בעלי הפועל ת"א דיוויד מינצברג יגיע לישראל, בצוות המקצועי חוששים משחרור שחקנים בעלי שכר גבוה

לראשונה מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל", האיש שעומד בראש קבוצת הרכישה של המועדון ישוב לארץ הקודש לקראת חלון ההעברות המאתגר של הקבוצה • חן סול וסלים טועמה מאמינים כי יצליחו לשכנעו שניתן להשיג את הכרטיס לאירופה במידה ולא ישוחררו שחקני מפתח

דייויד מינצברג. צילום: אלן שיבר

דיוויד מינצברג בעלי הפועל תל אביב ומי שעמד בראש קבוצת הרכישה במרץ האחרון, יגיע לישראל לראשונה מאז פרוץ המלחמה ולקראת השינויים הצפויים בקבוצה בחודש ינואר הקשוח שעומד לעבור על הקבוצה הן על המגרש והן מחוצה לו. בקבוצה חוששים שבקרוב מאד יעזבו את הקבוצה שחקנים בכירים, כאשר המטרה היא לצמצם עלויות ולהפתיע עם כניסה לפלייאוף העליון. עם זאת הצוות המקצועי של הקבוצה מודע לעובדה שהפועל רחוקה תשע נקודות בלבד מהמקום ממנו יורדים ליגה.

חן סול וגם עוזר המאמן סלים טועמה מאמינים שיצליחו לשכנע את מינצברג לא לשחרר שחקנים בסיטונות, כי המטרה היא כן לנסות ולהשיג כרטיס לאירופה בעונה הבאה. התחושה היא, שנוכח הלחץ בבקרה התקציבית, שחקנים בעלי השכר גבוה ישוחררו ובקבוצה ימשיכו לחפש מציאות בזול.

שחקני הפועל ת"א, אתמול בהפסד למכבי נתניה, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בקבוצה אין כרגע כוונה לחפש מאמן חדש ומנכ״ל, מה עוד שמועמדים רבים אין כרגע לתפקיד, בטח נוכח המצב הכלכלי של הקבוצה. עמרי אלטמן שהיה השבוע אחד המצטיינים בקבוצה, נפצע אמש בשריר הירך האחורי והחשש הוא שיחזור לפעילות רק אחרי המשחקים הגדולים של ינואר הכולל סדרת מפגשים מול הפועל ב"ש, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר