צ'ארון שרי ערך הערב (ראשון) את המשחק האחרון שלו במדי מכבי חיפה בסמי עופר לפני העזיבה לחיפה, והוא היה מרגש במיוחד. מכבי חיפה חגגה עם 0:4 על מכבי נתניה וצימקה את הפער ממכבי ת"א לנקודה בלבד, אבל המשחק כולו היה בסימן פרידה מהקפטן.
בסיום המשחק, שרי, שעוזב את ישראל בגלל סיבות אישיות שקשורות למשפחתו, עלה על הבמה של האוהדים ואמר להם: "אל תדאגו, אני אחזור עוד 4-5 חודשים". בעוד שלושה ימים ינסה שרי להיפרד ממכבי חיפה עם תואר, כשהקבוצה תתמודד מול מכבי ת"א בגמר גביע הטוטו. לאחר מכן הוא ימריא להולנד ויחתום בניימיכן בהשאלה עד תום העונה. הקשר אמר במסיבת עיתונאים אחרי המשחק: "ניימיכן קבוצה טובה מאוד, אני מודה למועדון שהחליט לשחרר אותי - זאת הייתה החלטה לא קלה עבורם".
4 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
"אחזור עוד 4-5 חודשים". שרי נפרד מהקהל
(צילום: נחום סגל)
4 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
השלט לכבוד שרי
(צילום: נחום סגל)
"אני מאוד מתרגש, היה ערב מאוד מיוחד. מכבי חיפה מועדון מאוד מיוחד, נתנו לי לעשות את זה בלי לשאול שאלות. אני לא יכול להודות לקבוצה הזאת יותר. אתגעגע אליהם, אבל אראה אותם בשלב מאוחר יותר. בחיים לא שיחקתי כל כך הרבה עבור מועדון אחד, זה הרבה עבורי", אמר ההולנדי.
"אולי 80% מהאצטדיון היה עם החולצה שלי, אני אוהב את הקהל פה והם אוהבים אותי", הוסיף הקפטן הירוק. "לא שיחקתי כל כך טוב, אבל עכשיו אני מרגיש טוב יותר. ברביעי אנחנו צריכים לזכות בגביע. אלו רק 5 חודשים ואני אחזור חזק יותר. אני בטוח שמכבי חיפה תיקח את האליפות. אני אחזור בסוף העונה להניף את צלחת האליפות, אל תדאגו. אחזור בוודאות למכבי חיפה".
לפני המשחק, ערך הקהל הירוק מחווה גדולה לקפטן של הקבוצה, שגרמה לו לפרוץ בבכי. ביציע נפרס שלט ענק עם הכיתוב: "יש אחד עם רגל שמאל, הולנדי, ששיגע את כולם", שזו שורה מתוך שיר השחקן שחיברו האוהדים לשרי, שהוביל את מכבי חיפה לשלוש אליפויות רצופות. גם נשיא המועדון יעקב שחר נפרד מהקשר בטקס מיוחד, והעניק לו שי.
המאמן מסאי דגו פירגן לשרי בסיום המשחק: "יש לי חיבור מדהים איתו, הוא עשה בשבילי הרבה דברים בחדר ההלבשה. יש לנו קשר מיוחד, אמרתי לו שיש לו כמה חודשים עד שהוא יחזור אלינו. הוא שחקן מאוד חשוב למכבי חיפה, אבל ניצחנו גם בלעדיו. יש לנו הזדמנות להיפרד ממנו עם תואר ביום רביעי הקרוב".
4 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
משחק בית אחרון לפני העזיבה. שרי
(צילום: נחום סגל)
4 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
מתקשה לעצור את הדמעות
(צילום: נחום סגל)
גם מאמן הירביה גיא צרפתי, שהיה עוזר מאמן במכבי חיפה בשלוש העונות הקודמות, נפרד משרי: "מעבר לכישרון שלו ברגליים, הוא אישיות יוצאת דופן. גם בחדר ההלבשה וגם מחוצה לו. מאחל למדינה שיגיעו עוד אנשים כאלה. מאחל לו בהצלחה ביעד הבא שלו".
הקשר ההולנדי-סורינאמי בן ה-35 הגיע לחיפה ביולי 2019, והפך לאחד השחקנים הבולטים בשורות הירוקים. הוא הוביל את הקבוצה לזכייה בשלוש אליפויות ולשלב הבתים של ליגת האלופות, ומונה לקפטן עם עזיבתו של נטע לביא בינואר 2023. ב-206 הופעות במדי מכבי חיפה, כבש שרי 56 שערים ובישל 45 נוספים.
פורסם לראשונה: 20:32, 21.01.24