27 משחקים ברצף סופרת הפועל ת"א ללא ניצחון על מכבי. גם אתמול (ראשון) הסיפור לא היה שונה. הצהובים חגגו 2:4 בדרבי והותירו את יריבתם מתוסכלת.
בסיום המשחק, היה זה המנהל המקצועי של הפועל, חן סול, שנדרש לספק תשובות, בטח כשהקבוצה השיגה שתי נקודות בלבד בששת המשחקים האחרונים. "הפועל ת"א זה פרויקט חדש, ייקח לו זמן", אמר סול. "אנחנו נשתפר".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
חן סול מאמין בו. למה
(צילום: עוז מועלם)
סול שלל אפשרות כי בורחה למה יפוטר: "אנחנו לא חושבים להיפרד מהמאמן, אין מה לשאול בנושא. אנחנו לא עובדים לפי אם ננצח משחק כזה או אחר, אנחנו בוחרים מאמן על פי רעיונות ולא על סמך תוצאות. אחרת אחרי שלושת המשחקים הראשונים הוא היה הולך. זה ייקח זמן, אבל אנחנו לא זורקים אנשים הצידה אחרי שהיו איתנו בתקופות הכי קשות של המועדון".
"אנחנו רואים מה הוא עושה באימונים, מה השחקנים חושבים עליו. הבאנו את למה בכדי שיהיה במהלך השנים הקרובות מאמן ראשי בהפועל. הנסיבות קרו והוא קודם מהר ממה שציפינו. יכול להיות שמוקדם מדי, אבל אני לא שופט אותו, כי יש לפנינו דרך ארוכה. לא רוצים להיות מועדון שמחליף כל פעם מאמנים".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א גורפינקל אל-ים קנצפולסקי
מכבי ת"א הפועל ת"א גורפינקל אל-ים קנצפולסקי
עוד הפסד בדרבי. גורפינקל וקנצפולסקי
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א וסול עצמו רותחים על החלטות השופט עידן לייבה: שלא שלף כרטיס אדום לדור פרץ על הדריכה בדן אינבינדר ושלא שרק לפנדל בעקבות בעיטה לפניו של אור בלוריאן. "שמעתי את השופט שאמר שבוודאות לא הייתה נגיעה בבלוריאן או שהדריכה של דור פרץ הייתה בלי כוונה ואני בהלם. לא חושב שהשופטים יכולים להגיע עם כזו ודאות, במיוחד שנייה אחרי משחק. אני לא בא לבכות על השיפוט, אבל כמו שמצפים מאיתנו לתקן הכל ולהתנהג בצורה מסוימת - גם איגוד השופטים חייב לעשות משהו".
על כך שבקבוצה החליטו בדרבי להניע כדור, במה שהוביל לטעויות רבות בהגנה, אמר סול: "אנחנו כל משחק רוצים לשחק כדורגל, גם נגד הגדולות. הראנו שיכולים לעמוד מול מכבי ת"א ולתת להם פייט. היו טעויות ונעבוד עליהן".
לקראת חלון ההעברות, הבהיר סול: "יש לנו שחקנים שאנחנו רוצים שיהיו במועדון. יש לנו מטרות ברורות. כל הזדמנות שנוכל לחזק במקומות שצריכים - נעשה את זה. פורסמו הרבה שמות, אבל עובדים בשקט. מרוצים מהשחקנים בסגל מהוותיק ועד לצעיר".