אחרי ה-1:1 הביתי המאכזב אתמול (שני) נגד האחרונה בטבלה, מ.ס אשדוד, ובעיקר כשהיא עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, בבית"ר ירושלים מתכוונים לקבל החלטות לגבי הזעזועים הנדרשים.
המאמן יוסי אבוקסיס, שלא עמד על הקווים בשל ריצוי הרחקה, ישב ביציע וראה את היכולת החלשה של קבוצתו, כשחלק מהקהל קרא לעברו לראשונה בקדנציה הנוכחית בטדי: "תתפטר, תתפטר".
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
מודע לביקורת של הבעלים כלפיו. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
יחליט לזעזע? אברמוב
(צילום: עוז מועלם )
הבעלים ברק אברמוב לא מרוצה מהיכולת של הקבוצה, כמו גם מהחלטות מקצועיות מסוימות של חברו הקרוב ומדיניות הרוטציה שלא תואמת מבחינתו מציאות של אינטנסיביות של שני משחקים בשבוע. אבוקסיס מודע לביקורת של הבעלים כלפיו, כשלא ברור כיצד אברמוב, אם בכלל, ינהג כלפיו.
התיקו מול אשדוד הדליק נורות אדומות בבית"ר. כבר בשבת (15:00) היא תתארח אצל הפועל חדרה, ובמידה ולא תנצח גם הפעם - אברמוב כבר ישקול לבצע זעזוע, שייתכן כי היה מתבצע מיידית אם אשדוד הייתה מנצחת אתמול. "יחד עם רוני לוי ואליניב ברדה, אבוקסיס הוא המאמן הישראלי הכי טוב בליגה, ובחוץ אין כלום. יש פה דילמה גדולה מה לעשות", הודו במועדון.
3 צפייה בגלריה
ברמן ושועה
ברמן ושועה
ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים. שחקני בית"ר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
לי-און מזרחי, שנגרע מהסגל מול אשדוד בשל מחלה, ישוב לקראת המשחק מול חדרה יחד עם שחקנים כמו דן עזריה ומיירון ג'ורג'. המטרה של הקבוצה: להתחזק בשלושה שחקנים בחלון ההעברות הקרוב: בלם זר, המגן הימני זוהר זסנו וייתכן כי ישראלי נוסף.
"הסגל עייף והשחקנים נשחקים", הודה עוזר המאמן גל כהן, שעמד אתמול על הקווים. "חסרים לנו חמישה שחקנים. אנחנו מחלקים נקודות, אבל חייבים לעמוד במטרה של פלייאוף עליון. זה אפשרי לגמרי. אנחנו חמש נקודות משם, ויש עוד סיבוב שלם. אני אופטימי, נעשה את זה עם כל הקושי וחיזוק נכון בינואר".
הקהל של בית"ר ביצע מחווה מרגשת לזמר עידן עמדי שנפצע קשה אתמול בעזה. אוהדי הקבוצה הירושלמית עודדו את הזמר שנחשב לאוהד הקבוצה ואף הקליט את שיר הזכייה בגביע: "רק אותך אני אוהב".