יום ראשון, 09.06.2024 שעה 11:02

מסאי דגו: רציתי ששרי יחזור להולנד עם גביע

לאחר ההפסד של מכבי חיפה למכבי ת"א בגמר גביע הטוטו, אמר המאמן: "משחק לא טוב שלנו מבחינה התקפית". "היה מוזר להכניס את קאסה, אך הייתי זקוק לו"

|
מסאי דגו (עמרי שטיין)
מסאי דגו (עמרי שטיין)

מכבי חיפה הפסידה הערב (רביעי) למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו בתום דו קרב פנדלים מותח, וראתה את יריבתה המרה מניפה גביע וזוכה בתואר ראשון לעונה.

לאחר המשחק מאמן הירוקים, מסאי דגו, אמר: “ברור שלהפסיד בגמר זה מאכזב, המשחק היה שקול, אולי טיפה עם יתרון של מכבי ת”א בהחזקת הכדור. שתי הקבוצות רצו לנצח ובסוף כשמגיעים לפנדלים זה גם מזל וגם שחקנים שצריכים לבוא ולעשות את זה, אנחנו החמצנו, מכבי ת”א נתנו יותר וניצחו”.

דגו דיבר על היכולת של קבוצתו הערב: “בדקה 30 עברנו למערך אחר וברבע האחרון של המחצית הראשונה נראינו טוב יותר. היינו צריכים לייצר יותר מצבים והיה משחק פחות טוב שלנו מבחינה התקפית אבל זה גמר, יש הרבה לחץ והרבה איבודים ואין מה לעשות, ממשיכים הלאה”.

מסאי דגו (עמרי שטיין)מסאי דגו (עמרי שטיין)

מאמן חיפה שפך אור על בחירת השחקנים והחילופים: “קודם כל רציתי לשמור את הפנדליסטים כי ידעתי שנגיע לפנדלים, לגבי רפאלוב, הוא הרגיש את השריר האחורי והעדפנו לא לסכן אותו, הוא לא ילד וחלילה הוא יפצע לנו. לגבי קאסה, ראיתי שדניאל התעייף והייתי חייב מישהו אינטנסיבי שהוא יותר הגנתי מגדי, ההחלטות מקצועיות נטו, יכול להיות טוב ויכול להיות פחות טוב”.

דגו הוסיף על הבחירה להכניס את ליאור קאסה אחרי שלא ערך אימון אחד במדי הקבוצה: “ברור שזה מוזר להכניס את קאסה אבל אף אחד לא מבין מה אנחנו עוברים, הגעתי עם קשר אחורי בודד, מאוד קשה בתקופה הזו, הייתי צריך מישהו הגנתי וקאסה היחידי שהיה בספסל, כולם חשובים לרביעי בטרנר”.

והוסיף על ההיעדרויות של שחקני מפתח: “עלי מוחמד שחקן מאוד חשבו לנו והוא חולה, רפאלוב בכושר נהדר ונפצע, אין מה לעשות, יש אילוצים. גם השחקנים שעלו במקומם עלו לנצח, והשבעה האחרים הם שחקני הרכב. אני בא עם השחקנים הכי כשירים לכל משחק והיום אלו השחקנים שעמדו לרשותי”.

מסאי דגו וצ'ירון שרי בסיום (עמרי שטיין)מסאי דגו וצ'ירון שרי בסיום (עמרי שטיין)

כשנשאל האם ההפסד בגמר גביע הטוטו ישפיע על ההמשך ענה דגו: “לא חושב שיש השפעה להמשך, ידענו שזה גמר וכיבדנו את המעמד, בסוף קבוצה אחת מנצחת. היה לנו חוסר מזל”.

מאמן הירוקים דיבר על ההפסד בפנדלים ולא בתום 90 דקות: “גם בפנדלים אתה מאוד מאוכזב מההפסד ומבחינתי זה אותו דבר. עושים פוס על המשחק הזה וביום ראשון כבר יש גביע וצריכים להמשיך. בסוף כשאתה מפסיד אתה מפסיד, גם אם זה בפנדלים וגם אם זה במשחק, אמרתי שהחבר’ה שלי עשו הכל כדי לנצח, היה לנו משחק פחות טוב התקפית והייתה קבוצה יריבה שגם רצתה לנצח ובסוף בפנדלים קבוצה אחת מנצחת”.

דגו דיבר על צ’ירון שרי שעוזב והחמיץ את אחד הפנדלים: “רציתי ששרי יניף את הגביע, הוא הקפטן שלנו וזה המשחק האחרון שלו, הוא פנדליסט אדיר שהחמיץ היום, היו גדולים ממנו שהחמיצו. יש לנו קשר מיוחד, חוץ מזה שהוא הקפטן הוא יודע להחזיק חדר הלבשה, ליצור אווירה טובה והוא בן אדם מדהים, הייתה לי זכות לאמן שחקן כזה, מאוכזב שהוא עוזב אותנו”.

צ'ירון שרי מאוכזב בסיום (רדאד ג'בארה)צ'ירון שרי מאוכזב בסיום (רדאד ג'בארה)

ודיבר על החוסר שישאיר ההולנדי: “אני תמיד מאמין, היו משחקים ששרי לא שיחק איתנו והיו ניצחונות אבל כשאתה מאבד שחקן כזה אתה מאבד איכות, הוא מאיים בכמויות אדירות על השער, מצבים נייחים. הוא רצה ללכת למשפחה שלו הביתה עם גביע”.

אסור לפספס
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */