יום שני, 10.06.2024 שעה 15:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

שרי נפרד: בסוף העונה אחזור להניף את הצלחת

קשר מכבי חיפה נפרד מסמי עופר אחרי ה-0:4 על נתניה: "מאוד מתרגש, אחזור חזק מתמיד. בטוח שהקבוצה תזכה באליפות". וגם: הרגע הכי גדול וקבוצתו הבאה

|
צ'ירון שרי נפרד ממכבי חיפה (לילך וויס-רוזנברג)
צ'ירון שרי נפרד ממכבי חיפה (לילך וויס-רוזנברג)

צ’ירון שרי שיחק הערב (ראשון) מול מכבי נתניה את המשחק האחרון שלו במדי מכבי חיפה בסמי עופר לעונה הנוכחית ואולי בכלל, זאת לאחר שהשבוע הודיעו הירוקים כי הוא יעזוב בהשאלה עד תום העונה לקבוצה מהליגה ההולנדית, כדי שיוכל לשהות לצד בנו. כעת, אחרי ה-0:4 הנפלא על מכבי נתניה, הקפטן נפרד מהאלופה במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי באתר.

שרי אמר אחרי המשחק: “אני מאוד מתרגש, כולם הראו לי את כל האהבה, אני מודה לכל האוהדים וגם להנהלה על מה שעשו בשבילי, נתנו לי ללכת בלי בעיה, כולם יודעים שאנחנו קרובים לעוד אליפות ולמרות שאנחנו ברגע כזה נתנו לי ללכת. אין לי מילים להודות להם, אתגעגע כמה חודשים, אבל זה לא שלום, אלא להתראות אחר כך”.

על המשמעות של מכבי חיפה בשבילו: “לא שיחקתי במועדון יותר משנתיים וזאת השנה החמישית שלי כאן. זה אומר הכל. הרגע הכי טוב? כמובן שהגול נגד פאריס סן ז’רמן, אבל גם היום זה אחד מהרגעים המיוחדים. אני חושב של-80% מהאצטדיון הייתה חולצה שלי, אני אוהב את האוהדים והם אוהבים אותי באותה המידה. יש קשר מצוין. לא שיחקתי טוב לאחרונה, כולם יודעים מה אני יכול לתת, אבל אני בסדר עכשיו, ביום רביעי צריך לזכות בתואר. אלו 4-5 חודשים ואז אחזור חזק מתמיד. אני בטוח שמכבי חיפה תזכה באליפות, היא יכולה לעשות את זה גם בלעדיי. בסוף העונה אחזור להניף את האליפות”.

שרי נפרד: חיפה תהיה אלופה גם בלעדיי

במסיבת העיתונאים אמר הקשר: “אצטרף לניימכן בהולנד, היא קבוצה טובה. אמרתי לאוהדים שמהרגע הראשון שהגענו לישראל קיבלנו אהבה שאני לא יכול לתאר במילים, זה מדהים. אני צריך להודות גם למועדון וכמובן גם למאמן. המצב הזה לא קל, אנחנו נלחמים על האליפות, זו הייתה החלטה קשה מאוד, אני שמח מאוד ואסיר תודה”.

על הרגע הכי גדול שלו במכבי חיפה אמר: “הגול מול פאריס היה מיוחד, אבל גם היום. אף פעם לא הרגשתי אהבה כזאת. אחזור בוודאות למכבי חיפה. התרגשתי מאוד, אני לא רגיל לקבל אהבה כזאת, זה היה מאוד נחמד, אני לא יודע מה להגיד. כולם יכולים להירגע – אחזור ביוני. אני שמח שכולם מרגישים מה שאני מרגיש”.

על נושא שלט החטופים והפרשה שהשחקנים הזרים שלו החזיקו בו אמר: “זו פשוט הייתה אי הבנה, אני לא מאוכזב, אל תדאגו לגבי זה”. על האליפות אמר: “כמובן שמכבי חיפה תזכה. יש סגל מדהים, המאמן עושה דברים מדהימים ומגיע לו קרדיט. אני בטוח שניקח את האליפות בסיום העונה, אחזור להניף את הגביע”.

צ'ירון שרי ושחקני מכבי חיפה (לילך וויס-רוזנברג)צ'ירון שרי ושחקני מכבי חיפה (לילך וויס-רוזנברג)

מסאי דגו אמר בסיום המשחק: “שרי קודם כל מחפש את טובת הקבוצה, זה מראה על האופי שלו. לעולם לא אקבל החלטה לפתוח עם שרי על הספסל בלי שיחה איתו. זה לא עוד שחקן, הוא הקפטן שלי. נהניתי מכל רגע, יש לנו עוד משחק איתו ונצטרך לעשות הכל כדי לתת לו להניף גביע ביום רביעי. מהמשחק מול מכבי ת”א הפכנו להיות קבוצה אגרסיבית וקשה, אמרתי שאם נמשיך נעשה את הגולים שלנו”.

“ברגע ששחקן חסר אנחנו כמעט לא מכניסים את זה בשיח. כשהצוות הודיע לי שעלי מוחמד לא יהיה, עשיתי ‘נקסט’, תמיד אני שואל מי חסר, תמיד אומרים לי, אבל אנחנו מתעלים. יש חדר הלבשה מדהים ושחקנים שאפשר לסמוך עליהם. יש חבר’ה ששיחקו מעט ומוכיחים את עצמם כמו גוני, צריכים להמשיך, בסוף הדברים תלויים בנו”.

מסאי דגו (עמרי שטיין)מסאי דגו (עמרי שטיין)

המאמן הוסיף: “מהמשחק מול פנאתינייקוס משחק ההגנה השתפר, כשהקבוצה היריבה עם הכדור כולם משתתפים במשחק ההגנה. בסוף האיכות שלנו באה לידי ביטוי. אם נמשיך ככה יהיה קשה מולנו. לגבי בית הדין, אני פחות נכנס לזה, מתעסק רק בקבוצה שלי ואם נמשיך כמו המשחקים האחרונים, אף קבוצה לא תוכל לנצח אותנו. מילת המפתח היא שהכל תלוי בנו, לטוב ולרע. אם נהיה אנמיים נפסיד ונעשה תיקו, אבל בזמן האחרון אנחנו עוצמתיים וצריכים להמשיך”.

“הצוות והשחקנים עובדים כל כך קשה, בלו”ז של הכדורגל הישראלי היום אף אחד לא יכול לתאר מה השחקנים עוברים. אנחנו תמיד יודעים שמישהו עלול ליפול, אבל אין ברירה, לא יכולים לשנות את סגנון המשחק שלנו”, סיכם.

צ'ירון שרי ושחקני מכבי חיפה חוגגים (לילך וויס-רוזנברג)צ'ירון שרי ושחקני מכבי חיפה חוגגים (לילך וויס-רוזנברג)

גיא צרפתי הוסיף במסיבת העיתונאים: “כל מה שקרה לפני המשחק היה מרגש, קיבלתי תמיכה ואהבה וזו הייתה מחווה מאוד יפה. עד שספגנו את השער היה משחק מאורגן, יצאנו למעברים שעם קצת יותר אומץ ושקט היינו יכולים לכבוש, אבל כשספגנו ירד הביטחון. זה קורה בכדורגל, התפקיד שלי זה לנתח ולבדוק למה זה קרה ולמנוע שזה יקרה בעתיד”.

על הקשר עם צ’ירון שרי אמר: “מעבר לשחקן הכדורגל האיכותי שהוא, הוא דמות ובן אדם מקסים ואהוב שמשרה אהבה בחדר ההלבשה ומחוץ למגרש. יש לו אישיות יוצאת דופן, מאחל לו שילך ל-4 חודשים ויחזור לישראל”.

גיא צרפתי (שחר גרוס)גיא צרפתי (שחר גרוס)

על סגנון המשחק מול הירוקים: “היו התקפות מעבר ואסור לעשות את זה, אבל יש לי סגל שמסוגל לשחק במשחק לחץ ולעשות את הכדורגל שלו בכל מגרש. אני רוצה להמשיך בדרך ובאג’נדה הזאת, לא מתאים לי ולמועדון שהגעתי אליו להסתגר ולעשות בונקר. ספגנו שערים במעברים, וזה משהו שנתקן ולא נרשה שיקרה, אבל לא נסטה מהדרך שלנו. היום זה עלה ביוקר, אבל נתקן ולא נשנה את הדרך”.

על המטרות המוגדרות של היהלומים אמר: “המטרה האישית שלי ושל הצוות זה להתרכז בחודש הקרוב ובעומס המשחקים בטווח קצר, ושם צריכים לשים את כל תשומת הלב כי זה יקבע לאן פנינו ילכו בהמשך העונה הזו, ושם אנחנו מתרכזים. נצטרך לנתח את המשחק בסמי עופר ולראות מה עבד יותר ומה פחות. גם כששיחקנו עם שני חלוצים הייתה הזדמנות לרוטמן שאם היה כובש אולי היינו יותר במשחק, ואני לא כועס עליו, זה חלק מהמשחק. יש לי דרך ואג’נדה מסוימת ואלך איתה”.

כארם ג’אבר אמר: “משחק לא טוב שלנו, קיבלנו סטירה, הפסדנו בכל תאקל, נפלנו בנושא האגרסיביות, קיבלנו גול התקפת מעבר וזה נפל. מכבי חיפה איכותית מאוד ובאנו כדי לנצח כמו בכל מגרש. הפעם זה לא הצליח”. 

אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */