"אבא לא, אבא לא": כתב אישום נגד תושב חיפה שרצח את אשתו ופצע את בנו הקטין

אשר בוחבוט בן ה-49 נאשם כי רצח בדקירות סכין את אשתו רחל ופצע את בנו בן ה-15 בעת שניסה להגן על אימו • בני הזוג היו נשואים ולהם שלושה ילדים קטינים, היחסים שלהם היו מתוחים ומעורערים והנאשם חשד כי המנוחה אינה נאמנה לו

אשר בוחבוט בבית המשפט. צילום: מישל מכול

פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אשר בוחבוט בן ה-49, תושב חיפה, בגין רצח בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות, זאת לאחר שרצח את אשתו רחל ז״ל ופצע את בנו בן ה-15 אשר ניסה למנוע את הרצח.

נאשם ברצח אשתו ופציעת בנו - אשר בוחבוט בבית המשפט // מישל מכול

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. לפי כתב האישום שהגיש עו״ד שגב אדלר מפרקליטות מחוז חיפה, הנאשם ורחל היו נשואים ולהם שלושה ילדים קטינים. היחסים שלהם היו מתוחים ומעורערים, והנאשם חשד ללא בסיס כי המנוחה אינה נאמנה לו.

בדצמבר האחרון, על רקע החשד, דרש הנאשם מהמנוחה למסור לידיו את מכשיר הטלפון הנייד שלה. המנוחה נעתרה לדרישת הנאשם ומסרה לידיו את מכשיר הטלפון שלה, והוא העביר אותם לידי מכר מבית הכנסת בו התפללו למשמורת. הנאשם חשד שהמנוחה מחביאה טלפון נוסף והתגלע סכסוך בניהם, אז גמלה בליבו החלטה להמית את המנוחה.

רחל בוחבוט על רקע זירת הרצח, צילום: מישל מכול

הוא ניגש למטבח, נטל סכין וחזר לסלון, שם עמדה המנוחה יחד עם בנה הקטין. כשהבחין הבן בסכין, הוא צעק לעבר הנאשם "אבא לא, אבא לא", אך זה התקרב למנוחה, דקר אותה בחזה, והיא נפלה ארצה על גבה, חבולה ובוכה וקראה בשם בנה. הנאשם התכופף ודקר אותה פעמים רבות, למרות תחנותיו של בנו, שצעק וניסה לתפוס את הסכין בידו כדי למנוע מהנאשם להמשיך לפגוע באמו.

זירת הרצח, צילום: מישל דוט קום

הנאשם המשיך ודקר את המנוחה פעמים רבות בחפץ אחר ואף בעט בה כאשר התבוססה בדמה. הקטין יצא מהדירה כדי להזעיק עזרה, כשבאותה העת שהו שני ילדיהם הקטינים בחדר השינה שלהם.

זירת רצח האישה רחל בוחבוט בחיפה בבוקר שאחרי // מישל מכול

אחת השכנות סיפרה ל"ישראל היום": "לא היו אף פעם צעקות בבית. ממש כואב לי לשמוע את זה". עם זאת השכנה הוסיפה כי בעבר שכנים עזבו את הבניין בעקבות מריבה עם החשוד על השלכת הזבל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר