All Day Pleasure. זה המוטו של קאופמן וכהן - מקום חדש ולוהט עליו חתום השף הלאומי חיים כהן. הוא נפתח בהרצליה פיתוח באזור מגדלי ההייטק ובימים אלה מסיים תקופת הרצה. כפי שמצופה מחיים כהן, הכל פה הכי הכי; בין אם אלה פולי הקפה, הכוס שלתוכה מוזגים את המשקאות או הלחם שאפשר לקנות הביתה או לאכול במקום בתור כריך. הקפדה היא שם המשחק. המבחר מאוד אקלקטי, מדויק עד לפרטים הקטנים ביותר ומכנס תחת קורת גג אחת אנשי מקצוע מצוינים.

אל המאפייה יובא ציוד האפייה המתקדם ביותר בעולם והיא נמצאת מאחורי קיר זכוכיות דרכו האורחים יכולים להציץ על האופים הלשים. על הצוות מפקד האופה הראשי אריאל טוב (שעבד עם ארז קומרובסקי, בלחם ושות', בלחמים והיה שותף לכמה הקמות של מאפיות מוכרות בארץ) ותחת פיקודו יוצאים מהמאפייה כ-10 סוגים של לחמי מחמצת ייחודים ביניהם לחם שיפון חמניות, לחם פוגאס - מאפה מפרובאנס מבצק בגט עם זיתי קלמטה, אורגנו תימין רוזמרין זיתים, לחם סלק, לחמי כוסמין 100% עם פריקה וג׳לי של פשתן ויש גם לחם פיצוחים של חיים עם תערובת זרעים שמושרים לילה שלם ובריוש שמן זית מושלם (טווח מחירים החל מ-12 שקלים לבגט ועד 32 שקלים ללחמי כוסמין). הלחמים עוברים תהליכי הכנה ואפייה של כ-30 שעות עד שהם מגיעים למדף והם עשויים מהקמחים הכי טובים של צרפת וגרמניה.

חיים כהן במקום החדש (צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור)
שף חיים כהן | צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור
בוקר, צהריים, ערב. קאופן אנד כהן (צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור)
בוקר, צהריים, ערב. קאופמן אנד כהן | צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור

תפריט הבוקר מציע לאבנה עם עלי זעתר לצד פלפל שושקה (32 שקלים), קרואסון מקושקשת וסלט חסות מיוחד עם תערובת גרעינים וגבינה מלוחה בסגנון המאירי. יש גם כריכים כמו כריך עם חביתה פרסית ושמנת חמוצה (40 שקלים) ומנת חומוס ותבשיל ירקות (40 שקלים).

החל מ-12:00 מצטרפים לתפריט גם ספגטי ראגו פטריות (62 שקלים), מרק ארטישוק ודג קונפי עם יוגורט מתובל (86 שקלים). בשעות הערב המקום הופך לבר יין סקסי, הלחמים נעלמים ועמדת הכריכים והקפה הופכת לבר הצופה למטבח. בתפריט הערב מצאנו מנות כמו חלה עם מרמומה – ממרח עגבניות תוניסאי שעשוי מעגבניות מקולפות שמבושלות 10 שעות על אש קטנה, בורטה עם גספצ'ו עגבניות מגי (48 שקלים), צלחת מוחמצים וכבושים שהיא קיבוץ גלויות של טעמים ישראלים עם שום ומלפפון מוחמץ, לימון כבוש מושלם ועוד מיני מחמצים שמכינים במקום. יש גם ברוסקטות משתנות, דגים נאים ומנות ששמות במרכז הבמה ירק עונתי כמו למשל "סלק ולפת" שמוגשת עם ויניגרט מיוחד וגבינת צימאון (46 שקלים).

שף חיים כהן (צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור)
שף חיים כהן | צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור
שף בפועל - אושרי מסהיד (צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור)
שף בפועל - אושרי מסהיד | צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור

על תפריט הבוקר והערב חתום השף בפועל אושרי מסהיד, שעבד אצל אייל שני ופגש את חיים ב-MKR המטבח המנצח. הוא משתמש בגבינות של משק עפאים ומשק יעקבס, בעלים של ירוקל'ה ומתעקש גם על הפרטים הקטנים ביותר כמו להשיג עלי רוקט ערבית כשרה, שמאוד קשה להשיג.

האווירה משתנה בערב. קאופן אנד כהן (צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור)
האווירה משתנה בערב. קאופן אנד כהן | צילום: Menash Cohen, יחסי ציבור

תפריט היינות כולל יינות ישראלים בלבד, חלקם ייחודיים מאוד שאי אפשר למצוא במקומות אחרים כמו למשל היין של היקב לבנה, של יקב בת שלמה ושל Mia Luce - שהוא יקב גראז' של קובי ארביב. כמעט כל יין אפשר לפתוח למזיגה לכוס (35-55 שקלים לכוס) ואם תלכו על בקבוק תשלמו עליו בין 155-240שקלים.

בפרויקט המעניין הזה שותפים קבוצת Feed Your Mind מבית שף חיים כהן ו"טעם וצבע" – קייטרינג מפורסם של עמית קאופמן שפועל באזור התעשייה של עמק חפר. הקבוצה הקומה לפני 3 שנים והיום מונה כ-20 עסקים, מפעילה את המסעדות, בתי קפה והמטבחים של חברות הייטק כמו מיקרוסופט ושל הכנסת, וגם את בית הקפה פיצי ממנו מגיעות לקאופמן וכהן עוגות שאפשר לקנות הביתה.

כרגע בר היין פועל בימי רביעי וחמישי בלבד, אבל שעות אלה צפויות להתרחב בעתיד הקרוב. המקום הזה הוא ללא ספק דסטיניישן, כלומר לא תתקלו בו במקרה אלא תצטרכו להגיע אליו במיוחד, אבל זה בהחלט שווה את ההשקעה ואת הנסיעה - לא משנה מאיפה תגיעו.

אלן טיורינג 3, הרצליה פיתוח, שעות פעילות בהרצה: ראשון-רביעי 8:00-17:00, חמישי 8:00-24:00, שישי 8:00-13:00 המקום חלבי כשר, המאפיה כשרה למהדרין פרווה