תחפושות מהשנה שעברה בקרטר'ס: לקוחות שחיפשו תחפושת לפורים בקרטר'ס גילו שהרשת מוכרת תחפושות של השנה שעברה ותחפושת אחת לפחות היא מ-2019.
בסניפים אפשר למצוא תחפושת תות, דינוזאור/דרקון, חד קרן וכריש מהשנה שעברה וכן תחפושת אבוקדו שנמכרה ברשת גם ב-2019. לפי מוכרות בשני סניפים של הרשת: יש עיכוב בהגעה של סחורה חדשה לרשת ובפרט תחפושות. "יש בעיה עם המכולה מארה"ב שתקועה כתוצאה מהמלחמה ואין סחורה חדשה ברשת כרגע. לא יהיו בפורים השנה תחפושות חדשות, מה שנמכר זה מלאי ישן".
1 צפייה בגלריה
תחפושות של קרטר'ס השנה
תחפושות של קרטר'ס השנה
תחפושות של קרטר'ס השנה
אין כל רע בתחפושות מאשתקד כל עוד הן רלוונטיות ונאות, אבל מה קרה למחיר שלהן? הוא ירד במעט אך עדיין גבוה. בעוד שאפשר למצוא תחפושות באתרים כמו עלי אקספרס והלווין קוסטיומס שנמכרות בכ-50 שקלים, פה תחפושות לפעוטות נמכרות ב-89.90 שקל לאחת או 149.9 שקל לזוג. לפי הרשת, בשנה שעברה הן נמכרו ב-99.9 שקל.
מקרטרס ישראל נמסר בתגובה: "בשל המצב הבטחוני, עיכובים בשינוע סחורות בים האדום והתארכות זמני ההובלה לישראל התחפושות החדשות לא יגיעו בזמן לארץ.
"נכון לכרגע, יש בכל סניפי קרטר'ס ברחבי הארץ מגוון רחב של תחפושות שונות לפעוטות מגיל 3 חודשים ומעלה. מגוון זה כולל כעשרה דגמים שונים שרובם משנה שעברה בניהם תחפושת אבוקדו, אננס, תות, דבורה, חד קרן , חד קרן מהים, כריש, דרקון, כלב, דבורה, קקטוס, ועוד".