אחרי פתיחת עונה מגומגמת, נהנית מכבי חיפה בשבועות האחרונים מריצה חלומית, כשאמש השלימה ניצחון רביעי ברציפות (0:3 על בני סכנין) – וצימקה את פער 10 הנקודות בפסגת ליגת ל-3 נקודות. אבל מה שמקלקל את חגיגות ההתאוששות בכרמל הוא החשש שהתממש היום – הקשר, הקפטן והמנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה בשנים האחרונות, צ'ארון שרי, יעזוב את המועדון אחרי גמר גביע הטוטו - וישוב לקראת ההכנות לעונה הבאה.
שרי, שמתמודד עם בעיות משפחתיות זמן מה, הביע בימים האחרונים את רצונו לעזוב את הקבוצה על מנת לשהות עם משפחתו בהולנד. נשיא המועדון, יעקב שחר, קיים עם השחקן פגישה במהלך שעות אחר הצהריים וניסה לשכנע אותו להישאר - אך שרי היה נחוש בדעתו לעזוב.
4 צפייה בגלריה
שרי
שרי
ישוב לקראת ההכנות לעונה הבאה. שרי
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
שרי ושחר
שרי ושחר
שרי ושחר עם צלחת האליפות בעונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
שחר עצמו מסר בהודעה רשמית: "לפני כחודשיים, חשף בפנינו קפטן הקבוצה, צ'ארון שרי, על בעיה רפואית משפחתית, הקשורה בבנו הקטן. בעיה המונעת מבני המשפחה להצטרף אליו לישראל. במהלך תקופה זו, ניסינו במשותף למצוא פתרון, אך לא הצלחנו ולכן נאלצנו לקבל את בקשתו לעבור בהשאלה עד תום העונה למועדון בהולנד ולשוב אלינו לקראת העונה הבאה. המשחק נגד מכבי נתניה יהיה משחק הבית האחרון של שרי בעונה זו. אנו מאחלים רפואה שלמה לשז קרטר שרי".

המנהיג של חיפה

שרי (35) הגיע למכבי חיפה לקרא עונת 2019/20 אחרי שנה בה כבש עשרה שערים ובישל חמישה במדי קייזריספור, בליגה הטורקית. את שער הבכורה במדים הירוקים כבש באוקטובר 2019, בתיקו 1:1 מול בני יהודה. שישה ימים לאחר מכן השלים צמד ראשון בקבוצה ב-0:3 על הפועל רעננה, בדרך לעונה בה כבש עשרה שערים ובישל 11.
בעונה לאחר מכן כבר נטל חלק בקבוצה שבנה ברק בכר ועתידה לזכות בשלוש אליפויות רצופות, במהלכה (דצמבר 2020) אף האריך את חוזהו בקבוצה לשלוש שנים נוספות. בחמש עונות בקבוצה רשם ההולנדי 215 הופעות בכל המפעלים, כבש 42 שערי ליגה, 10 במפעלים האירופים ועוד שניים בגביע המדינה.
4 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
שער הניצחון נגד הכוכב האדום בלגרד. בדרך לליגת האלופות
(צילום: אלעד גרשגורן)
השער אולי היוקרתי ביותר של שרי במדים הירוקים נכבש בפלייאוף ליגת האלופות, כאשר ההונלדי כבש בדקה ה-61 את שער הניצחון על הכוכב האדום בלגרד (2:3), שהוביל את מכבי חיפה בפעם השלישית בהיסטוריה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שמשחק הגומלין בסרביה הסתיים בתיקו 2:2.
אולם שרי של העונה הנוכחית היה רחוק מלהזכיר את שרי של שושלת האליפויות. ב-15 הופעות בליגה כבש השחקן 2 שערים ובישל חמישה, בשבע הופעות במוקדמות ליגת האלופות הוא כבש שער אחד ובישל שלושה, ובארבע הופעות בליגה האירופית הוא כבש פעם אחת. וזה לא היה רק המספרים - המנהיג שהיה המנוע של ההתקפה הירוקה, פשוט כבה.
4 צפייה בגלריה
שרי
שרי
עונות נהדרות בחיפה. שרי
(צילום: עוז מועלם)
ועם כל זה לא היה מספיק, השחקן נטל חלק בשערורייה שהסעירה את מכבי חיפה עם חידוש משחקי ליגת על בצל מלחמת חרבות ברזל. שרי יחד עם דניאל סונדגרן, פייר קורנו, פרנצדי פיירו ועבדולאי סק - נמנעו מלהחזיק בשלט שקרא להחזרת החטופים והונף לפני שריקת הפתיחה של המשחק מול הפועל פ"ת. יממה לאחר האירוע ובעקבות הזעזוע שהוא יצר בציבור, חברת "מאניה ג'ינס" הודיעה בתגובה כי שרי כבר לא יהיה יותר הפרזנטור של המותג.
ההולנדי אמר להגנתו כי "אף אחד לא אמר לנו שיש שלט, או מה כתוב עליו. שיהיה ברור, מהרגע שעלינו למגרש אף אחד מאיתנו לא יכול היה לראות מה כתוב בשלט. לאורך כל הקריירה שלי ניסיתי להתרחק מפוליטיקה וחשבתי שזה היה שלט פוליטי. אם מישהו היה מודיע לנו שהשלט קורא להשבת החטופים הביתה, לא הייתה שאלה בכלל. ברור שאנחנו רוצים שהחטופים ישובו, אבל לא היינו מודעים לשלט".
כאמור, בתום פגישה עם שחר, הוחלט סופית כי השחקן יעזוב את המועדון לאחר גמר גביע הטוטו, ויחזור לקראת ההכנות לעונה הבאה (מחזיק בחוזה עד תום עונת 2024/25). נכון לעכשיו קיבל הקשר שלוש הצעות מקבוצות הולנדיות.