שביעות רצון במכבי חיפה לאחר הניצחון 1:2 אתמול (ראשון) על הפועל ירושלים, שקטע רצף של שני משחקים בהם לא הצליחה האלופה לנצח. הירוקים אומנם לא הרשימו, אך הצליחו להשיג את שלוש הנקודות ולצמק את הפער ממכבי ת"א שבפסגה לשמונה נקודות, זאת לאחר התיקו המפתיע של הקבוצה של רובי קין מול הפועל חדרה.
ליאור רפאלוב, שלא הפסיק לרוץ לרגע ורשם מספר מהלכים נהדרים זכה לשבחים גדולים על יכולתו. "יש שחקנים שהניסיון והטירוף שיש להם שווה הכל וליאור הוא אחד כזה", אמר שחקן במועדון. "מבחינתו הגיל הוא רק מספר. הוא נראה פשוט נהדר ומשתפר ממשחק למשחק. מקצוען אמיתי".
1 צפייה בגלריה
הירוקים וגולדברג חוגגים יתרון ראשון
הירוקים וגולדברג חוגגים יתרון ראשון
מכבי חיפה עם הפנים למשחק העונה
(צילום: נחום סגל)
הירוקים נשמו לרווחה לאחר שבבדיקה שנערכה היום התגלה כי פציעתו של פרנצדי פיירו אינה חמורה. החלוץ, שהוחלף בעקבות תחושה חשודה בשריר, סובל ממתיחה קלה וצפוי להיות בסגל למשחק נגד הקבוצה של רובי קין. פיירו כבש אתמול את שערו תשיעי (השתווה לערן זהבי בראש טבלת הכובשים העונה בליגה).
עילאי חג'ג' לעומת זאת, סובל מפציעה בשרירי הבטן ויחמיץ את המפגש עם הצהובים, כך גם דניאל סונדגרן, שסובל מקרע קטן בהמסטרינג, התחיל בתהליך שיקום וצפוי לשוב לסגל בעוד כשבועיים.
במכבי חיפה זעמו על תצוגת השיפוט של עידן לייבה, שפסל שער של דין דוד ולא שרק לפנדל שהיו בטוחים שהגיע להם לאחר עבירה שנעשתה לטענתם על פיירו: "זה היה שיפוט חד צדדי לא נתקלנו בדבר כזה", אמר גורם בירוק.
לקראת משחק העונה נגד מכבי ת"א ביום רביעי, בקבוצה של מסאי דגו מקווים שצ'ארון שרי, שיצא לבקר את משפחתו לאחר המשחק אתמול, ייראה טוב יותר. קפטן הירוקים רחוק מאוד מיכולתו ובאלופה סבורים שהסיבה היא הבעיות האישיות בבית.
ההרכב של מכבי חיפה בבלומפילד צפוי להיות דומה לזה שפתח אתמול, כאשר מחמוד ג'אבר ועלי מוחמד ימשיכו בצוותא במרכז המגרש. במידה ופיירו לא יהיה כשיר, דין דוד צפוי לפתוח לבדו בחוד. "אנחנו מגיעים למשחק ללא רגשי נחיתות", אמר אחד השחקנים. "נכון שמכבי ת"א מובילה עלינו בפער של שמונה נקודות, אבל אנחנו מגיעים לנצח בכל מגרש. שאף אחד לא ישכח מי האלופה".