לאחר התקרית במכס והתלונה במשטרה - אסי ועדי בוזגלו מגיבים

השניים הגיבו לפרסום האירוע בה רבו עם עובדי המכס בשדה התעופה • אסי: "רואים מנקודה מסוימת וחבל - אין ספק שהאירוע יצא מפרופורציה" • עדי: "כל ניסיון בחיים זה אומר שאבא שבשמיים רוצה להרים אותנו לגבהים"

אסי ועדי בוזגלו. צילום: ניר פקין

אחרי פרסום הסרטון של התקרית בשדה התעופה, בה רבו השניים עם עובד המכס בעקבות דרישה לתשלום מס, ולאחר הגשת התלונה במשטרה בעקבותיה, אסי ועדי בוזגלו מגיבים.

התקרית של אסי ועדי בוזגלו בנתב"ג

״ביממה האחרונה התפרסמו שני סרטונים שלי ושל אשתי אשר צולמו ככל הנראה על ידי בעלי תפקיד והופצו ברשת" כתב אסי. "כמו בכל פרסום מגמתי, גם כאן רואים רק מנקודה מסויימת וחבל. אין ספק שכל האירוע יצא מעט מפורפורציה. אני ואשתי מוקירים את עבודת כלל בעלי התפקידים הציבוריים וככל שמישהו נפגע, אנו בהחלט מצרים על כך. שיהיה לכל בית ישראל שבת שלום ומבורך״.

גם עדי בוזגלו הגיבה לפרסום וכתבה כי ״כל ניסיון שיש לנו בחיים זה אומר שאבא שבשמיים רוצה להרים אותנו לגבהים, אל תיפלו ידאג לכם לטוב ביותר״.

כזכור, בתחילת השבוע חזרו בני הזוג בוזגלו מחופשה בחו"ל והתבקשו לעצור לבדיקת מכס שגרתית. במהלך הבדיקה התגלתה שקית ובה תיק של מותג יוקרה עליו התבקשו להציג קבלה - ומכאן הסיפור הסתבך.

על פי התלונה, בוזגלו התלהם בטענה כי בכל פעם שהוא עובר במכס מתנכלים אליו ומשקפים אותו. הוסבר לנוסע כי אין מדובר בדבר המתנהל אישית כלפיו וכי עובדי המכס מבצעים את עבודתם. הזוג הציג את הקבלה והובהר להם כי עליהם לשלם מיסים וקנס כספי ועל פי תיעוד שהגיע אלינו, התפתחה מריבה בין הצדדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר