"שבוע אחד אנחנו נראים כמו קבוצה שמחה ומאוחדת ושבוע לאחר מכן כמו קבוצה שעדיין מחפשת את עצמה, החוסר איזון הזה יפגע בנו", אמר גורם במכבי ת"א אחרי ההפסד השני ברציפות ביורוליג, 89:72 לאולימפיאקוס באתונה, שהוריד את הצהובים למאזן 10:12. לשחקניו של עודד קטש אין הרבה זמן להתאושש מההפסד מאחר כשכבר מחר (שבת, 19:00) הם יתארחו אצל הפועל ת״א לדרבי מסקרן במיוחד.
מי שנעדר מהמשחק אתמול הוא לורנזו בראון, שנשאר לנוח בארץ בשל כאבים בגבו. בשני המשחקים הקודמים בראון עלה לשחק עם הכאבים אך קיבל זריקה, רק שהפעם הכאבים החמירו ולא הייתה ברירה אלא לא לשתפו. נכון לעכשיו במכבי לא ממש אופטימיים לגבי כשירותו לקראת הדרבי, אך ההחלטה תתקבל בסמוך לפתיחת המשחק.
3 צפייה בגלריה
קטש
קטש
"הגיע להם לנצח". קטש
(צילום: EPA/Georgia Panagopoulou)
3 צפייה בגלריה
ג'יימס ווב ג'וש ניבו
ג'יימס ווב ג'וש ניבו
הפסד שני ברציפות ביורוליג. ג'יימס ווב וג'וש ניבו
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א)
בהיעדרו של בראון, חבריו לקבוצה התקשו מאוד, ולא בפעם הראשונה. ווייד בולדווין אולי הוביל את קלעי מכבי עם 18 נקודות, אבל חלקם הגדול בגארבג' טיים ובאחוזים רעים (6 מ-15 מהשדה), והוא רשם גם ארבעה איבודים ועבירה טכנית. ג'וש ניבו אמנם קלט 9 ריבאונדים, אבל קלע 3 נקודות בלבד.
"אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד, כדי לנצח אותם כאן צריכים לשחק משחק מושלם", סיכם בסיום מאמן מכבי עודד קטש, "הם שיחקו טוב יותר מאיתנו והגיע להם לנצח. צריך לשחק בפוקוס 40 דקות כדי לנצח אותם". על האם הוא מרוצה מהמצב של קבוצתו ביחס למצב במדינה: "יש לנו לוח משחקים משוגע כי דחינו משחקים ועברנו לבלגרד, הכל שונה. אם היו אומרים לי כשעזבנו את ישראל שנהיה במצב הזה, הייתי מופתע. הקבוצה התרכזה בכדורסל, והחלטנו שלא להשתמש בסיטואציה הזאת כתירוצים. יש לנו גם המשכיות מהעונה שעברה, אבל זה לא קל".
3 צפייה בגלריה
סורקין מול פפאניקולאו
סורקין מול פפאניקולאו
"צריך להסתכל קדימה". סורקין מול פפאניקולאו
(צילום: EPA/Georgia Panagopoulou)
רומן סורקין, שסיים עם 9 נקודות ו-3 ריבאונדים, הוסיף: "כמובן שאנחנו מאוכזבים. לא הצלחנו לעשות את הדברים שרצינו לעשות ונתנו לאולימפיאקוס להשתלט על המשחק, אבל צריך להסתכל קדימה. אין הרבה זמן לנוח, בשבת יש דרבי, זה הכי חשוב ובזה נתרכז החל מעכשיו".
ל-ynet נודע שבימים האחרונים הצוות המקצועי מפעיל לחץ מאוד גדול על ההנהלה כדי שתאפשר החתמת שחקן נוסף, אך נכון לעכשיו ההנהלה נוטה שלא לעשות את המהלך הזה מאחר ומכבי כבר נכנסה העונה לבור כלכלי בעקבות המלחמה שאילצה אותה לעבור לשחק בבלגרד. בכל מקרה, לצהובים לא נשאר הרבה זמן לבצעהחתמה, מאחר שלפי חוקי היורוליג ניתן לרשום שחקן חדש עד למחזור ה-26.