סתיו קצין. צילום: רן יחזקאל

"הגברים לא עושים לנו טובות": סתיו קצין יורה חיצים

פיינליסטית "האח הגדול" לא חששה לספר לעוקביה באינסטגרם מה היא מחפשת בגבר שאיתו תפתח בפרק ב' • היא גם שיתפה בדעתה אם היא תילקח ברצינות בידי בן זוג פוטנציאלי שישפוט אותה חיצונית: "מי ששופט מראש – אני פוסלת אותו"

סתיו קצין הרימה אמש (רביעי) את הכפפה, והציעה ל-211 אלף עוקביה באינסטגרם להפנות אליה שאלות בכל נושא שיחפצו – וכמובן שאלו ניצלו את ההזדמנות כדי לשאול את פיינליסטית "האח הגדול" על נושאים כמו אהבה וזוגיות עתידית, מימוש פוטנציאל הפרסום הגדול והשמירה על גזרה חטובה ודקיקה, למרות כל המתוקים שהיא מקפידה לצלם באופן תכוף.

"את מהממת! האם את חושבת שגבר ייקח אותך ברצינות וירצה להקים משפחה אם ישפוט אותך חיצונית?", נשאלה הכוכבת, שהשיבה: "אולי נשאל הפוך? האם אני חושבת לקחת גבר ברצינות ולהקים איתו משפחה? הגברים לא עושים לנו טובות, ולמה שלא ייקחו אותי ברצינות? מי ששופט חיצונית מראש – אני פוסלת אותו קודם, וזה אומר שהוא טיפש".

הסטורי של קצין // צילום מסך מתוך אינסטגרם

האהבה בדרך? הסטורי של קצין // צילום מסך מתוך אינסטגרם


השאלה הבאה הייתה מעין המשך ישיר לשאלה הקודמת. "מה את מחפשת בגבר?", הסתקרנו הגולשים. "כנות אמיתית, אמת, המון תשומת לב, המון יחס, ראש על הכתפיים, חכם, יודע לעשות עסקים, אוהב ורוצה הרבה ילדים, ואוהב את השם ורוצה לשמור שבת", השיבה הכוכבת.

אך לא רק בענייני זוגיות עסק סשן השאלות ותשובות שקיימה קצין, שכן היו גולשים שביקשו לדעת לאן מועדות פניה בתחום המקצועי. כשנשאלה אם הייתה משתתפת בתוכניות ריאליטי נוספות, השיבה קצין בחיוב. "ברור. אם לא המלחמה, כבר שתי תוכניות היו לי משלי. אם לא הייתי סובלת מפיברומיאלגיה, פריצות דיסק ואסטמה, רגישות לקור ופינוק, אולי הייתי משתתפת ב'הישרדות'", ענתה בקריצה.

ומה לגבי סודות הגזרה החטובה שמציגה קצין, למרות שהיא לא חוסכת מעצמה אכילת מתוקים מושחתים? "את מתאמנת באופן קבוע ואוכלת בריא?", נשאלה. "אני אוכלת מה שבא לי, ומתאמנת בבית לפחות פעם-פעמיים בשבוע. משבוע הבא אני מתחילה במקום מסודר, אולי אתמיד יותר". כשנשאלה איך היא שומרת על "גוף כזה יפה וחטוב", היא ענתה בפשטות: "סורי לאכזב, הרוב גנטיקה".

ממש לא חטטני. הסטורי של קצין // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו