משחק הבית הערב (20:30) נגד מכבי נתניה, יהיה הרבה יותר מעוד משחק עבור מכבי חיפה, ולא רק בגלל הביקור המחודש של עוזר המאמן לשעבר, גיא צרפתי, שיעמוד על הקווים של האורחת מהשרון. זה יהיה גם ובעיקר משחק בית אחרון בו ילבש הקפטן, צ'ארון שרי, את המדים הירוקים לפני שייצא לחצי עונת השאלה, על פי דיווחים, בניימיכן ההולנדית.
המעבר נעשה על פי בקשתו של הקשר, נוכח מצבו הבריאותי של בנו, ולאחר ניסיונות שכנוע מצד הנשיא יעקב שחר, שלא צלחו. שרי צפוי לעזוב סופית אחרי משחק גמר גביע הטוטו ביום רביעי הקרוב (20:00, נתניה), נגד מכבי ת"א.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי ליאור רפאלוב
צ'ארון שרי ליאור רפאלוב
שרי ורפאלוב. בפעם האחרונה יחד בסמי עופר
(צילום: עוז מועלם)
מכבי חיפה מגיע למשחק הליגה הערב עם רצף של ארבעה ניצחונות אולם גם עם מצבת שחקנים חסרה במיוחד בחוליית הקישור. עלי מוחמד, שלא חש טוב, מצטרף למחמוד ג'אבר הפצוע ושואו שיצא לאליפות אפריקה. ליאור רפאלוב, שנמצא בכושר מצוין, יחזור לאחר שנעדר במשחק נגד סכנין (צהובים), והוא צפוי לפתוח לצדו של שרי וגוני נאור.
"מדובר במשחק סופר קשה", אומר שחקן בקבוצה. "אנחנו צריכים לבוא דרוכים ומפוקסים, לעשות את העבודה ולהשיג 3 נקודות. זה משחק בבית שלנו ושום תוצאה אחרת לא באה בחשבון".
בנוסף, בחיפה ממשיכים לעמול על מציאת חיזוק בחלון ההעברות, כשבקבוצה מעוניינים להחתים קשר אחורי על חשבונו של שרי, ושלושה שחקנים נוספים לתומר חמד, שחתם בשבוע שעבר.

כוכבי העבר במרכז הרפואי בני ציון

ובנושא אחר: כוכבי העבר של מכבי חיפה ראובן עטר וניר דוידוביץ', יחד עם קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה, המשרת כלוחם במילואים, ביקרו לפני סוף השבוע שעבר במחלקת השיקום במרכז הרפואי בני ציון, שם מטופלים קצינים וחיילים שנפצעו בקרבות ברצועת עזה. עטר ודוידוביץ', אף חילקו לפצועים שי מטעם מכבי חיפה - צעיפים ותשורות נוספות.
2 צפייה בגלריה
זלקה, דוידוביץ' ועטר בביקור במחלקת השיקום
זלקה, דוידוביץ' ועטר בביקור במחלקת השיקום
זלקה, דוידוביץ' ועטר בביקור במחלקת השיקום
(צילום: דוברות המרכז הרפואי בני ציון)
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן , הודה לשניים על הביקור, ולעובדי המרכז הרפואי, לוועד העובדים ולאגודת הידידים על ארגון אירועים לעידוד החיילים הפצועים.