יום שבת, 08.06.2024 שעה 06:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"זה לא יכריע את האליפות, לא מרגיש תלות בי"

לקראת חיפה ב-20:30, זהבי דיבר על הבצורת ("לא מלחיץ"), מכבי ("חלק מקבוצה ולא הקבוצה"), קין והמפגש בעונה שעברה: "מעדיף לשחק בצורה אמיצה". צפו

|
ערן זהבי (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

המשחק הזה לא ייקבע אם ניקח או נפסיד את האליפות", כך אמר כוכב מכבי ת"א, ערן זהבי, לפני מפגש הצמרת המסקרן עם מכבי חיפה הערב (רביעי, 20:30) באצטדיון בלומפילד. ניצחון יגדיל את היתרון של הצהובים מהיריבה ל-11 נקודות והחלוץ אמר: "אין ספק שניצחון ייתן לנו מקדמה יותר גדולה מאשר למכבי חיפה, אבל זה עוד משחק ליגה שצריך לבוא ולנצח".

זהבי לא כבש בתקופה האחרונה ועל כך הוא אמר: “לא כבשתי בארבעה משחקים? זה לא מלחיץ אותי, אלה רק שבועיים, זה לא חודשיים שלא כבשתי. אני מבין את הציפיות, אני יצרתי אותן ואני ביקורתי כלפי עצמי הרבה יותר מאשר אתם כלפיי ואני רוצה לכבוש בכל משחק, אבל הדבר היחיד שכיף לי הוא שלא כבשתי ולא איבדנו הרבה נקודות.

"אנחנו במקום הראשון, כך שאני שמח שהחברים שלי חיפו עליי כשלא הלך לי והם יודעים שאני אחזיר להם. כל משחק זה המקום לחזור לעצמי ולהבקיע, אני מנסה לעשות את זה בכל משחק, בכל מגרש ובכל מקום בעולם. אני מקווה שאצליח לעשות את זה, אני תמיד אעשה הכל בשביל הקבוצה. כשצריך להבקיע אז זה מגיע”.

זהבי לקראת חיפה: מעדיף שנשחק כדורגל אמיץ

אז האם מכבי ת"א תלויה בזהבי? "אני לא מרגיש שיש תלות בי”, הוא אמר, “גם בשלושה-ארבעה משחקים שלא כבשתי וגם לפני כשכן כבשתי לא הרגשתי את זה. בסוף הייתי חלק חשוב מאוד מקבוצה שעושה לי את החיים הרבה יותר קלים, אני עושה את העבודה שלי וכל אחד עושה את העבודה שלו. בסוף אני כובש אולי 30% מהשערים של הקבוצה. בכל קבוצת צמרת יש שחקן שבסוף מבקיע יותר מאחרים וזה נורמלי כי אני מגיע למצבים, זו העבודה שלי. אני מרגיש חלק מהקבוצה ולא שאני הקבוצה. אני שמח שזה ככה, ככה זה צריך להיות.

"אין ספק שרובי קין עזר לי מאוד בכמה דברים. בכל מקום שאני נמצא אני מנסה להיות בתוך המסגרת של הקבוצה ולהביא את הדברים שלי. לכל שחקן יש עבודה טקטית, הגנתית והתקפית, לפעמים אתה צריך לזוז כדי לפנות שטחים למישהו אחר ולפעמים זה לשחק בנגיעה או בשתי נגיעות, אלה הכל דרישות של מאמן. אני תמיד משתדל להביא את הדברים שלי מעצמי. גם בגילי המתקדם יש לי מה ללמוד, גם מילד בן 5 אני יכול ללמוד”.

"גם בגילי המתקדם יש לי מה ללמוד". זהבי עם קין (רדאד ג'בארה)"גם בגילי המתקדם יש לי מה ללמוד". זהבי עם קין (רדאד ג'בארה)

זהבי דיבר גם על המשחק מול חיפה בעונה שעברה, בו לא התלהב מהמערך של מכבי ת"א: “לא אהבתי את זה, המערך היה קצת הגנתי, חשבתי שהוא לא התאים לדרך שלנו, אבל בסוף זו הייתה החלטה של מאמן והיינו חייבים לכבד אותה. זה כמעט גם הצליח, אבל כמועדון במכבי ת"א אני תמיד מעדיף לבוא ולשחק את הכדורגל שלנו, להיות אמיצים ומי שאנחנו – ואם צריך להפסיד אז מפסידים. בהמשך הדרך זה נותן ביטחון לשחקנים וגם למועדון.

"העונה אנחנו משחקים כדורגל מאוד אמיץ בכל מגרש שאנחנו מגיעים אליו, לא זזים מהדרך שלנו, יש דרך שאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות. כשחקנים אנחנו נהנים לעשות את זה ומעדיפים להיות אמיצים מאשר להתבטל”.

זהבי הוסיף על משחק העונה: "אני לא מתעסק במי פייבוריטית, זה לא תפקידנו. תפקידנו לבוא, לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים ולנסות לנצח. אנחנו משחקים בבית עם הקהל שלנו ונצטרך לעשות את זה הכי טוב שאפשר".

"לא מתעסק במי פייבוריטית". זהבי מול שרי (ראובן שוורץ)"לא מתעסק במי פייבוריטית". זהבי מול שרי (ראובן שוורץ)

רצף הניצחונות של מכבי ת"א נעצר עם 1:1 מול הפועל חדרה, בו זהבי עלה מהספסל. "היו הרבה דברים שלא עבדו כמו שרצינו”, הוא אמר, “ספגנו שער שלא היינו צריכים לספוג ומשם אתה מתחיל לרדוף, חדרה עשתה הגנה עם 11 שחקנים על ה-16 שלהם. אני לא מתלונן, זה לגיטימי כקבוצה שרוצה לקחת נקודות בבלומפילד. לא הצלחנו לפצח את הבונקר שלהם יותר מפעם אחת ואלה דברים שנצטרך לעבוד עליהם בהמשך כי זה יקרה לנו שוב ושוב כשקבוצות יהיו ביתרון.

"העלייה מהספסל? עליתי כמה פעמים מהספסל גם העונה, אלה החלטות של מאמן, לפעמים זה מקצועי, צריך גם לנוח מתישהו. אני מאוד סומך על הצוות שלנו שיודע מתי לשים עליי עומס ומתי להוריד ממני עומס כמו כל שחקן שקיבל מנוחה, הפעם זה הייתי אני. זה בסדר גמור, זו לא הייתה הבעיה ולא בגלל זה לא ניצחנו”.

"ההיו דברים שלא עבדו". זהבי מול חדרה (רדאד ג'בארה)"ההיו דברים שלא עבדו". זהבי מול חדרה (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */