יום שני, 10.06.2024 שעה 16:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"המשחק מול מכבי ת"א יהיה תלוי במכבי חיפה"

מסאי דגו דיבר אחרי הניצחון מול הפועל י-ם ולקראת משחק העונה: "אמרתי לשחקנים שחשוב שנשאיר את הנקודות. פיירו הרגיש את השריר, מקווה שזה לא קרע"

|
מסאי דגו (עמרי שטיין)
מסאי דגו (עמרי שטיין)

לאחר שני מחזורים מאכזבים, מכבי חיפה חזרה לחייך הערב (ראשון) כשגברה 1:2 על הפועל ירושלים והורידה את ההפרש ממכבי ת”א לשמונה נקודות לפני המשחק ביניהן בזכות איבוד הנקודות של הצהובים.

לאחר המשחק, מאמן המנצחת מסאי דגו אמר: “אחרי השער שנפסל לנו וגרם לי לחשוב שהמשחק נגמר כבר לא היו לנו רגליים. ברור שהיה לחוץ, אנחנו במאבק ואחרי שתי תוצאות תיקו אמרתי לשחקנים שיכול להיות שתהיה יכולות לא טובה, אבל חשוב שנשאיר את שלוש הנקודות בבית. שיחקנו נגד קבוצה טובה ומאוד מאומנת, שמח שעשינו את העבודה”.

בנושא הורדת הפער ממכבי ת”א: “נכון שהפער עכשיו ירד לשמונה נקודות, אני חושב שכל משחק בליגה הזו תלוי במכבי חיפה וזה כולל את המשחק מול מכבי תל אביב. אנחנו צריכים לבוא בכל משחק כדי ללחוץ וליזום”.

על הפציעה של פיירו: “פרנזי הרגיש קצת את השריר האחורי ואני מקווה שזה לא קרע. התלבטתי אם לתת לו מנוחה ודיברנו אתמול, הוא היה בטירוף לשחק”.

דגו:"עשינו מאמץ אדיר,אנחנו מכבי חיפה"

המאמן הוסיף על העומס: “כשאתה משחק כל 3-4 ימים משחק אתה לא יכול לשמור על האינטנסיביות, וזה נוגע לכל קבוצות הליגה. קשה ללחוץ וליזום כי הרגליים בוגדות בנו. היכולת לא הייתה גדולה היום וצריך להשתפר, ביום רביעי יהיה משחק אחר לגמרי.

“אני חושב שמשחק ההגנה שלנו היה נראה הרבה יותר טוב מאשר מול הפועל פתח תקווה. צריך להרים את הרמה מבחינת משחק ההתקפה שלנו, אני מקווה ומאמין שנביא את זה ביום רביעי”.

על ליאור רפאלוב אמר: “זו זכות בשבילי לאמן שחקן כמו ליאור רפאלוב. יש לו אישיות מדהימה, הוא עוזר באימונים לצעירים ויהיה חייב לשחק ברביעי. אני מאמין שהוא יבוא חד למכבי תל אביב, הוא התגעגע למשחקים האלה אחרי 12 שנה”.

זיו אריה: “כרגיל נגד מכבי חיפה אני מאוכזב מאוד. גם בסיבוב הראשון מולם וגם הפעם אנחנו קצת נהנים יותר מדי מכך שאנחנו יכולים להניע את הכדור בקלות ולהגיע למצבים וזה גורם להכל להיות רך. ההגנה בשליש האחרון הייתה חסרת סבלנות”.

מה אמר לשחקניו במחצית: “השתדלתי לא להשתולל כי זה קורה לנו כל פעם מול הקבוצות האלה כשאנחנו חושבים שננצח עם כדורגל. יש דקות בסמי עופר שמותר להתגונן ולהעיף כדורים, היינו צריכים לרדת בתיקו למחצית”.

זיו אריה (עמרי שטיין)זיו אריה (עמרי שטיין)

על הציפייה לבגרות משחקניו הצעירים: “העולם שייך לצעירים ואני האחרון שיעמוד ויגיד שבגלל שהם צעירים הם ככה וככה. גם כשהם צעירים הם צריכים לדעת איך מנצחים משחקים. הרבה מההפסדים היו העונה על דברים שהם לא של כדורגל”.

בנושא השקט שנותנים לו כדי לעבוד במועדון: “זה לא מובן מאליו. הייתה לנו תקופה לא קלה וקרו דברים הזויים, אבל יש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים. אנחנו צריכים ללכת לסכנין ולחזור ולהביא נקודות”.

המאמן הוסיף על ניהול הסגל: “יש לי סגל רוחבי, אבל לחלק מהשחקנים האיכותיים לוקח זמן להביא את האיכות. חוץ משחקן אחד או שניים שמראש השנה הם בשנת לימוד, כמעט כולם שיחקו אצלנו”.

לסיכום הוסיף המאמן: “תכננתי את הראיון הזה המון, אבל הוא היה אמור להיות אחרי ניצחון”.

ליאור רפאלוב סיכם: “חשוב לציין שבאנו היום באנרגיות טובות. אמנם היו לנו שני משחקים עם תוצאות פחות טובות, אבל היה חשוב לנו לחזור עם הקהל שלנו בבית לפני המשחק ביום רביעי. אנחנו מייצגים את מכבי חיפה ומשחקים כל משחק בשביל לנצח. ברביעי תהיה הצהרת כוונות לכאן או לכאן, אני מקווה שנפתח את המירוץ מחדש”.

דין דוד וליאור רפאלוב (עמרי שטיין)דין דוד וליאור רפאלוב (עמרי שטיין)

עוד הוסיף לקראת משחק העונה: “מכבי תל אביב קבוצה איכותית ובמאזן יוצא מן הכלל העונה, אבל אנחנו לא נחותים מהם באף עמדה. אני מקווה שיהיה משחק איכותי בשביל הקהל והצופים בבית, אנחנו נבוא כדי לנצח”.

על כך שדגו סימן אותו כפותח למשחק: “אני משתדל לתת את המקסימום ולהוות דוגמא לחבר’ה הצעירים שעושים את אותה הדרך שאני עשיתי מהנוער. כמובן שיש להם עוד הרבה ללמוד ולהשתפר ואנסה לעזור להם בזה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */