בליברפול התקשו להסתיר אתמול את השמחה לאחר הניצחון 0:2 בחוץ על ארסנל בסיבוב השלישי בגביע האנגלי, והעלייה לשלב הבא. מוליכת הפרמייר-ליג הייתה פחות טובה מהמארחת, שבעטה לא פחות מ-18 פעמים לעבר שערה, אך בסופו של דבר השחקנים של יורגן קלופ יצאו עם ידם על העליונה בזכות שער עצמי של יאקוב קיוויור (80) שנגח לשערו בעיטה חופשית של טרנט אלכסנדר-ארנולד ועוד אחד של לואיס דיאס בתוספת הזמן.
נראה כי שתי הקבוצות נמצאות במגמות הפוכות, כאשר עבור המייטי רדס זה היה הניצחון השלישי ברציפות בכל המסגרות, בעוד עבור התותחנים זה היה הפסד שלישי רצוף.
2 צפייה בגלריה
מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג עם לואיס דיאס
מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג עם לואיס דיאס
גאה בשחקניו. יורגן קלופ חוגג עם לואיס דיאס
(REUTERS/Dylan Martinez)
2 צפייה בגלריה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
מתוסכל. מיקל ארטטה
(Reuters/Matthew Childs)
זה היה משחקו הראשון של קלופ ללא כוכבו, מוחמד סלאח, שנמצא עם נבחרת מצרים - איתה ישחק בחודש הקרוב באליפות אפריקה: "הצעירים קיבלו את ההזדמנות ונלחמו בשביל הניצחון הזה. אין ספק שארסנל היתה יכולה לנצח, וזה רק מראה עד כמה נהדר האופי של השחקנים, אני גאה בהם. זו הייתה ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל. עשינו כמה שינויים במחצית השנייה ונכנסנו לעניינים".
מעבר לניצחון, מאמן ליברפול, שמח על כך שהמשחק לא הסתיים בתיקו, מה שהיה מצריך משחק חוזר בלו"ז העמוס ממילא של קבוצתו: "היה ממש חשוב לנו לא לסיים בתיקו, כדי שלא נצטרך לקבל החלטות קשות ולעשות רוטציות. עכשיו יש לנו קצת זמן לנוח עד המשחק ביום רביעי מול פולהאם בגביע הליגה ולהתכונן גם לפגרת החורף".

התסכול של ארסנל

בצד השני, אכזבה עצומה בארסנל, שכאמור, סופרת שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות וארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה של מיקל ארטטה מתקשה להבקיע בתקופה האחרונה, אך המאמן הספרדי אמר לתקשורת כי כנראה שלא יגיע חיזוק לחלק הקדמי בחלון ההעברות הנוכחי: "זה לא נראה ריאלי כרגע. התפקיד שלי הוא לגרום לשחקנים ושלי לשחק טוב יותר ולהשיג תוצאות טובות עם השחקנים שיש לי".
ארטטה הוסיף פנייה לאוהדי הקבוצה, שמתוסכלים מן הסתם מהתוצאות האחרונות: "אני מתחנן בפני האוהדים שלנו שיישארו מאחורי הקבוצה ויתמכו בה כפי שהם יודעים לעשות ברגעים הקשים".