אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת"א, שקטע רצף של יותר מ-12 שנה ללא ניצחון על הצהובים בבלומפילד וצימק את הפער ממנה ל-5 נקודות, במכבי חיפה מקווים לחבר מחר (ראשון, 20:30) ניצחון שלישי ברציפות, בבית מול מכבי פ"ת.
בקבוצה של דגו זוכרים היטב את המעידה מול אותה פ"ת בסיבוב הראשון, אז נחלו הירוקים הפסד 3:2 בתום משחק איימים של לורנצו שימיץ', ששבבכורה שלו בהרכב היה חלש מאוד עם שלוש טעויות קשות שהובילו לשערים. אבל בחיפה גם שואבים עידוד רב מהיכולת שמציג הבלם הקרואטי, שבארבעת המשחקים האחרונים השלים 90 דקות ונכנס נהדר לנעליו של עבדולאי סק שנמצא באליפות אפריקה עם נבחרת סנגל. "מסאי האמין בשימיץ' תמיד, גם אחרי אותו משחק נגד מכבי פ"ת", אמרו עליו בקבוצה. "אין ספק שהוא צובר ביטחון ונראה נהדר".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה לורנצו שימיץ'
שחקן מכבי חיפה לורנצו שימיץ'
שיקם את הרושם. שימיץ'
(צילום: עוז מועלם)
דגו לא צפוי לבצע שינויים בהרכב. עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר ימשיכו בקישור האחורי, עילאי פיינגולד ופייר קורנו כמגנים, ושון גולדברג ושימיץ' במרכז ההגנה. צ'ארון שרי טס להולנד לא יטול חלק באימון המסכם הערב, אך הוא אמור לנחות מחר בארץ והחלטה אם יפתח בהרכב תתקבל על ידי דגו. ליאור רפאלוב, שהתלונן על מתיחה קלה בארבע ראשי, צפוי להיות כשיר ולפתוח. פרנזי פיירו ינסה להתאמן הערב אך ספק גדול אם בחיפה יקחו סיכון ויפתחו איתו.
דולב חזיזה, שהופיע רק פעם אחת העונה בגלל פציעה ועבר ניתוח לפני חודשיים, אמור לשוב לאימונים בתחילת פברואר.לפי ההערכות, תוך חודש של אימונים הוא יעמוד לראשותו של מסאי דגו. "אין ספק שדולב חסר לנו מאוד, הוא יהיה לרכש הכי משמעותי וטוב שאנחנו יכולים להביא בינואר ברגע שיחזור למגרשים", אמר גורם בקבוצה.