"אולי ככה הוא לא יהפוך לעוד שם ברשימה ארוכה כל כך"

מימי טיברג כתבה שיר על אחיה אברהם ז"ל, בן 24 מפתח תקווה, שנרצח במסיבת נובה • כנגד כל הסיכויים, כשהיא נעזרת באנשים טובים שפגשה באמצע הדרך, הצליחה להוציא את מחוות ההנצחה שלה לאור • טור מיוחד

אחי הגדול נועה שעבון לזכר אברהם טיברג שנרצח במסיבה בנובה

אחי הגדול אברהם נרצח במסיבת נובה ב-7 באוקטובר 2023 ביחד עם חברתו הטובה גילי אדר. מאז אני כל הזמן עוסקת בהנצחה שלו ושואלת את עצמי איך אני גורמת לכולם להכיר את הבן אדם הכי טוב שאני מכירה.

יום אחד פנה אליי חבר לעבודה שעבדתי בה, אלי בלילתי, וכתב לי הודעה שהוא ועוד שני חבר'ה שהוא מנגן ושר איתם בבתי חולים רוצים לכתוב שיר על אברהם ושאל אם אני מעוניינת. כמובן שישר אמרתי "כן, איזו שאלה, זה הכי משמח בעולם".

מתחם מסיבת הנובה, ארכיון, צילום: לירון מולדובן

קבענו לשבת ארבעתנו, אני, אלי, תום ונועה, שמבצעת את השיר. ישבנו והתחלנו לכתוב את המילים. סיפרתי להם על אברהם, על כל מה שהיה מיוחד בו, הראיתי להם סרטונים שלו ותמונות שלו. תוך 5 שעות של כתיבה והלחנה, יצא לנו השיר. לא האמנו שיצא לנו שיר כל כך טוב, אבל פשוט כתבנו את מה שהרגשנו.

אחרי זה התחלנו מסע שלם של להוציא את השיר זה לפועל. פגשנו אנשים טובים בדרך שמוכנים לעזור לנו כמעט בלי שום תמורה, שאני מודה להם ותמיד אודה להם על העזרה.

אז הנה, סוף סוף יוצא השיר "אחי הגדול" שמספר על הגיבור האישי שלי; אח גדול שתמיד שומר עליי, מגן עליי ותמיד שם בשבילי. השיר הוא מכתב לאברהם שתמיד היה שם בשבילי וגם בשביל כל מי שסבב סביבו, תמיד היה עוזר לכל מי שצריך ושם את הצרכים של האחר לפני הצרכים שלו. כעת אתם תשמעו את השיר ותכירו אותו. אולי ככה הוא לא יהפוך לעוד שם ברשימה ארוכה כל כך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר