האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
לא אחרי בקשת מבקר המדינה? |
gabe |
25.01.24 06:12 |
1 |
לדעתי אתה צודק וההקפאה רק אחרי הודעת המבקר על כוונתו לחקור ... |
דמו |
25.01.24 06:59 |
13 |
רק זו הסיבה. הרצל הבין בדיוק מה שכתבת |
הרב |
25.01.24 07:24 |
18 |
רק כדאי להבהיר שהרמטכל לא הקים ועדת חקירה אלא ועדת טיוח למחדלים שלו ושל בכירי מערכת הביטחון ובשיא חוצפתו הוא מנסה למנוע ועדה שתחקור את האמת |
AAA |
25.01.24 08:17 |
32 |
אחרי שמבקר המדינה יצא מהמשבצת שלו, אני לא סומך עליו יותר. |
Solon |
25.01.24 07:25 |
19 |
נכתבו כמה וכמה דוחות על הצבא על ידי המבקר הזה וקודמיו. זה אחד מתפקידיהם |
אביאסף |
25.01.24 07:49 |
22 |
יש כבר 80% שמאל במדינה |
יאיא |
25.01.24 09:58 |
50 |
הרמטכ''ל הלוי מונה בחטא על ידי אנשי החונטה, בסיום ממשלת מעבר. השתתף בפוטש, לא גינה סרבנות כאשר החלה להרים ראש |
מוכיח ועד |
25.01.24 06:19 |
2 |
בלי התנתקות המספרים של ההרוגים ב 7 באוקטובר היו מעל 5000 |
נאקימה |
25.01.24 06:40 |
4 |
היתה עירנות מודיעינית, ולא ''יצאנו, סגרנו את החומה ושהם יסתדרו... |
מוכיח ועד |
25.01.24 06:46 |
6 |
הגזרה נפלה כי השטח הופקר תחילה ל''פלסטינים'' (אוסלו) ואז לחמאס (ההתנתקות), וכמובן שקונספציית הגדר שמותר להתקרב אליה חופשי לא עזרה. |
זבוב על הקיר |
25.01.24 06:50 |
8 |
מה פתאום |
האחרון שבעם |
25.01.24 07:07 |
14 |
אכן, הגזרה נפלה בפשע ההתנתקות |
BlackHawkIL |
25.01.24 07:10 |
15 |
בלי ההתנתקות עזה כולה היתה מרושתת במנהרות, היתה גדר שעליה הסתמכו כולם כמגן עיקרי,כוחות מדוללים? היו להם עשרות אלפי רקטות שיכולות להגיע עד תל |
סקוטי |
25.01.24 07:11 |
16 |
ובלי אוסלו ? |
דוקטור ספין |
25.01.24 07:22 |
17 |
בלי אוסלו גם מחבלים לא היו … עראפאת ו30000 המחבלים שהגיעו איתו הם הבסיס לכל הטרור שהוצנח על ידינו במרכז המדינה שלנו |
FBD |
25.01.24 08:20 |
33 |
בלי התנתקות צה''ל היה שולט בשטח ולא היו שום מחבלי נוחבה שיעשו טבח |
גיבור מקלדת |
25.01.24 08:40 |
41 |
בלי התנתקות חמאס לא היה משתלט על הרצועה, בלי התנתקות חמאס לא היה יכול להתחמש ולהתבצר בלי סוף |
אברהם בראל |
25.01.24 09:01 |
44 |
אפשר לחשוב שלא היו פיגועים בנצרים |
נאקימה |
25.01.24 09:58 |
51 |
אולי ב 30 שנה... וגם הם רובם המוחלט בעקבות אוסלו |
אברהם בראל |
25.01.24 14:09 |
52 |
הם לא יסירו מבלי שנשבור להם את הידיים |
Gravemind |
25.01.24 06:51 |
10 |
רמטכ''ל שמונה בחטא - ואנחנו משלמים את החשבון. |
יצחק היקר |
25.01.24 06:20 |
3 |
מי שמינה אותו בינתיים ''גורף קולות'' |
ציני |
25.01.24 06:49 |
7 |
האמת הלא נעימה אולי לאוזני הרגרסיבים - ביבי מינה את כל המטכ''ל. אולי לא לתפקיד האחרון אבל לשורה של תפקידים בכירים |
האזרח המודאג |
25.01.24 08:03 |
26 |
אם אני שם לך על השולחן צלחת שניצל וצלחת עם סטייק ואתה יכול לבחור רק אחד מהשניים |
נוזו |
25.01.24 08:14 |
29 |
ביבי לא יכול לפטר נהג...מינה מטכ''ל עאלק... |
OurVotesMatter |
25.01.24 08:23 |
35 |
+10000 ניסה להזיז את גלנט לפני הטבח, אחרי דקה כל קפלן התהפכו עליו |
נוזו |
25.01.24 08:33 |
39 |
אתה חי באשליות. יספרו לנו שצריך ''להתניע מחדש'' ויעשו הכל כדי שבובה על חוט העונה לשם גאנץ תבנה בשבילם מדינה פלסטינית בראשות ברגותי. |
גיבור מקלדת |
25.01.24 08:45 |
42 |
מי המופקר והשיכור שאחרי ה-7 לאוקטובר יהיה מסוגל להצביע לפוליטיקאי שיקדם מדינה פלסטינית? |
נוזו |
25.01.24 09:12 |
46 |
אז מה אתה אומר, כל מי שיצביע לגנץ הוא מופקר ושיכור? לצערי יש כמה כאלה במשפחה המורחבת שלי |
גיבור מקלדת |
25.01.24 09:25 |
47 |
''חיצונית'' |
menahem |
25.01.24 06:45 |
5 |
אחרי תשובתו למבקר יצא לפיד והיפוכו אם יאפשר |
מזל דלי |
25.01.24 06:51 |
9 |
ניסיון כסתח שנכשל |
דוקטור ספין |
25.01.24 06:53 |
11 |
לא נכשל, רק נדחה. |
גיבור מקלדת |
25.01.24 09:27 |
48 |
רמטכ''ל המחטף ניסה להקים ועדה במחטף |
BlackHawkIL |
25.01.24 06:56 |
12 |
חברים נגמרה הלחימה |
סנסאי |
25.01.24 07:29 |
20 |
התגובות פה מטורפות |
protos |
25.01.24 07:47 |
21 |
ככה הגעת ל7/10 וזה למה הרבה לא ישתנה. |
Street |
25.01.24 07:57 |
24 |
מצידי שלא יחקרו כלום. העם כבר אמר את דברו בסקרים מי האחראי ושל מי הכשלון |
האזרח המודאג |
25.01.24 08:06 |
28 |
אתה פשוט תמים מדי |
SiaroZ |
25.01.24 08:16 |
31 |
ממשלה טיפשה ממשיכה את המחדל. ממש חשובה ועדת בדיקה של הרמטכ''ל! עצוב שהכל פוליטי בממשלה הזאת |
ליאונרדו |
25.01.24 07:52 |
23 |
יש להם את החוצפה לעשות מה שהם רוצים כי התקשורת מאתגרת אותם |
אורה |
25.01.24 08:00 |
25 |
אפשר לקיים הרבה דיונים מי אחראי ל5% מהכשלון אבל 95% מהכשלון של ביבי |
האזרח המודאג |
25.01.24 08:04 |
27 |
ה-5% הרבה הרבה יותר חמורים מה-95%. ה-5% אחראים על מותם של 1400 איש ואישה. |
מבט צלול |
25.01.24 08:25 |
36 |
הרמטכ''ל שהכיל וגיבה סרבנות ומרד ואיים שוב ושוב על הדרג הנבחר, לא רק שאינו במעצר,אלא ממשיך לפקד על הלחימה וגם יקבע מי יחקור את הפשעים שלו? |
דוקטורנו |
25.01.24 08:15 |
30 |
צורם לשמוע מעצר כאילו מדובר בבוגדים |
SiaroZ |
25.01.24 08:28 |
37 |
בוטל כסת''ח. |
מבט צלול |
25.01.24 08:23 |
34 |
אם הטבח היה קורה בממשלת בנט |
קו-שמיים |
25.01.24 08:28 |
38 |
עיניים על הכדור. לא ניתן לגנץ והרצי להקים ועדת טיוח |
אמת_ושלום |
25.01.24 08:34 |
40 |
הוא מקפיא לא בגלל ביקורת בממשלה |
איתי |
25.01.24 08:48 |
43 |
ביקורת בממשלה ? שיצא לרחוב ... |
elib |
25.01.24 09:02 |
45 |
אין קשר לביקורת בממשלה - הרמטכל מנסה לסכל את הביקורת של מבקר המדינה. |
מדמחיסט |
25.01.24 09:52 |
49 |
חבר מתאריך 15.11.12
3009 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
10918 הודעות, 42 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כי אין הגיון להקים צוות פנימי ש"יבדוק" ובמקביל להתלונן על המבקר שרוצה לעשות בדיוק אותו דבר ועל פי הכתבה גם דורש רחמנא ליצלן מסמכים שעלולים להפליל את הדרג הצבאי והמודיעיני ולהקטין האחריות מהדרג המדיני שהשמאל מטיל עליו את כל האחריות.... זו לדעתי כניראה הסיבה היחידה להקפאת מינוי אותו צוות של מקורבי השמאל במערכת הבטחון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.14
14287 הודעות, 85 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
9403 הודעות, 89 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.23
1704 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הוא היה צריך לשתוק תוך כדי מלחמה, ובמקום זאת הוא מתדרך.
חוץ מזה, תקנו אותי, אבל זה לא שמבקר המדינה כתב איזה דו"ח על הצבא שהוא יכול להגיד "אמרתי לכם".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.15
729 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
1431 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
צבא לא כשיר זו אחריות של הדרג המדיני . מי שבראש הפירמידה ואחראי על הצלחות וכשלונות. אי אפשר לקחת קרדיט רק על חלוקת תרופות של מדינה אחרת ( אף אחד לא יודע אם חולקו או לא).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.09
9369 הודעות, 121 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרמטכ"ל הכושל השתתף בפוטש המשפטי בכך שבניגוד למצב הנורמלי בכל מדינה דמוקרטית.
בה הממשלה הנבחרת היא מפקדת על הצבא.
הוא טען כי יציית לחונטת בית המשפט.
המשיך עם מסירת מידע חלקי לדרג הממונה.
שגה בקונספציות
אחראי עם סגל הפיקוד הבכיר לטירוף הנוראי של "שמחת תורה"(תפסיקו לקרוא לזה ה-7 לאוקטובר, ליום הזה יש שם. כמו שבארץ קוראים למלחמת יום כיפור בשמה, אך אצל המצריים נקראת מלחמת אוקטובר)
הרמטכ"ל הכושל הקים וועדת בדיקה של חבריו לקונספציה(חפשו את הסירטון של מופז מספר לנו על השלווה שתביא ההתנתקות...)
אותו אחד פתאום נזעק נגד בדיקה של "מבקר המדינה"
"במקרה" גם לפיד התנגד...
שמאלנים בולשביקים ארורים
הסירו ידיכם מהדמוקרטיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
14339 הודעות, 42 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
תפנים הגזרה נפלה ו10 אלף מתיישבים היו נתונים למתקפה מטורפת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.09
9369 הודעות, 121 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מה שמאיים ב 5,000 נרצחים
זו עסקה לשחרור אלפי מחבלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
14402 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
זאת לא אותה מציאות בטחונית, שאתה בשטח המפלצת הזו לא גדלה לממדים האלה זה בדיוק כמו ג'נין
שאתה בשטח פילדלפי יש גבול להברחות ויש ביקורת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
41814 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
11707 הודעות, 82 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אביב?
היו הברחות בהיקפים פסיכיים דרך פילדלפי?
תשנה את הניק שלך לאחים גרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
23251 הודעות, 111 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
21704 הודעות, 164 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
זהו אסון אוסלו IN A NUTSHELL .
ואחריו ההפקרות של הבריחה מלבנון והפקרת צד״ל.
ולאחר מכן ההפקרות של הגירוש ונטישת עזה והפקדתה בידי החמאס .
ולבסוף ההפקרות הצבאית של אי ההגנה על הגבול ב 7.10 .
ועל כל זה מנצחת חבורה של מנהיגות ,צבאית ומדינית, כושלת !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
14991 הודעות, 33 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
6778 הודעות, 56 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
14339 הודעות, 42 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
אם אני לא טועה נהרגו 162 מפיגועי טרור - בן של חבר שלי נפל שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
6778 הודעות, 56 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.22
1933 הודעות, 18 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
חולי שליטה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
16474 הודעות, 96 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
20075 הודעות, 63 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לא מבין את האזרחים .
כל החבורה הזו כולל הממשלה חייבים לעוף ולהזרים דם חדש למערכת .
הקונספירציה בה אני מחזיק מטרידה וספק אם ועדת חקירה ממלכתית תגיע לחקר האמת בדיוק באותה מידה שאני לא קונה את ועדת החקירה הממשלתית לרצח רבין . גם אז הוועדה טייחה או לכל הפחות הצליחו לתמרן אותה ובכל מקרה לא הגיעה לחקר האמת .
צריך לזכור את הכלל הפשוט : אקדח טעון שמונח על השולחן במערכה הראשונה סופו שיירה במערכה השלישית .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
18711 הודעות, 101 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
22878 הודעות, 184 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אני יכול לומר אחרי תקופה ש"האזרח המודאג" אחראי לכל מה שהוא שם בפה? אתה אוכל רק מה ש*אני* מאפשר לך לאכול
נתניהו אשם פר אקסלנס שלא חתך את הבדיחה הזו של המינויים בפקידות הבכירה על חשבון אנשים טובים ומתאימים יותר לתפקיד אבל... הטענה שנתניהו מינה את כל המטכ"ל לא מחזיקה מים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5825 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
כל המטכ"ל וכל עמדות הכוח וההשפעה במדינה ממונים על ידי שלוחי האפרטהייד השמאלני בניצוח הדיקטטורים של בג"ץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
22878 הודעות, 184 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
אחרי המלחמה הפרצופים שינהיגו את ישראל יהיו אחרים לגמרי. נגמרו ה75 שנה של המינויים הבזיוניים האלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
14991 הודעות, 33 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
או זה או שיפוצצו עליו את פרשת המימד החמישי, אפילו לא צריך לתפור תיק כשיש חומר אמיתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
22878 הודעות, 184 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
השמאל צריך להיות מחוק לחוק הישראלי על עצם קידום הרעיון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
14991 הודעות, 33 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
אנשים טובים, בסך הכל.
לא כולם מודעים למציאות. אחרי הכל היה רמטכ"ל, ושלא כמו לפיד, הוא סותם את הפה בצורה די יפה. קשה לדעת מה הוא חושב אם לא עוקבים מקרוב.
אצלך במשפחה אין כאלה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
24994 הודעות, 84 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
53765 הודעות, 158 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
23251 הודעות, 111 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להביא את מופז ופרקש איזה בושה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
14991 הודעות, 33 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
41814 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.19
1594 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תושבי הצפון יחזרו בפחד לבתיהם מחוסר ברירה, ותושבי הדרום יחזרו לנסות לשקם מה שאפשר.
עסקת חטופים קרבה, ואנחנו נחכה לראות את התוצאות בחירות אצל הדוד סם ואיזה מדיניות תיהיה סביב הסוגיה העזתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
6813 הודעות, 38 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמה שנאה הסתה ופילוג לקרוא ולא להאמין. אנחנו עוד מעט 4 חודשים לטבח - נראה למישהו הגיוני שלא יבוצע שום תחקיר מבצעי במשך כל כך הרבה זמן בגלל פוליטיקה? ואם המלחמה תימשך שנה או שנתיים אז גם לא יהיה שום תחקיר מבצעי ? אין בעיה לא רוצים שם איש כזה או אחר אז ששר הביטחון יחליף אותו אבל חייבים להבין מה קרה שם ולהפיק לקחים כמה שיותר מהר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
32068 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
עם של נעליים נהיינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
18711 הודעות, 101 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.08
733 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
לעשות תחקיר על מה שקרה בגדול זה אחלה, והיה צריך להתבצע תחקיר שטחי אפילו באותו יום (אם כי ברור שבשלב ראשוני אפשר פשוט לעבות כוחות במקום לנסות להבין מה לא היה בסדר), אבל למה שמופז ינהל אותו? אתה לא רואה פה טעם לפגם? עוד פוליטיקאי מאותו צד מסוים של מי שמינה את הרמטכל? חסרים מפקדים בכירים ולא בכירים אחרים, שהם לא פוליטיים? או לפחות שיהיה איזון פוליטי בועדה?
הרי ברור לכולנו שיהיו השלכות פוליטיות ומשפטיות לתוצאות התחקיר והוא לא ישאר פנימי-מבצעי, אחרת לא היה צריך להכריז עליו ועל העומדים בראשו אלא פשוט לעשות אותו מזמן ומהר ולהפיק לקחים.
לא תוכל לזלזל בכל ביקורת בטענה של שיסוי ופילוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.09
10451 הודעות, 33 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
5749 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה ראש השב״כ עושה עכשיו בזמן מלחמה, סבב מינויים האם לבן גביר גם יאשרו-
הם מתכוננים ליום שאחרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
18711 הודעות, 101 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
8005 הודעות, 27 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
9528 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ראש ממשלה
כל השרים
כל חברי הכנסת
כל ראשי מערכת הביטחון, מוסד שבכ וכ'ו וכל בכירי צהל תא"ל ומעלה היו צריכים להיות במעצר כבר 7.10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.08
733 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מסכים לגמרי שכולם כולל כולם לא ראויים להמשיך לשלוט אחרי המלחמה וצריך אנשים חדשים אמיצי לב ישרים וישירים, אבל לשים במעצר זה הגזמה, בטח בשעת מלחמה. לא מדובר בבוגדים או באנשים שמעלו בתפקידים, אלא באנשים טועים שהיה צריך (בדיעבד) להחליף מזמן.
פוליטיקאים אגב לא בעיה להחליף בבחירות שיהיו, אני מדבר דווקא על ה"פקידים" הבכירים, שכנראה לא יוחלפו או יתפטרו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
8005 הודעות, 27 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.21
709 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואם בנט היה לוחץ על הרמטכל לבטל חקירה.
אז ביבי והשופרות היו זועקים יומם ולילה על זה.
בכלל, ביבי והשופרות היו דורשים את התפטרותו של בנט מהשנייה הראשונה אחרי הטבח.
הם חבורת צבועים נוכלים.
העיקר היום הם אומרים שהדרג הצבאי אשם, אבל אם הטבח היה אצל בנט, הם היו אומרים שהדרג המדיני אשם.
לך תנהל מדינה עם כזה נוכל בראשה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.23
953 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
9116 הודעות, 60 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.24 בשעה 08:57 בברכה, איתי
אלא בגלל המהלך המבריק של אנגלמן המבקר שהלחיץ אותו. הוא חשב שיוכל למרוח ולטייח באמצעות מינוי אנשים שנוחים לו ואז הגיעה הדרישה של אנגלמן. אגב, לא בטוח שזה יעזור לו ואנגלמן ייענה לפנייתו להימנע מבדיקה.
אבל את הממשלה הרמטכל בכלל לא סופר מאז ההפיכה הצבאית שקדמה למלחמה. יש לנו צבא (כלומר גנרלים) שיש לו מדינה וממשלה.
אחרי המלחמה צריך לבוא חשבון עם ראשי הצבא. וזה יהיה הרבה יותר קשה ולא נעים ממה שהם מתארים לעצמם. כולל מאסרים בפועל למי שמרדו, פשעו ןהתרשלו באופן נפשע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
19382 הודעות, 117 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
18726 הודעות, 65 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה אחד הרמטכלים הכי פוליטיים שראיתי בחיי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד