ניצחון היסטורי לקבוצת האופניים הישראלי "ישראל פרמייר-טק" כאשר לראשונה בתולדותיה רוכב שלה סיים במקום ראשון במרוץ יוקרתי שהוא חלק מהסבב העולמי.
סטיב וויליאמס חצה היום (ראשון) ראשון את קו הסיום בקטע האחרון של "טור דאון אנדר" שמתקיים באוסטרליה והבטיח את ניצחונו בטור, הראשון בסבב העולמי השנה. זאת כאמור הזכייה הראשונה של רוכב מ"ישראל פרמייר-טק" בתחרות גדולה.
1 צפייה בגלריה
סטיבן וויליאמס
סטיבן וויליאמס
סטיבן וויליאמס. מקום ראשון
(צילום: Brenton EDWARDS / AFP)
וויליאמס הבריטי (27) הצטרף לקבוצה הישראלית לפני שנה, וזכה בשנה שעברה בטור הארקטי בנורבגיה. "לפתוח את העונה עם ניצחון כזה - זה לא פחות ממופלא", סיפר וויליאמס, "ההרגשה מושלמת. הקבוצה עבדה עבורי בצורה מדהימה ביומיים האחרונים, וכמובן גם היום כשהיינו צריכים לשמור על המקום הראשון. הצלחתי להחזיק ולשמור עליו לטובת כל הקבוצה. אי אפשר לבקש יותר. אני גאה בנו על פתיחת העונה הזאת, אין מספיק מילים להודות לחבריי הקבוצה ולצוות על העזרה והתמיכה לאורך על הדרך. זה ניצחון ענק בשבילי ובשביל הקבוצה, והוא חשוב בשביל ההתפתחות שלי".
קורבין סטרונג, הרוכב המוביל של הקבוצה, נאלץ לפרוש מהתחרות עקב מחלה - וסטיבן וויליאמס לקח בהיעדרו את תפקיד הרוכב המוביל, וזה השתלם לו ולקבוצה הישראלית. המנהל של הקבוצה סאם ביואי אמר: "סמכנו עליו, הוא היה פשוט לא ייאמן. ידענו מההתחלה שאפשר לעשות כאן משהו גדול ועשינו את זה".