רומן זדורוב. צילום: דוד כהן/ג'יני

"ממליץ עליו בלב שלם": רומן זדורוב חוזר לשוק העבודה

זדורוב חזר לעבודתו כשיפוצניק • בפוסט שעלה בפייסבוק נכתב: "חברים יקרים, האיש הזה בתמונה שכולכם מכירים אחרי 16 שנים בכלא חזר לעסוק בשיפוצים, הוא מנסה לשקם את חייו ולחזור למסלול - אני ממליץ עליו בלב שלם"

חזר לשוק העבודה: לאחר השחרור הדרמטי לפני חודשים ספורים, רומן זדורוב מנסה לחזור לשגרה ולמעשה חזר לעבוד בשיפוצים, אותו התחום בו עסק לפני מעצרו. בפוסט שפורסם היום (חמישי) בפייסבוק נכתב: "חברים יקרים, האיש הזה בתמונה שכולכם מכירים אחרי 16 שנים בכלא חזר לעסוק בשיפוצים".

בית המשפט זיכה את זדורוב מרצח תאיר ראדה (ארכיון)

"בעקבות מעבר דירה וההיכרות שלי עם יסודיות העבודה של רומן (מהחקירות כמובן) התקשרתי והוא מייד השיב בחיוב ובלי לדעת נתן את המחיר הכי נמוך שקיבלתי לצביעת ביתי". נכתב בפוסט. "זדורוב עשה עבודה יסודית נקייה ופתר כמה בעיות גבס שצבעי רגיל לא היה יכול לפתור. בפעם הבאה שתצטרכו עבודות בבית, אתם תדעו למי להתקשר. אחרי 16 שנה שבהן רומן היה כלוא על לא עוול בכפו, הוא מנסה לשקם את חייו ולחזור למסלול. אני יכול לומר בלב שלם שהוא מקצועי ביותר, ואני ממליץ עליו בלב שלם".

עוד נכתב בפוסט כי זדורוב יודע לעשות מגוון עבודות שיפוץ וביניהן: אינסטלציה, צבע, עבודות קירות וגבס, שפכטל, קרמיקה, צביעה חיצונית ועוד, ופורסם מספר הטלפון שלו לפניות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו