רכבת הרים של אקשן, מתח וכוח: הסדרה החדשה של נטפליקס לא פחות ממצוינת

סופיה ורגרה מגלמת בצורה מהפנטת ומלאה בעומק ואמפתיה את גריסלדה בלנקו, ששלטה בקרטל הסמים הקולומביאני • עם המון אמפתיה ושיגעון, היא גורמת לצופים להתאהב בדמות המכשפה – שרק תורמים לאיכות הסדרה

סופיה ורגרה ב"גריסלדה". צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

גריסלדה זה שם של מכשפה, אבל גריסלדה בלנקו היא הרבה יותר ממכשפה. היא מפלצת, אבל גם פורצת דרך. היא פרצה את דרך הקוקאין מקולומביה אל מעמקי ארה"ב הלבנה.

גריסלדה הייתה "פבלו אסקובר הבת". היא פעלה בסבנטיז ובאייטיז, והבריחה סמים במיליארדי דולרים. היא הוציאה להורג את יריביה, את מי שהיה חייב לה כסף, את שלושת הגברים שהתחתנו איתה, ואת כל מי שלא בא לה טוב בעין (כולל ילדים). היו ימים שבהם גריסלדה הייתה האישה הכי מפחידה בקרטל הקולומביאני.


בנטפליקס עולה היום (חמישי) סדרת דרמה בהשראתה, שמתארת לאורך שישה פרקים את עלייתה ונפילתה. סופיה ורגרה בתפקיד הכי לא מצחיק שלה בקריירה מגלמת את בלנקו בצורה מהפנטת. יוצרי "נרקוס" הפיקו בעזרתה דרמת פשע מצוינת, שבנויה מרכבת הרים של אקשן, מתח, כוח מופרז ואלמנה שחורה שמנהלת הכל. בקיצור, וייב של "העשב של השכן", אבל על קראק.

איך אפשר להתאהב במכשפה? מתברר שאפשר. הרבה בזכות סופיה ורגרה, שיוצקת עומק, אמפתיה ושיגעון בדמות הראשית. הייתה סופיה ורגרה שהכרנו לפני "גריסלדה", ומעכשיו יש את ורגרה שאחרי התפקיד הזה.

"גריסלדה", נטפליקס

אפשר לחלק את הקריירה שלה ללפני ואחרי התפקיד הזה. ורגרה ב"גריסלדה", צילום: באדיבות נטפליקס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר