הפועל חולון רחוקה 40 דקות מהגעה לאחת המטרות אותה סימנה העונה: השתתפות בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. מחר (שלישי) היא תשחק מול אוסטנד הבלגית, כשהיא מובילה 0:1 בסדרה. ניצחון - והיא כאמור בשלב הבא. הפסד יגרור משחק שלישי ומכריע, שחולון אמנם מחזיקה ביתרון הביתיות, אבל כידוע הקבוצה לא מארחת בישראל, ולכן אין זה יתרון באמת.
הקבוצה של עמית שרף המריאה לבלגיה מיד אחרי ההפסד למכבי עירוני רמת גן בשבת, אליו הגיעה מיד אחרי הניצחון במשחק הראשון מול היריבה. בחולון אומרים שהשחקנים יצטרכו ללמוד לשחק בליגה אחרי טיסה משום שהם רוצים להמשיך לשחק באירופה בחודשיים הקרובים ובו זמנית לא לאבד נקודות יקרות בליגה המקומית. "גם אם מקיימים אימון וחצי, חייבים להשתפר", הדגישו בקבוצה והוסיפו שהשחקנים מבינים את הגודל והחשיבות של המשחק וכי על כולם להרים את הביטחון אחרי ההפסד.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
(מתוך האתר של פיב"א)
מהצד השני, אוסטנד לא שיחקה השבוע בליגה, אך בחולון לא לחוצים מכך ומקווים שהמשחק בשבת יהווה הכנה טובה לקראת המשחק שעשוי לפתוח כבר מחר את הדלת לשלב הבתים השני במפעל, בו הקבוצה יכולה להשתתף שנה שלישית ברציפות.
למעט ניב משגב, שעדיין סובל מפציעה במשפעה, סגל מלא יעמוד לרשות עמית שרף והצוות המקצועי. בשלב זה בקבוצה מרוצים מהיכולת של השחקן החדש דיאנדרה ברנס ומביעים תקווה שהשילוב והתיאום עם הקבוצה ימשיך גם מחר.
שרף אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים לבלגיה אחרי הפסד מאכזב לרמת גן, המטרה המרכזית היא ללמוד מהמשחק ולהתכונן לאוסטנד צורה הטובה ביותר. כדי לנצח נצטרך לשמור על הגארדים שלהם, למנוע מהם לייצר נקודות ולאחרים. אנחנו מגיעים למשחק במטרה אחת, לנצח ולעלות לטופ 16".