יום שבת, 08.06.2024 שעה 15:51

בשביל מיליון ש"ח בשנה, ליועץ המשפטי יש זמן

כל הדרך אל הבנק. לפי תנאי המכרז החדשים, היועמ"ש בהתאחדות יקבל 85,000 ש"ח בתוספת מע"מ. אחרי פסילת המכרז, פינס נשאר למרות שהצהיר שאין לו זמן

|
עמית פינס (נעם מורנו)
עמית פינס (נעם מורנו)

עו"ד עמית פינס הוא המרוויח הגדול מהעובדה שהמכרז לתפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל נפסל בפעם השנייה ברציפות. כפי שחשפנו לראשונה ב-ONE, שר בכיר בממשלת ישראל ניסה להשפיע על הליך המכרז, וכמו כן היו עוד גורמים כמו איש עסקים שיש לו עניינים משפטים עם ההתאחדות לכדורגל ועוד חברי הנהלה שהביאו לפסילת המכרז ובצדק.

לאחר שזו הייתה הפעם השנייה לפסילת המכרז, מי שיישאר בתפקידו לעוד שנתיים הוא עו"ד עמית פינס, היועץ המשפטי הנוכחי, לאחר שכבר הודיע על עזיבה בגלל מחסור בזמן.

בהודעה שהוציאו בהתאחדות לכדורגל בדיוק לפני שנה ב-15.1.2023 בה נפרדו כבר מעו"ד פינס, צוטט בה עו"ד פינס אומר בין השאר: "נפח העבודה בהתאחדות לכדורגל גדל משמעותית מהיום בו לקחתי על עצמי את תפקיד היועץ המשפטי ועד היום והדבר מקשה עלי לחלק את זמני יחד עם שורת לקוחות להם אני מחויב לשירות המשפטי הטוב ביותר. אהבתי הגדולה לעולם המשפט ולעולם הכדורגל מצאה בהתאחדות לכדורגל הזדמנות נדירה לשלב בין השניים והייתה לי זכות גדולה לכהן בתפקיד לאורך תקופת זמן משמעותית".

עו"ד עמית פינס (רדאד ג'בארה)עו"ד עמית פינס (רדאד ג'בארה)

עו"ד פינס ייהנה מהשדרוג בשכר שעשו בהליך הנוכחי (עו"ד פינס כאמור לא היה אמור להישאר בתפקיד) משמע שהוא יקבל סך של 85 אלף שקלים לחודש פלוס מע"מ, משמע שכר שנתי כולל של 1.020 מיליון ש”ח לשנה פלוס מע"מ.

בהתאחדות לכדורגל מצפים מהיועץ המשפטי להקדיש כ-80 שעות אישיות חודשיות, וכן בנוסף 182 שעות חודשיות לצוותו. במקרים בהם יידרש ייצוג וליווי (ליטיגציה) בהליך משפטי בו יוגשו כתבי טענות בתחומים נלווים לייעוץ המשפטי ומשרדו של היועץ המשפטי מעניק שירותים משפטיים בתחומים אלו דהיינו – דיני עבודה, דיני נזיקין, פלילי, מסים וקניין רוחני תשולם לעורך הדין ולמשרדו תמורה נוספת בסך של 450 שקל בתוספת מע"מ , לשעת עבודה של עורך דין ו-250 שקל בתוספת מע"מ, לשעת עבודה של מתמחה.

יש לציין כי על הכישורים המקצועיים של עו"ד פינס אין מחלוקת. הוא נחשב למקצוען, בקיא היטב ברזי התקנון, לנתח מצבים וסיטואציות. פנינו לעו"ד פינס כדי לשמוע ממנו, האם כעת מצא את הזמן לתפקיד ולכן החליט בסופו של דבר להישאר בו שנתיים נוספות, למרות שהצהיר בדיוק לפני שנה שנפח העבודה גדל משמעותית ולכן עזב, אך תגובתו של עו"ד פינס לא התקבלה עד כה.

כאשר נקבל אותה, נשמח לפרסם אותה.

עמית פינס (שחר גרוס)עמית פינס (שחר גרוס)

כזכור, כפי שחשפנו ב-ONE, חברי ועדת האיתור לבחירת היועץ המשפטי שהחליטו להחזיר את המנדט לבחירת היועץ המשפטי להנהלת ההתאחדות לכדורגל ציינו בין השאר כי: "לצערנו דברים שנאמרו והוחלפו בתוך חדר הדיונים מתוך הבנה של חברי הוועדה שראוי להם להישאר חסויים כמתחייב מהפתיחות שנדרשה מחברי הועדה בהבעת עמדתם ושיקוליהם בדיונים הסגורים, הודלפו לתקשורת (באופן חלקי) ואף גרמו לגורמים חיצוניים להתקשר לחברים בוועדה כדי לנסות ולהשפיע עליהם, בדיעבד, לטובת מועמד כזה או אחר. אלו מעשים פסולים הראויים לכל גינוי".

הוועדה המליצה על הישארות עו"ד פינס בתפקיד: "בצד החזרת המנדט להנהלת ההתאחדות לכדורגל, סבורים אנו כי אין להשאיר את התפקיד מיותם,  ודאי בעת הנוכחית, וטוב יהא הדבר אם תוארך תקופת הכהונה של היועמ"ש הנוכחי, ככל שהדבר מוסכם על שני הצדדים".

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */