לשלם הכל בשביל להחזיר אותם. הדרישות מאיתנו היו אחרות לגמרי.
במאמר מוסגר נראה לי שלא למדת כראוי את מלחמת יום הכיפורים.
במאמר מוסגר כל העבודה שראית בעיניך היא אך ורק של האלוקים גם המכות וגם הנצחונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1732 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
אתה חושב שמישהו נהנה למלכד בתים ביד בשביל להעיף אותם?
אבל מי שמתגעגע לדויד המלך בטח גם מתגעגע לרוגטקות ואבנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
לו היינו פעולים בעזה כמו שרוסיה/אוקראינה/ארה"ב/בריטניה היו פועלות במקומנו
תראה זה דבר ברור לחלוטין שאנחנו ורק אנחנו
מייצרים את החשיבות של חיילינו/אזרחינו בהתנהגות שלנו.
לו ברקטה הראושנה שנורתה עלינו מעזה היינו עושים מה שעושים עכשיו כל האווירה של הטרור
היתה קורסת. התגובה ה"מידתית" היא היא הסיבה לטרור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1732 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
דיי ברור לי שאתה טועה ובכמה סידרי גודל.
בדיוק שמעתי את הפודקאסט הזה
https://podcasts.apple.com/il/podcast/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA/id1458523296
אם אתה בנהיגה מתישהו, תקשיב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
12161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
בלי להיות מוסריים זה נגמר מהר מאד ועם הרבה פחות אבידות לכוחותינו
מצור מוחלט על כל הרצועה היה גומר את הסיפור מהר מאד.
כל הרצועה הינה שטח צבאי של חמאס. אין שום בעיה עם זה.
הפחד שבנוי על הדמיון "מה יאמרו" בעוכרינו.
טוב נראה לי שמיצינו את הנושא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.17
7601 הודעות, 71 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
לך תלמד מה תפקידה של אדום יוצאי עשיו באחרית הימים " עת צרה ליעקב וממנה יוושע אותיות עשיו יושיע .כל כך הרבה בורות מתים מפחד ומחפשים תירוצים שכליים לבורא עם ים בורות חבל
תגובה 70 גימטריה סוד .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.23
1681 הודעות, 13 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1732 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
54592 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
521 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
האינטרס של ארה"ב בישראל במזרח התיכון גדולה מהאינטרס הישראלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.23
929 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
21672 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
5911 הודעות, 61 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האזרחים החוסמים הם מפגינים. אין בכוחם לחסון אספקה שמצד הממשלה נדרש להכניס. זה שהחסימות גרמו לעצירת המשאיות זה חשוב מאוד אבל זה בהחלט במסגרת ההפגנתית. ברגע שהממשלה תחליט שזהו, אז יכניסו על אפם וחמתם של המפגינים. וכיון שכך, לא ברור ההיתר לחלל שבת לטובת הפגנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
15921 הודעות, 167 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
5911 הודעות, 61 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מדיניות צבאית לאומית גוברת על חילול שבת.
הפגנה לא גוברת על חילול שבת. בדיוק כפי שלא תחסום כבישים בשבת בהפגנות אוסלו והתנתקות.
אני משער שהפסק של הרב נובע מהערבוב בין מנהיגות להפגנה. שהרב בתפיסתו הציבורית ב
שכוחנות יכולה להוות תחליף למנהיגות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
9243 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
9243 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
וראינו שבגלל "אפם וחמתם של המפגינים" נמנעה הכנסת ציוד לאויב במשך שעות .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2222 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.23
442 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
תתביש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
9464 הודעות, 25 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11643 הודעות, 43 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.10.23
594 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
5146 הודעות, 67 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חזק ואמץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
52076 הודעות, 260 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.24 בשעה 22:42 בברכה, סטטיסטיקאי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
15243 הודעות, 135 מדרגים, 251 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
52076 הודעות, 260 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
צודק, לא ראיתי כי לא חיפשתי, אני יכול למחוק את האשכול? או רק מנהל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
44360 הודעות, 284 מדרגים, 549 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
122988 הודעות, 534 מדרגים, 1032 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
משפחות החטופים יזכו לחיבוק ענק ולאלפי ישראלים שיגיעו לעזור להם למנוע את מעבר הסחורות, לחסום את איילון גורם לתוצאה הפוכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
2748 הודעות, 23 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
לא יתכן שבוגדים בנו ורוצחים אותנו ואנחנו מחפשים לחסום רק משאיות.במדינה אחרת היו שורפים את המשאיות עם ההנהגה בתוכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
10662 הודעות, 51 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
2748 הודעות, 23 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
חימוש האוייב שלה.
שליחת בניה לסכן את חייהם על מנת לשמור על חיי האוייב.
מממנת את האוייב שרוצח ואונס אותנו.
משקרת לבני עמה.
וכשבא גולש וכותב את האמת בפרצוף, בפשטות, בדיוק איך שזה קורה בשטח ואתה קורא לי מסית? למה אני מסית כי אמרתי את האמת?
לא שמת לב שמשהו לא תקין? ולא, זה לא אצלי. זה אצלכם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
10662 הודעות, 51 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אתה מתבלבל עם רבין וממשלת אוסלו.
בכל מקרה לא כותבים לשרוף את ההנהגה.
כי זו הסתה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
2748 הודעות, 23 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
רבין, הפושע של אוסלו לא חי היום ולכן אין לי סיבה לכתוב עליו.
ולא משנה כמה רבין, פרס או שרון שלדעתי נשרפים בגהנום ברגעים אלו בגלל שיש להם חלק גם בשואה של היום, ביבי עלה על כולם בפשעיו לפחות פי 100 ובניגוד להם, הוא וכל ההנהגה שלו ממשיכים גם היום לפגוע בנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
10662 הודעות, 51 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
שהייתה אמורה לקום לפי התכנית, כיישות אחת.
שתתקוף אותנו בבת אחת.
מעזה ומאיוש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
2748 הודעות, 23 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מי אמר לך שיש בכלל תוכנית? או ש8 שעות לא יכלו לחלץ ילדים בממד שלהם בבית?
הממשלה שלו ב20 שנים גמרה אותנו. לא שמת לב מה קורה כאן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.17
7601 הודעות, 71 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה לא האנשים צריכים למנוע זה ראש הממשלה אליו תביאו בפניות אל תלכו בדרך עקיפה הבורא לא סתם מביא דינים גם עליכם ועלינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.23
392 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הלוואי שהמיינסטרים החרדי יתחבר טיפה יותר עם הימין ובכל מה שנוגע לנושא הביטחון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.12
3392 הודעות, 30 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.23
929 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
אלא גם במציאות הצבאית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
9121 הודעות, 60 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מאיפה המצאת את זה.
נהפוך הוא בזמן מלחמה (להבדיל כמובן מזמן שגרה) גם הותרה, ועוד איך, תחבורה לחיילים. הדברים ידןועים. זה אפילו לא חידוש. במחילה מכבוד תורתו. אתה פשוט לא יןדע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
4985 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.11
31142 הודעות, 129 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם היו מכניסים לעזה רק מצרכי מזון נניח שזה בסדר.
הבעיה שמכניסים לשם עוד דברים כמו חלקי חילוף לטרטורים, ודשן, ועוד דברים שהם לא צריכים להיות חיונים מבחינתנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
9121 הודעות, 60 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הןא בהחלט פוסק חשוב ןאמיץ. ומקובל בעיקר על הציבור הציוני דתי. וכשחושבים על הדברים פסיקתו נראית הגיונית מאד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.23
712 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ככה סתם בהחלטה
אם רק הייתה כאן ממשלת ימין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
20444 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד