מכבי חיפה תארח מחר (ראשון, 20:30) את האקס גיא צרפתי, ששימש במשך שלוש העונות הקודמות כעוזרו של ברק בכר וזכה איתו בשלוש אליפויות בירוק, וכיום הוא מאמנה של מכבי נתניה. מאז שמונה למאמן של היהלומים מדובר באחת הקבוצות החמות בליגה, עם חמישה ניצחונות בשישה משחקים.
עלי מוחמד חולה, לא התאמן היום ושיתופו במשחק מוטל בספק. מי שיחזרו לסגל הם ליאור רפאלוב, שהחמיץ את המשחק מול סכנין וישוב ישירות להרכב, ודניאל סודגרן שישוב מפציעה, בעוד תומר חמד ייכלל בסגל לראשונה מאז חזר למועדון. הקפטן צ'ארון שרי יפתח במשחקו האחרון בסמי עופר לפני שיעזוב להולנד, והוא צפוי לזכות למופע פרידה מיוחד מהקהל הירוק. גוני נאור ימשיך בהרכב. על פי דיווחים הקשר צפוי להיות מושאל לניימיכן, כאשר מאמן הקבוצה, רוג'יר מאייר, אישר ל-ESPN שהעסקה צפויה להיסגר בקרוב.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
צפוי לזכות למופע פרידה מיוחד מהקהל הירוק. שרי
(צילום: גילי נחושתן)
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
"גם אנחנו נמצאים בתקופה טובה". דגו
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו עומדים לפגוש קבוצה חזקה שנמצאת בתקופה טובה, אבל גם אנחנו נמצאים בתקופה טובה", אמר מאמן מכבי חיפה מסאי דגו לקראת המשחק, "נמשיך להתנפל, ללחוץ וליזום, אני מאמין וסומך על הקבוצה שלי שנשיג את הניצחון, יהיה לא פשוט אבל אני מאמין בקבוצה שלי".
על התמיכה של הקהל: "הלוואי והיו 30 אלף צופים כמו שהתרגלנו בתחילת העונה אבל גם ה-15 אלף שיש עושים רעש כמו 30. אנחנו נזדקק מחר לכל אוהד כי בתקופה הזו שמשחקים כל שלושה-ארבעה ימים, לפעמים מורידים טיפה את הרגל מהגז ושם מגיע המקום של האוהדים שלנו. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ והוא יודע לתמוך בנו דווקא ברגעים הקשים של המשחק, אני סומך עליהם שהם ידחפו אותנו מהרגע הראשון".
קני סייף, שהצטרף לקבוצה בינואר, פתח בשני המשחקים האחרונים והציג יכולת טובה, אמר: "מכבי נתניה קבוצה מצוינת שנמצאת בתקופה טובה. זו קבוצה עם מאמן חדש, אז לא הולך להיות קל, אבל אנחנו הולכים לשחק בבית שלנו עם הקהל שלנו ונעשה את המקסימום כדי לקחת שלוש נקודות. זה תלוי בנו. יש לנו קהל מטורף שנותן הרגשה מדהימה במשחקי הבית והחוץ. זה כיף גדול ואני מאוד שמח להיות חלק מזה".
פורסם לראשונה: 15:52, 20.01.24