שתף קטע נבחר

"מוריניו לפורטוגל? ריאל מדריד לא תהווה בעיה"

ג'ילברטו מדאיל, יו"ר ההתאחדות הפורטוגלית, טען כי הבלאנקוס נתנו אור ירוק למינויו של 'המיוחד' לצמד המשחקים הקרובים של הנבחרת במוקדמות יורו 2012. בוטרגניו: "לא נגיב על שמועות"

האם ז'וזה מוריניו יהפוך למושיע של נבחרת פורטוגל? פחות משבוע חלף מאז פיטוריו של קרלוס קירוש ובהתאחדות הפורטוגלית עושים מאמצים כבירים על מנת לשכנע את המנג'ר בן ה-47 להירתם למשימה הלאומית ולהציל את קמפיין מוקדמות יורו 2012 של ה'סלסאו די קינאש'.

 

מוקדם יותר השבוע, כך דווח, נערכה פגישה בין הצדדים במסעדה במדריד ולמוריניו הוצע להדריך את הנבחרת בשני משחקיה הקרובים - מול דנמרק (8.10) ואיסלנד, ארבעה ימים לאחר מכן. ומה עם קבוצתו של המיוחד, ריאל מדריד? לטענת יו"ר ההתאחדות הפורטוגלית ג'ילברטו מדאיל, זו לא תמנע את השידוך המיוחל.


קרלוס קירוש. האם מוריניו יירש את תפקיד המאמן הלאומי? (AFP)

 

"הם נהגו בנו בצורה לבבית והנושא עדיין לא סגור", אמר מדאיל ל'מארקה' בהתייחס לראשי

הבלאנקוס והוסיף: "בכל אופן, ריאל מדריד לא תהווה בעיה, למרות שמוריניו מרוכז לחלוטין בעבודתו שם". 

 

יחד עם זאת, בסנטיאגו ברנבאו מיהרו לצנן את ההתלהבות. אמיליו בוטרגניו, שחקן העבר של המועדון ומי שמשמש כיום כאחראי על קשרי החוץ הממסדיים בריאל, אמר בתגובה לדיווחים על המו"מ בין מוריניו להתאחדות הפורטוגלית: "שוחחתי עם ההנהלה ולא היה לה מה להגיד בנושא".

 

"אין בכוונתי להגיב על שמועות מסוימות אם ההנהלה לא מודעת לכך ואין לה מושג האם הן אמיתיות. במידה שתגיע פניה רשמית, נראה מה המועדון יחליט", הוסיף.

 

מוריניו עצמו התבטא בעבר על רצונו לאמן את הנבחרת הפורטוגלית, אך לא בשלב הנוכחי של הקריירה שלו. "אני רואה את עצמי מאמן את הנבחרת, אך אעשה זאת לפני הפרישה", הצהיר. האם יעמוד במילותיו?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים