"אם אין לך משהו טוב להגיד - פשוט תסתום": בת דודתה של שירי ביבס זועמת על ינון מגל

עיתונאי ערוץ 14 פרסם תמונה של משכן הכנסת שהואר בכתום לציון יום הולדתו של כפיר ביבס - וכתב: "באיחור עצוב של 19 שנה" • יפעת זיילר, קרובה של משפחת ביבס, תקפה את המגיש על ההשוואה החמורה לאירוע ההתנתקות

אצלנו קוראים לזה עין רעה. ינון מגל. צילום: מתוך ערוץ 14

יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס שנחטפה לעזה עם בעלה ירדן וילדיהם אריאל וכפיר, תקפה היום (שישי) את המגיש ינון מגל. העיתונאי פרסם בחשבון ה-X (טוויטר) שלו תמונה של משכן הכנסת שהואר בכתום לציון יום הולדתו של כפיר, וכתב "באיחור עצוב של 19 שנה", כשהוא משווה את חטיפתו של כפיר להתנתקות שאירעה ב-2005.

״תחזור אלינו כולנו מחכים לך״: הילה רותם שושני בברכה לכבוד יום הולדתו של כפיר ביבס // היוזמה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎YIFAT ZAILER PAZ‎‏ (@‏‎yifatzailer‎‏)‎‏

בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה זיילר: "אז אחרי אימרה כמו 'מפגן היגון', שמזלזלת בעצרת הענק לציון מאה ימים בהם המשפחה שלי בשבי, ואימרה כמו 'רקדו מול פסל של בודהה', בשביל להחדיר מסרים של עבודת אללים לבזות את הרצח של הנערים והנערות במסיבה, התפרסם גם הפוסט האומלל הזה הבוקר.

"למי שלא מבין את ההקשר מקומות רבים במדינה אתמול נצבעו בכתום במחווה מדהימה ומרגשת לציון יום ההולדת של כפיר שלנו. התעלמות כל כך צינית מהכאב שלנו. הבחירה להשתמש במחווה הזו כדי לחזק מסר פוליטי, נועד בדרכו להשתיק את המאבק של משפחתי. אני בטוחה שהתנהגות כזו אינה מייצגת אתכם ואינה מייצגת את מפוני גוש קטיף. ולך ינון מגל , אם אין לך משהו טוב להגיד פשוט תסתום את הפה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר