איתן לשם, אוהד הפועל ת"א שמשרת במילואים ברצועת עזה בצוות קסטן, מצא יחד עם חבריו צעיף של הפועל ת"א באחד הבתים בעזה בפעילות מבצעית. כעת הוא מנסה למצוא את הבעלים של הצעיף, ובינתיים החליט לקחת אותו למשחקים של הקבוצה.
"במהלך אחת הפשיטות שלנו על הבתים בעזה, נכנסנו לאחד החדרים ומצאנו על הרצפה צעיף של הפועל", סיפר לשם. "בהתחלה התרגשתי, קצת הרגשה של בית ומשהו מוכר, אחר כך הבנתי שזה כנראה שייך לאחד החברים שלי ליציע, שלא בטוח שיזכה להגיע שוב לבלומפילד. זה יכול להיות זיכרון אחרון של משפחה ממישהו".
2 צפייה בגלריה
הלוחמים שמצאו את הצעיף בעזה
הלוחמים שמצאו את הצעיף בעזה
הלוחמים שמצאו את הצעיף בעזה
(צילום: פרטי)
2 צפייה בגלריה
הצעיף שנמצא בעזה, הערב בנתניה
הצעיף שנמצא בעזה, הערב בנתניה
הצעיף שנמצא בעזה, הערב בנתניה
(צילום: פרטי)
לשם והצוות יצאו להפוגה מהמילואים ביום חמישי האחרון ואיפסנו את הציוד, וכעת הם מנסים להחזיר את הצעיף לבעליו. "לקחתי על עצמי למצוא את בעל הצעיף. אולי אנשים יזהו אותו", סיפר. "בהתחלה נורא התרגשתי, הרמתי אותו באוויר ושרתי שירים של הפועל, כי פתאום אתה מגיע לאיזור המוכר שלך וזה גורם לך לתחושה של בית".
הפוסט של לשם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) משך את עיניהם של אוהדי הכדורגל רבים, מכל קצוות האהדה. כעת מנסים לא מעט מהם לעזור לו למצוא את בעל הצעיף ומחפשים קשר לאוהדי הפועל ת"א שלא איתנו מאז ה-7 באוקטובר.
בינתיים החליט לשם לקחת איתו את הצעיף איתו לכל משחק של הפועל ת"א עד שימצא הבעלים, והערב הגיע להתמודדות אצל מכבי נתניה. "אני בינתיים לוקח את הצעיף איתי לכל משחק שאני הולך. אני מקווה שהוא יביא מזל להפועל אנחנו צריכים קצת מזל", סיכם לשם.