אחרי ההפסד הכואב מאוד נגד פרטיזן בלגרד וההתאוששות שבאה לאחריה מול הפועל עפולה, ההכנות למשחק מול אולימפיאקוס מחר (חמישי, 21:15), במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג, היו בסימן החזרה של הזרים של מכבי ת"א לישראל. את האימון המסכם לקראת ההתמודדות ביוון קיימה מכבי ת"א לראשונה זה זמן רב בהיכל מנורה.
לחזרת השחקנים והצוותים המקצועיים לת"א קדמה ההחלטה לפנות את הדירות ששכר המועדון בבלגרד, זאת לקראת החודש הקרוב במהלכו תארח הקבוצה משחק אחד בסרביה, וכאשר שאר המשחקים ישוחקו במסגרת ליגת העל או במסגרת בחוץ ביורוליג.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א באסקוניה בולדווין
מכבי ת"א באסקוניה בולדווין
"שמח לחזור לת"א". בולדווין
(צילום: Dragan Tesic and Djordje Kostic)
מי שהצטרף לאימון הוא בונזי קולסון, שלא הגיע לארץ למשחק הליגה האחרון בשל סיבות אישיות. "שמח מאוד לחזור לת"א ולהתחרות בליגת ווינר. אומנם נמשיך לשחק בסרביה אבל עברנו את הסערה שנקרתה בדרכנו, ונמשיך למצוא את הדרך להצליח", צייץ ווייד בולדווין בחשבון הטוויטר שלו.
כאמור, מכבי ת"א מגיעה למשחק אחרי ההפסד הקשה לפרטיזן בלגרד, בו שמטה יתרון של 24 נקודות, וכשהיא מדורגת במקום השישי בטבלה עם מאזן של 9:12. מנגד, סגנית אלופת אירופה מדורגת שביעית עם מאזן של 7:11. מיד אחרי המשחק מול אולימפיאקוס יעשו שחקניו של עודד קטש את דרכם בחזרה לארץ לקראת הדרבי מול הפועל ת״א בשבת (19:00) בהיכל שלמה.
"אחד המפתחות לנצח את אולימפיאקוס הוא לעצור את השיטה שלהם", סיפר רומן סורקין לקראת המשחק. "יש להם סגל מאוד עמוק עם שחקנים מאוד מוכשרים, אז נצטרך גם לעצור אישית את הקלעים שלהם ולבוא חדים ולשחק את המשחק שלנו. מאוד קשה לשחק באולם שם, הוא אחד הקשים בליגה, אבל אנחנו רגילים לזה וזה לא יהווה תירוץ. נצטרך לשחק חזק ולחזור עם ניצחון".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
"נהדר לחזור". בראון
(Dragan Tesic and Djordje Kostic)
לורנזו בראון הוסיף: "הדרך לניצחון מתחילה היום, להינעל על הדברים שהם יודעים לעשות בהתקפה, להפעיל על השחקנים שלהם המון לחץ בהגנה ופשוט להכתיב את הקצב. זה מדהים לחזור להתאמן כאן בת"א, זה נהדר לחזור. אני יודע שכל החבר׳ה מאוד שמחים להיות כאן, וזה כמו לנשום אוויר צח".